|
Post by Noah on Jan 10, 2012 15:41:00 GMT 1
EJ det er bare fordi jeg ikke ved hvor den her besked ellers skal stå, men skolen skal da klart have sit prlige MGP. Så folk sætter deres yndlingssang på og synger så.
Det er bare mest et foreslag, fordi jeg synes det kunne være sjovt.
|
|
|
Post by LicentiaPoetica on Jan 10, 2012 15:53:29 GMT 1
Ja, det kunne være meget sjovt En god måde at lære hinanden at kende på.
|
|
|
Post by Xazal on Jan 11, 2012 0:36:06 GMT 1
Cool, det havde vi på Sankt Annæ Gymnasium, hvor jeg gik... Hvor vi godt nok selv skrev og komponerede vores sange... Men... ja. Det var dog klassevis, men jeg ved ikke lige, hvor mange klasser, vi er her på stedet, så vi kan vel lave sådan et... enkeltmands- eller selvlavede grupper-MPG. ;D Kunne være afsindigt morsomt!!! *Flad af grin ved tanken*
|
|
|
Post by Liv Lindegaard on Jan 11, 2012 15:09:44 GMT 1
Sådan hvor man melder sig til i grupper hvis man vil være med, og så spiller man enten selv eller har kareoke musik i baggrunden som man synger til, og så skal man både synge godt, klædes ud og performe, for at vinde? Da jeg gik i fritidsklub var der nemmelig sådan noget (Stjernparade, hedder det) hvor en masse fritidsklubber konkurrede....
|
|
|
Post by Noah on Jan 11, 2012 15:21:44 GMT 1
Sådan var det også i min SFO !!! Men ja, det Liv siger (ps mangler du stadig en Liam?)
|
|
|
Post by Liv Lindegaard on Jan 11, 2012 15:36:05 GMT 1
Noah: Jo, jeg syntes lige jeg havde lavet en tråd til det, men åbentbart ikke.. *frown* Er du Josefine?
|
|