|
Post by Xazal on May 12, 2012 11:10:52 GMT 1
Heeey! Jeg ved godt, det er plat og overstadigt af mig at oprette en tråd med sådan en lykønskning, men jeg blev helt ældevild af begejstring, og jeg gad ikke sende en PM til alle hendes brugere. Jeg er da også pænt sikker på, at jeg taler for os alle sammen, når jeg kaster en lykønskning i fjæset på vores alle sammens Diva, Emsen! XD Oh, tillykke med de 13 år! Så fantastisk en skribent i dén alder skal fandeme ha' et virtuelt håndtryk og et kraaaam! ;D ;D ;D ;D (Og en masse smileys, yeah!) Og nu er jeg nødt til at tage min Admin-rolle alvorligt... Øh... Og så skrive sådan en slags "Med venlig hilsen"-ting her til sidst. Hmm. Sov smart, når du kommer så langt. - Xazal (Hope that's all right.)
|
|
|
Post by Selma Åberg on May 12, 2012 11:39:38 GMT 1
Sov smart... XD Men, lawl, det her skriger langt væk af Boris ;D ;D Altså... Positivt ment o.O LÅRL, men ALTSÅ! TILLYKKE FOR SILVAN! Og for sad'n i helved' om du ikke er lyshåret ;D Eller... Og jeg synes personligt du er virkelig god til at skrive, og jeg havde aldrig gættet din alder hvis ikke du havde afsløret den, fordi du er så klog og vis og... fordi du skriver som en normal forfatter ville gøre. Du ved... Philip Pullman og Dan Turrél er svære at overhale, men det sker sgu nok en dag... OG hey! *psyko-smil* Og en hval n_________________n OG!!! Et h.
|
|
|
Post by Xazal on May 12, 2012 11:46:17 GMT 1
It really does scream Boris! Men jeg synes, at Boris er et fantastisk menneske, selvom jeg ikke kender ham personligt! (Jeg håber ALDRIG, han læser det her) XD Og jeg kom til at tænke på Boris, da jeg lavede denne her tråd, selvom min er totalt uprofessionel og plat. Og alt muligt. Men jeg må lige dele ud af min overstadighed og begejstring (jeg er fucking glad i dag (ups, jeg skrev "fucking)). Emsen - ja, jeg må give The ret. Jeg vidste godt nok godt, hvor gammel du var, men i sin tid, da jeg ikke vidste det, hvor du pludselig sagde, at du var 12, så sprang jeg også 3 meter op i luften i sådan en WOW-saltomortale (eller næsten! De dér saltomortaler har jeg holdt mig lidt fra, siden jeg sidste gang kom så slemt til skade, at jeg ikke kunne gå i 4 uger. XD) Men ja! Du skriver vidunderligt! *Flækker af sig selv*
|
|
|
Post by Jonathan Bailey Smith on May 12, 2012 11:59:08 GMT 1
Wait...wait..wait..whut?! 13! what the fuck...ville have gætte Ems til at være mindst på aller med mig! O.O Nå, anyway, vil bare lige..sige det de andre siger, og ja...tillykke!!! *blæst tilbage* Det der bare oprindelig skrevet som en chatbesked..men jeg tænkte at siden du ikke var der, så ville de andre nk spamme beskeden langt væk inden du kom, så...xD
|
|
|
Post by Anton Sommer Engström on May 12, 2012 12:06:33 GMT 1
Tillykke med fødselsdagen Emma!! ;D Håber du får en rigtig god dag og nogle gode gaver :b Det er vist overflødigt at kommentere hvor godt du skriver, for det har alle de andre klaret for mig, så vil bare tilslutte mig deres udtalelser
|
|
|
Post by Freya Kasgaard on May 12, 2012 22:14:49 GMT 1
Tusinde tak alle sammen! Det har været en dejlig dag... Og eftersom min ønskeliste næsten kun bestod af bøger, fik jeg en masse af dem Det er altid rart at få at vide at man skriver godt.. Men det er nu ekstra dejligt at få det at vide af sådan nogle skønne mennekser som jer... I skriver altså også godt alle sammen! Xazal: Jeg er godt nok vildt beæret over at du har gidet at lave et helt indlæg, bare til ære for mig... Så æhm tak.. Det varmer <3 Jamen.... Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive, i er vidunderlige... Så tak <3 I har alle været med til at gøre min dag dejlig...
|
|
|
Post by Freya Kasgaard on May 12, 2012 22:15:18 GMT 1
- Og the.. De der billeder er geniale xD
|
|
|
Post by Marius Emil Lundqvist on May 12, 2012 22:43:47 GMT 1
Du er en skøn én, Emsen! ((Xazal her.))
|
|