|
Post by LicentiaPoetica on Aug 23, 2012 12:31:35 GMT 1
Jeg tænkte lige jeg ville oprette en tråd til litterær sniksnak. F.eks. fandt jeg dette projekt, som jeg tænkte mange af os sikkert var kandidater til: danskforfatterforening.dk/om-dff/dm-for-unge-i-novelleskrivning.aspxKunne da være hyggeligt at Lyngvig-storme DM i noveller ;D Derudover vil jeg lige få det ned på skrift: Da vi (desværre, hulk) ikke kan komme til Louisiana lørdag alligevel, er der fremsat et andet forslag til Lyngvig-meet-up: www.vildmedord.dk/Det er som I kan se den 8. og 9. september i Århus. Prisen er 75 kr. for én dag eller 100 for begge og dækker over selve VMO-festivalen og Bogmessen. Håber vi ses der <3
|
|
|
Post by Noah on Aug 23, 2012 15:51:36 GMT 1
Kommer du med Asta? Fordi jeg overvejer lidt at melde mig til, hvis der stadig er pladser på Esbjerg bussen!
|
|
|
Post by LicentiaPoetica on Aug 23, 2012 16:41:00 GMT 1
Jeg kommer ja, regner med begge dage ;D Så vidt jeg er orienteret kommer Kristina også. Jeg kommer af gode grunde ikke med Esbjerg-bussen, da det ville være lidt af en omvej Men synes da du skal joine!
|
|
|
Post by Noah on Aug 23, 2012 18:11:52 GMT 1
Jeg kommer kun søndag. Tror lige jeg spørger imorgen på bib!
|
|
|
Post by LicentiaPoetica on Aug 23, 2012 18:30:12 GMT 1
Søndag er også den mest interessante dag efter min mening Kunne være cool.
|
|
|
Post by Noah on Aug 23, 2012 19:07:42 GMT 1
Giver besked lørdag om jeg kan
|
|
|
Post by Noah on Aug 24, 2012 12:46:01 GMT 1
Jeg har'n billet hallo! (Hun har'n billet) Hun har stor billet, hun lige har købt! Sorry! Men jeg synger konstant ting
|
|
|
Post by Selma Åberg on Oct 2, 2012 21:41:18 GMT 1
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Oct 2, 2012 21:49:19 GMT 1
Kan afsløre at Jose og undertegnet kommer Spurgte igår på chatten, men virkede ikke som om folk rigtig skulle afsted Ö Men jeg skal... selv om jeg er studerende og fattig, men så må jeg bare holde mig i skinnet og kigge på alle de flotte bøger....
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Oct 2, 2012 21:51:54 GMT 1
...... Ö shit.. Beep messen er weekenden efter hvor jeg skal til Efterrus D: hvilken ond og grusom verden!!
|
|
|
Post by Selma Åberg on Oct 3, 2012 12:39:35 GMT 1
Så du skal ikke med? Men Jose skal? For så kan jeg bare vandre rundt med hende og være et akavet individ XD
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Oct 3, 2012 13:48:04 GMT 1
øhm o.o jeg skal med, det har jeg da skrevet her jeg ikke. *Tjekke* jo jo.. o.o jeg skal.
|
|
|
Post by Selma Åberg on Oct 3, 2012 14:08:36 GMT 1
Okay, jeg forstod bare ikke helt hvad du mente med det sidste indlæg du skrev, haha! XD men så skal vi da chille i Københavnstrup!
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Oct 3, 2012 14:17:59 GMT 1
Det fordi weekenden efter er der en spil messe samme sted der hedder Beep, som jeg også var til sidste år, men det kan jeg så ikke i år fordi jeg skal på efterrus hele den weekend xD. (og PS... jeg chiller altid i københavnstrup, er blevet en af dem og cykler som en af dem hahah) Men ja Det ville være nice!
|
|
Lærke
Full Member
Elev - 1. G
Spillet af JosephineNV
|
Post by Lærke on Oct 3, 2012 14:27:23 GMT 1
JEG KOMMER! Omend lørdag har jeg hørt rygter om det måske vil foregå i bagstiv tilstand *se på Tenner* Men jeg er der i hvert fald til åbningen for ja jeg skal over og forpeste Tenners liv
|
|