|
Post by Selma Åberg on Apr 26, 2012 13:21:11 GMT 1
Kom lige på en idé...
Altså vi kunne lave sådan en liste over NPC'er vi har lavet, så vi kan bruge dem i fremtiden... Og så man lige kan holde styr på det? Hvad sys I? o:
|
|
|
Post by Emil Beyer Adamsen on Apr 26, 2012 13:40:56 GMT 1
Jeg går ud fra at en NPC, er en karakter, som ikke er lavet rigtigt? Or what?
|
|
|
Post by Noah on Apr 26, 2012 13:43:20 GMT 1
En Non Player Character Emsen Men jeg synes det lyder som en nuiace idé
|
|
|
Post by Selma Åberg on Apr 26, 2012 13:47:25 GMT 1
Ja, det Jose/Noah sagde! Så kunne andre nemlig også bruge de der NPC'er igen... Altså dem der ikke har lavet dem... Og så kunne man skrive hvem der har lavet dem, så man kan spørge om andre må bruge dem eller whatever. ;D
|
|
|
Post by Emil Beyer Adamsen on Apr 26, 2012 13:50:42 GMT 1
Tak! -Og det lyder, som en god ide
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Apr 26, 2012 15:26:44 GMT 1
Okay jeg har lige samlet dem som jeg vidst har skrevet lidt:
Line (en af Amandas veninder fra sidste år) Simone (En af Lines veninder og Amandas bekendte)
Thomas (Han er ikke helt bare en NPC- det er Amandas storebror, som nok er sådan en der dukker op til gammel elevfest eller sådan noget hah. Men ham kan i bare referere til, for han har været temmelig højlydt sidste år og han dimeterede i sommers xD)
Jonas (En der gik på samme årgang som Thomas og spillede musik sammen med Marius)
|
|
|
Post by Selma Åberg on Apr 26, 2012 15:30:28 GMT 1
Fedt! Er det ok jeg så lige laver en liste under... Karakterer måske? o:
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Apr 26, 2012 15:34:42 GMT 1
Jaah o.o Så kan folk skrive dem her inde og så kan jeg bare flytte dem der over? xD eller en af de to andre admins kan håhå
|
|
|
Post by Selma Åberg on Apr 26, 2012 15:38:49 GMT 1
Ja, det kan vi også sige ;D Men her er nogle jeg har lavet:
Kristine (Clara's veninde). Ida (Selma's værelseskammerat sidste år) Emilie (Selma's veninde)
Kan ikke lige komme i tanker om flere xD
|
|
|
Post by Xazal on Apr 26, 2012 17:17:06 GMT 1
Urgh, det burde jeg jo som den ansvarlige - tilsyneladende ukronede og uofficielle - referent have tænkt på selv, så jeg ku' skabe lidt overblik. Men mega-fed idé, Theresa. Burde måske lave en liste allerede inde i "Karakterer". Jeg kan i hvert fald også nævne Hanne-parret: Søde Hanne: Den venlige køkkendame, som hjalp Amanda C. med at få frosne ærter på sin skadede hånd. Onde Hanne (eller hvad?): Gnaven køkkendame, som er lidt nærig med rationerne og altid er lidt sur. XD Patrick: 1. G'er, som Nishay chillede med til grillfesten - bebrillet med kort, mørkblond hår (så vidt jeg husker). Blev også omtalt ved frokosten. Kan ikke lige huske fler'
|
|
|
Post by Sophia Blake on Apr 30, 2012 9:52:30 GMT 1
Hey... *rækker hånden forsigtigt i vejret* Kommer lige i tanker om en NPC'er... Jeg selv synes er lidt vigtig... Det bliver hun i hvert fald... *Stå lidt genert* Jo altså... Ku' Maria også komme på listen?
|
|
Signe
New Member
|
Post by Signe on Apr 30, 2012 10:15:29 GMT 1
Jeg vil også gerne føje en til listen Receptionisten/kontordamen Marianne, som er super snakkesagelig XD Og alle kvindelige staff-mennesker på kostskolen heder åbenbart noget med -anne
|
|
|
Post by Xazal on Apr 30, 2012 12:34:25 GMT 1
Jeg fattede ikke det med David og Peter i NPC-listen... Men nu vi snakker om Peter, så var der jo ham den fedladne gut, som tabte bukserne eller noget til grillfesten... hmmh...
*Forvirring*
|
|
|
Post by Emil Beyer Adamsen on Apr 30, 2012 13:03:31 GMT 1
God ide, Xaz! xD Det er ham med den blege nørdede røv... Hvad fanden var det nu han hed?
|
|
|
Post by Sophia Blake on Apr 30, 2012 13:23:37 GMT 1
David er en anden David... En værelseskammerat... Åbenbart lavet før min David xD
|
|