|
Post by Anton Sommer Engström on Jan 10, 2012 14:51:14 GMT 1
Hej alle. Hvis der er en, der ikke kan finde på en person at spille, søger jeg en til at være Antons engelske ekskæreste Jonathan Bailey Efternavn I må helt selv om hans personlighed og udseende og alt det (bare han ikke er for feminin/bøsset, for sådan én ville Anton ikke falde for). Anton og Jonathan var sammen i 2 år og havde et meget intenst forhold, hvor de støttede hinanden gennem svære tider. Vigtigst da Antons lillebror Niklas døde af leukæmi. De kender hinandens inderste hemmeligheder og kan altid mærke hvordan den anden har det, bare ved at se på ham. De har mange fælles venner og ses derfor tit, men for tiden ender det aldrig godt. De kommer op at skændes eller ligefrem slås, og hvis de har fået lidt for meget at drikke ender de også nogle gange 'sammen' igen ;P Men de snakker ikke om det, og prøver at klare sig uden hinanden. Det kunne være fedt hvis der var en der ville være ham, jeg tror det kunne give nogle sjove situationer. Hvis ikke, må jeg jo bare lade som om han går på skolen
|
|
|
Post by Amanda Kjærsgård Holm on Jan 10, 2012 18:15:29 GMT 1
*række hånden op* I wanna do it! I wanna do it! Ej, pjat til side, hvis ikke andre allerede har sat sig på ham, ville jeg elske at få lov! (Jeg behøver nok ikke skrive det, men ja, Sakura på min Amanda-profil XD)
|
|
|
Post by LicentiaPoetica on Jan 10, 2012 18:48:56 GMT 1
Fedt, fedt, fedt Det er bare rigtig super. (Ja, jeg er Anton xD)
|
|
|
Post by Amanda Kjærsgård Holm on Jan 10, 2012 19:02:52 GMT 1
Når der står: Jonathan Bailey Efternavn Betyder det så at Bailey er hans efternavn, eller at jeg kan vælge et efternavn til ham? xD
|
|
|
Post by LicentiaPoetica on Jan 10, 2012 19:04:39 GMT 1
At du vælger et efternavn Han behøver egentlig heller ikke hedde Bailey, det var bare noget jeg synes kunne være spas
|
|
|
Post by Xazal on Jan 11, 2012 0:31:25 GMT 1
Ah... først til Møllen... Tillykke med ham, tøs! ;D
Men for dælen, du har gjort det godt, Sakura-Chan - jeg tror ikke, jeg kunne have lavet en lige så velskabt Jonathan... Glæder mig i allerhøjeste grad til at våge over det stridige hankønskærestepar.
|
|