Adam Lyhne
Full Member
Elev - 1. G
Don't open the box... Don't open the box!
|
Post by Adam Lyhne on Oct 29, 2012 17:00:47 GMT 1
Hvorfor kan du ikke, Jose? D:
|
|
|
Post by Katrine on Oct 29, 2012 17:06:57 GMT 1
Ö
|
|
|
Post by Noah on Oct 29, 2012 17:25:11 GMT 1
Min far fylder 45 (?) den 14. mine søskende fylder 14 mandag d. 10 så der er sikkert fødselsdag på den ene eller anden led. Og så ja, er der lige det der arbejde hvor jeg er hyret som ekstra julehjælp og derfor kan jeg ikke sige: Sorry dollface jeg skal lige have fri de tre dage to weekender før jul.
Jeg er oprigtigt ked af det, men jeg kan ikke. Ikke engang komme sent lørdag aften fordi jeg har fri søndag, for vi har sikkert søndagsåbent eller min familie vil ligge fødselsdagsplaner om søndagen fordi jeg har fri.
Så jeg er ikke som The villig til at smide alt. I ved familieansvar og ord man har givet til folk, specielt arbejdsgivere.
Og jeg er sgu ked af det. Når nu andre kan og der er et frit hus og sårn.
|
|
|
Post by Lic on Nov 11, 2012 21:40:18 GMT 1
Hej mennesker..
Jeg kan desværre heller ikke alligevel.. Havde glemt at vi havde en ret stor koncert med mit kor og kan ikke rigtig smutte fra fuldt orkester og alting.
Men jeg vil meget gerne med, når/hvis I gentager succesen :b
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Nov 11, 2012 21:54:27 GMT 1
Haha, må nok også sige at det nok bliver flyttet. Har ikke helt selv ferie endnu der, men nu ser vi lige hvad der sker når vi kommer nærmere.
|
|
|
Post by Xazal on Nov 12, 2012 12:07:54 GMT 1
Hmm, jeg kan også lige nu fornemme, at jeg har eksamensræs, så jeg ville nok til en hver tid foretrække, at det lå på den anden side af 3. januar, men ja... hvad fanden... xD
|
|
|
Post by Lic on Nov 12, 2012 14:33:07 GMT 1
Det ville også passe mig glimrende, hvis det blev engang i januar ;D
Men hvis flertallet kan skal det selvfølgelig ikke ændres :b
|
|
|
Post by Selma Åberg on Nov 12, 2012 15:00:30 GMT 1
Tja, jeg kan sikkert begge steder, så det betyder ikke så meget :b
|
|
|
Post by Kristian on Nov 12, 2012 15:24:53 GMT 1
I'm Barack Obama and I approve january!
|
|
Signe
New Member
|
Post by Signe on Nov 12, 2012 21:37:33 GMT 1
For mig er der heller ingen kvaler ved januar
|
|
|
Post by Noah on Nov 12, 2012 23:09:22 GMT 1
Hmm okay. Nu ved jeg ikke om vi kan være så heldige at smide Tenners forældre ud. Men altså. Mit hus (Noah) er stort nok til alle og siden mine forældre stort set ikke er landet pt så kan vi sagtens komme der.
Nej. Ha! Spøg til side. Jeg kan sagtens høre om min familie har lyst til at huse nogle skriveglade piger, men så er spørgsmålet om ... Tjæreborg er for langt væk. Jeg ved jo at jeg nok er den eneste der bor på den jyske vestkyst. Tilgengæld kan jeg sige at der er mulighed for at se Vesterhavet - ved en mindre gåtur til et vaskeægte dige og også for at se en del af det fredede vadehav (samme sted). Går vi lidt længere på den tur kan man se et af de steder som fugleeksperter fra hele verden (siger vi i hvert fald i Tjæreborg) kommer for at se på trækfugle og andet skidt. Jeg kan også arrangere at vi kan komme ud og se en vaske ægte kostald med indbyggere. Køerne er jo endnu ikke ude og nogle ret så søde islændere (heste). Ja uha uha vi kan nok i Tjæreborg. Jeg har endda flere spil med Sing Star og en Wii og noget der vist nok hedder PS-move, men hvem ved.
Men ja. Jeg ved jo ikke hvad I lyster og jeg forstår godt at den anden side af verden er meget langt væk. Det beklager jeg også. Meget. Jeg flytter til sommer hjælper det? Haha.
Men hvis det har vækket en tand for livet i mit hus, så skal jeg forhøre mig om muligheden.
OBS!!!! Til Tenners kommentar nedunder - vi har sgu da også en superbrugs!
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Nov 12, 2012 23:18:09 GMT 1
Jeg ville ikke have noget imod at skulle tage hele vejen til den anden side Altså... Hvis bare det ikke er op til uge 4 hvor det er eksamensuge, men tilgengæld har jeg fri hele uge 5 og kan lege der Min juleferie er slut allerede den 2. Januar, men ved ikke lige hvordan mine forældres planer er, men lyder som om der er mere at se i Tjæreborg end i skævinge.... Vi kan byde på Bombakken og netto... Ikke pisse fedt
|
|
|
Post by Kristian den anden on Nov 13, 2012 9:00:36 GMT 1
Jeg ville heller ikke have noget i mod vesterhavet, det kan jeg godt lide, men i bund og grund er det jeres valg, ligemeget hvornår og hvor vi gør det, så tropper jeg nok op med mit spejdertelt og alting! (Jeg har ikke noget spejdertelt)
|
|
Signe
New Member
|
Post by Signe on Nov 13, 2012 9:25:38 GMT 1
Har du ikke noget SPEJDERTELT??? *GASP*
(Det har jeg heller ikke)
|
|
|
Post by Jonathan Bailey Smith on Nov 13, 2012 9:37:06 GMT 1
Altså jeg har 2 almindelige telte..eller mine forældre har O: Hvis nogen skulle føle for at vi campere i januar
|
|