Husk mit navn Kristina
Guest
|
Post by Husk mit navn Kristina on Aug 18, 2012 16:01:03 GMT 1
Ej, loool, I ved, det der security check ord man skal indtaste når man har glemt at logge ind inden man vil lave en tråd, ikk? Det ord der, mit ord var motley crew! Lool, det passer på os! Nå..næste gang lover jeg at huske at logge ind! Og hør så lige! Jo, i næste weekend (Faktisk fra torsdag til søndag) er der Lousiana Litterature. Lousiana er museum for modern art, hvis nogen var i tvivl, og litterature er en litteratur festival-ting-ting de afholder! Og her kommer det store...*trommevirvel* Wait for it... JONATHAN SAFRAN FOER KOMMER!!!! (OMG, dør af awesomeness på dansk jord!) Så...I and Asta, vi tænkte at vi ville prøve at komme derover og se ham om lørdagen (Han kommer også torsdag, men på grund af en grum opfindelse kaldet alment gymnasiums introforløb kan jeg simpelthen ikke snige mig afsted der ): ) Yeah, so..det ville da være hyggeligt hvis nogle andre måske også var fristet af at kigge forbi og chitchatte lidt! No presure, men hvis I nu alligevel kedede jer frygteligt
|
|
Signe
New Member
|
Post by Signe on Aug 18, 2012 17:40:57 GMT 1
Hvis jeg kan fikse det sådan at jeg enten kan få byttet min vagt eller gå tidligere (hvilket keg godt tror jeg kan ) så er jeg game! XD Det ville være megafedt!
|
|
|
Post by Anton Sommer Engström on Aug 18, 2012 17:42:04 GMT 1
Fedt nok!
Det skal selvfølgelig også siges at der kommer en masse andre cool forfattere, men det havde I nok regnet ud xD eller researchet.. I er jo sådan nogle kloge mennesker :b
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Aug 18, 2012 18:02:56 GMT 1
Må desværre springe fra, skal på rustur om lørdagen så jeg kan ikke D:
|
|
|
Post by Selma Åberg on Aug 18, 2012 23:23:17 GMT 1
Argh, Sidsel og jeg flippede også helt vildt meget ud over det i går og vi er der både torsdag og lørdag <3
Det her... Det er jo ligesom om min drøm går i opfyldelse... Det med væggene... OG der er tegnet på væggene ö ANYWAYS, jeg er måske mærkelig i mit hoved!!! JEG ER DER UANSET OM JEG MÅ ELLER EJ!!!
Det gør mig sad-face at ingen af de andre forfatternavne siger mig noget, det er sikkert nogle ret gode forfattere... XD
|
|