|
Post by Noah on Apr 30, 2012 13:27:50 GMT 1
Kald ham David P eller sådan noget I ved
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Apr 30, 2012 13:49:08 GMT 1
sådan o.o.... Hmm kan ikke huske hvad Anton og Jonathans søskende hed, men det kan Lic nok godt tilføje xD Det har hun nok mere styr på end mig. Men nu er Maria tilføjet
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Apr 30, 2012 13:49:17 GMT 1
og Marianne
|
|
|
Post by Xazal on Apr 30, 2012 14:58:29 GMT 1
God ide, Xaz! xD Det er ham med den blege nørdede røv... Hvad fanden var det nu han hed? Han hed Peter... og jeg tror nok, at han gik i 3. G XD Men jeg kan slet ikke huske de andre Peter'er og David'er, som boede på værelse med nogle af de dér... andre. XD
|
|
|
Post by Selma Åberg on Apr 30, 2012 15:13:59 GMT 1
David bor vist på værelse med Anton :b Jeg spurgte Asta... Fordi jeg blev forvirret... Og så...
|
|
|
Post by Jonathan Bailey Smith on Apr 30, 2012 15:41:14 GMT 1
Antons søskene hedder Elsa (Har jeg ikke ret Asta? eller er det en forkortelse for noget? O:) og Niklas (Ham der døde sidste år) Og Johns søskende hedder Nathaniel (Nath) Michelle, Sebastian, Josephine og Joshua... Jeg tror dog sandsynligheden for at nogen andre end Selma og Anton har mødt dem, altså Johns søskende, er meget lille, men de kan vel være blevet fortalt om
|
|
|
Post by LicentiaPoetica on Apr 30, 2012 18:39:49 GMT 1
David er rigtig nok en anden end Theresas David, som I kom frem til ;D Han er Antons ven og værelseskammerat fra det sidste halve år sidste år (går ud fra John og Tony skiftede værelser lige efter juleferien ca. *trist*) Peter.. hmm om han er ham den blege computernørd fra festen, har jeg ikke tænkt over, men det er han nok Antons søskende er der ingen grund til at lave til NPC'ere, de har intet med skolen at gøre. Ja, de hedder rigtigt nok Elisabeth (Elsa) og Niklas (ham der døde..) Men ellers skulle vi jo have ALLES søskende som NPC'ere og det giver ikke så meget mening :b
|
|