|
Post by Freya Kasgaard on Oct 21, 2012 22:19:29 GMT 1
Hej alle sammen og snart godnat! Jeg håber i har haft en god efterårferie, og ja.. Bare hej!
Jeg har tænkt lidt over, ikke mindst fordi min karakter (Freya) bor på værelse med hende, men også fordi hun bare ikke rigtigt har skrevet. Hende Liv/July skriver her ikke. Er det bare midlertidigt fordi hun har travlt, og først vil være med når hun føler for det? Eller er hun bare ikke med mere? Jeg er lidt i tvivl, og ved egentligt ikke om det bare er mig der har det på samme måde.
Men i hvert fald: Nyd den sidste time af efterårferien, nu vil jeg lægge mig til at sove!
GODNATTER FOLKENS!
|
|
Lic gider ikke logge ind
Guest
|
Post by Lic gider ikke logge ind on Oct 21, 2012 23:08:02 GMT 1
Hey Ems ;D
Det er længe siden hun har fortalt at hun ikke skal være med xD tror kun hun var med den første uge eller sådan for snart et år siden :b Grunden til vi ikke har taget dem ud af værelserne var fordi nogen andre (tror det var Hazel og en anden?) overvejede at overtage dem og spille dem, men det blev vist aldrig rigtig til noget...
Sov godt <3
|
|
ems gider ikke logge ind
Guest
|
Post by ems gider ikke logge ind on Oct 24, 2012 21:49:57 GMT 1
Okay, så... jeg er åbenbart en af de typer, som ikke opfanger når andre snakker om det. Og det er jo ikke engang første gang det sker. Et typisk emma-trick simpelthen. Jamen okay så. Er der alleredd gået et år? O.o Godnat
|
|