|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Oct 5, 2012 14:08:22 GMT 1
Jamen jeg så på chatten at folk meget kort snakkede om at vi ikke også snart skulle lave en form for komsammen... mange af os har jo mødt hinanden... En har snart mødt alle Ö
Så jeg tænker...
Hvor, Hvornår, Cirka hvordan o.s.v
Jeg skal bare have det af vide i forholdsvis god til, så er jeg frisk og... Hvor mange er vi cirka. ... Mmm altså jeg bor i københavn men tvivl på at vi kan sove 7-8 mennesker her inde Ö men hvis det er, kunne jeg nok godt spørge mine forældre om vi måtte låne lidt plads hjemme hos dem, da de har en form for gillesal, hvor der med garanti er plads til alle.
Hvis andre har nogle andre ideer så kom frem med det....
(man kunne jo eventuelt lave noget i juleferien, da vi alle jo med sikkerhed har fri der o.o... Spørgsmålet er bare om folk kan.)
|
|
|
Post by Krristina on Oct 5, 2012 14:44:33 GMT 1
Det lyder godt, og juleferien lyder fin for mit vedkommende, men jeg ved ikke om det ikke er sådan et tidspunkt hvor folk plejer at lave en helt masse gøgl hele tiden? Det kan vi vel se på Det kan også være vi kan være hos mig, men jeg skal lige spørge mig for, og så ved jeg helle ikke hvor super spændende det er at crashe i vejle (Selvom Vejle er awesome!) Men i hvert fald er jeg med på idéen!
|
|
|
Post by Selma Åberg on Oct 5, 2012 14:52:18 GMT 1
Det lyder ret så fedt med den der gildesal Ö Det eneste er vel så bare at det er ret langt at rejse hele vejen til Norsjælland for nogle, men jeg ved selvfølgelig ikke om de bare er ligeglade. :b I hvert fald synes jeg det er helt mærkeligt at der er hele to fra Sjælland jeg ikke har mødt endnu! Og Jose... Fyyyyh.... Men jeg er lidt ligeglad med hvornår og hvor og hvordan... Tænker at det kunne være hos en der bor tættest på så mange som muligt... Like... Der er desværre ingen der bor i Odense, men sådan... Så meget i midten som muligt. Der er nok ikke plads til 8 mennesker hos mig. Det kan jeg i hvert fald ligeså godt sige med det samme. Ö Eller jo, jeg har plads, men det skulle jo helst være sådan så vi havde lidt vores eget og det er der ikke rigtig hos os, da de store rum vi har begge er nogle, hvor min familie færdes rigtig meget. Men jeg er frisk, og jeg vil næsten sige at jeg ville aflyse andre aftaler hvis det skulle være nødvendigt.
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Oct 5, 2012 15:16:08 GMT 1
Jaah ved det er langt, men nu havde vi bare muligheden fordi mine forældre har plads o.o Og hvis det er, så skal man tage et tog til hobedbanegården, s-tog til hillerød og så skal jeg kører dytten til hillerød og hente de folk der nu ankommer der. Vil ikke lade folk forsøge sig med toget mod skævinge, da det er lort... Og hvis det endelig er, kan jeg sagtens tage til hovedbanegården (ikke i bil dog) men komme og få samling på tropperne haha. Men ja, havde været mest praktisk hvis der havde været nogle der boede på fyn. Bare lige for at tage det praktiske med penge, da jeg jo ved at billetter som regel er temmelig dyre fra jylland til sjælland (specielt i julen) så tænker jeg at vi laver en stor pulje, hvor alle udgifter kommer i og så deler man det op. Det skal selvfølgelig først aftales helt når og hvis det kommer på plads, men så ved folk ihvertfald at de ikke skal sidde inde med en dyr tog billet, men folk er med til at betale. Og husly i skævinge er hel gratis selvfølgelig. Men hos mig kan vi ihvertfald være i fred og hvis jeg kender mine forældre rigtigt, så har de faktisk en weekend lige før jul hvor de tager til tysk land, altså skal jeg alligevel hjem og passe hunden, så der kunne det jo være? (prøver lige at hører.) ELLERS, hvis der nu sidder en over i Jylland med massere af plads, kunne de jo også være der.
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Oct 5, 2012 15:29:42 GMT 1
mine forældre er ude den 15-17 december... vi kunne eventuel holde det der, jeg tror vidst nok juleferien er startet der (skal lige tjekke selv, fordi jeg jo ikke ved om jeg har juleferie der haha)
|
|
|
Post by Selma Åberg on Oct 5, 2012 15:43:31 GMT 1
Det lyder rigtig godt! Jeg er i hvert fald interesseret <3 Tvivler på jeg har ferie der, men ellers gør det vel ikke noget hvis de er hjemme.
|
|
Signe
New Member
|
Post by Signe on Oct 6, 2012 18:42:34 GMT 1
Det lyder megahygge! Gildesal lyder yderst interessant! Jeg burde kunne i julen, ja undtagen de rigtige juledage, men hvem fanden kan der? xD Jeg ved ikke hvad jeg ellers kan sige (NEJ, ikke boller fra Kohberg) Jo! Det med billetterne (Damn, der er så mange dobbeltkonsonanter, jeg bliver helt bimmelims) og fællespulje halløj (Halvt løg) lyder godt! Ellers er der vist ikke mere at sige end: Jeg bager gerne KAAGE! (Undskyld, jeg er lidt for meget oppe og køre lige nu. Vi ses når jeg falder ned på jorden (efter en lang tur gennem atmosfæren, mand det fald tager så lang tid og er så keedeligt!) med et brag!)
|
|
|
Post by Selma Åberg on Oct 7, 2012 10:10:15 GMT 1
Vi bager mega meget kage, Signe n_n
|
|
|
Post by Anton Sommer Engström on Oct 7, 2012 15:22:10 GMT 1
Havde slet ikke opdaget den her tråd, men det lyder vildt godt! Jeg er frisk på en gang i december og det kunne da være vildt godt, hvis folk gik med på at lave en fællespulje til biletter, så er jeg helt frisk på at tage til Nordsjælland Jeg har heller ikke plads til 8 mennesker, men det ville heller ikke give meget mening når vi i så fald sikkert kunne være ved Kristina i Vejle, hvis det skulle være vores område :b Men det lyder helt vildt godt og hyggeligt!
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Oct 7, 2012 16:40:39 GMT 1
Jamen det var nemlig det jeg tænkte med billetterne, for så er det ikke det værste at skulle tage hele vejen til sjælland (og i kunne jo følges på vejen ) Men jeg er selvfølgelig også frisk på at tage til jyllands, hvis andre har et sted vi kan være. Jeg ved bare at vi kan være hos mine forældre og de har også sagt ja
|
|
|
Post by Selma Åberg on Oct 7, 2012 16:44:36 GMT 1
Jeg synes det lyder godt med at det er hos dine forældre!
|
|
|
Post by Kris on Oct 7, 2012 17:59:15 GMT 1
Jeg synes bare vi skal vedtage at det bliver nordsjælland så! Så kommer der nemlig fremskridt! Og julen lyder fint, jeg kan i hvert fald ikke sige nogle planer der er i mod det, så det burde være til at finde ud af! Det lyder great mates!
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Oct 7, 2012 18:40:28 GMT 1
FEDT håber så mange kan!
|
|
|
Post by Selma Åberg on Oct 7, 2012 19:18:45 GMT 1
JEG KAN! Og hvis jeg skal noget den dag vi aftaler så aflyser jeg den aftale! XD
|
|
|
Post by Noah on Oct 29, 2012 15:26:51 GMT 1
Jeg kan ikke
|
|