|
Post by Selma Åberg on Oct 24, 2012 21:42:52 GMT 1
Selma smilede. "Tsk, jeg smider da alt i hænderne for mine to gays..." lo hun og puffede blidt til ham med sin skulder. Hun var gladere nu og håbede nu igen at det ville blive normalt igen. At der ikke ville ligge ting under overfladen. For så kom det bare frem i overreaktioner. Som for eksempel da hun samme dag havde skældt Jonnah og Annie ud for at fortælle om Noah og hende. Hun ville slet, slet ikke have tænkt så meget over det og være blevet så vred, hvis ikke det var fordi der lå noget andet bag, der havde gjort hende vred. Det kom bare ud på den forkerte måde. Men nu var det løst, og kom hun i tanker om noget andet, kunne hun bare sige det. Det virkede vist ikke som om at Anton bed eller noget, når samtalen blev lidt seriøst. Selma syntes tværtimod det havde virket afslappet og naturligt som altid. Hun var glad nu, og hun var så glad for at sidde og snakke med sin bedste ven igen, at hun næsten ikke gad gå ind til alle de andre mennesker, hvilket lignede hende meget, meget dårligt. Det føltes bare som om det var hundrede år siden hun sidst havde snakket med Annie, selvom det jo alligevel ikke var så lang tid siden endda.
|
|
|
Post by Anton Sommer Engström on Oct 25, 2012 10:31:23 GMT 1
"Du er bare sådan en skide faghag, du er Selma, jeg kan slet slet ikke have respekt for dig" grinede han og rodede hende i håret.
Han hoppede ned fra katederet og kiggede sig om i lokalet efter et eller andet underholdende, men der var uinspirerende ryddeligt. "Hvad bliver det egentlig for noget underholdning i år?" Han havde kun selv oplevet underholdningen det første år, som så vidt han huskede havde været virkelig godt, men han havde slet ikke hørt om nogen der havde snakket om at forberede noget til i år. Han anede ikke hvordan det foregik, om det var noget lærerene uddelegerede eller om det bare var de mest ivrige, det skramlede et eller andet sammen.
(ooc: synes du ikke vi skal vente med at smide dem tilbage til der er sket lidt mere derinde? :b vi behøver ikke forcere samtalen, men så bare lade dem vente her og lade som om det passer til den tid? xD)
|
|
|
Post by Selma Åberg on Oct 25, 2012 22:15:22 GMT 1
(OOC: Enig, enig ;D )
Hun skulle lige til at svare et eller andet (Som hun ikke lige vidste da hun åbnede munden, men det kom sgu altid til hende når hun først begyndte), da Anton skiftede emne. Hun smilede skævt. "Yeah, John og jeg aftalte over sommerferien hvad vi skulle lave af underholdning. Det er ret genialt hvis vi selv skal sige det." De havde skrevet og skypet lidt sammen om det, og John havde haft en lille idé med nogle folk der skulle komme op og trække en seddel med noget de skulle sige højt for alle andre. Et eller andet sjovt eller en tungevrider. Men Selma havde haft en anden idé - gæt og grimasser. Også noget hvor man skulle trække trække en seddel, hvor der stod et eller andet virkelig skørt som for eksempel at man skulle mime at man malker en ko eller at man føder - et eller andet virkelig pinligt og skide skægt. De brugte så ret lang tid på at planlægge hvad der skulle stå på sedlerne og John sad hjemme hos sig selv i England og skrev en masse syge i hovedet forslag ned. De aftalte så at hele flokken skulle deles op i hold og gætte hvad personerne, der var blevet valgt ud, mimede.
(OOC: Jeg ved ikke om der er nogle ting der er forkerte eller noget, men så sig til Kris!)
|
|