Adam Lyhne
Full Member
Elev - 1. G
Don't open the box... Don't open the box!
|
Post by Adam Lyhne on Jan 11, 2012 19:44:32 GMT 1
Okay, jeg har mange gange prøvet at være med i nogle af de der proboards, og der bemærkede jeg en slags anordning kaldet "Faceclaims", hvor man giver en rollespilsfigur udseende fra en person der findes... Det kan være en skuespiller, en model, en sanger eller whatever. Tænkte på om vi ikke skulle indføre det her?
|
|
|
Post by Xazal on Jan 11, 2012 23:27:35 GMT 1
Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener, men jeg tror slet ikke, at vi har udelukket, at man må vælge en given artist eller model som profilbillede (man kan også bare lade, som om Robert Pattingson er éns karakter *lillepige-fnis* ;D )
Tihi.... eller hvad? Hvad mener du med, at de har "indført" det?
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Jan 12, 2012 0:02:02 GMT 1
Jeg syntes det skal være valgfrit o.o har personligt rigtigt svært ved det med at skulle beskrive en person ud fra et billede man finder af en... Specielt fordi man måske har en anden opfattelse af hvordan den person er i virkelighede. Og andre som jeg, oftes bare tegner deres karaktere. Det kommer jeg nok ikke til på denne, da det ikke helt passer ind hehe men syntes det med face claim skal være valgfrit.
|
|
|
Post by Liv Lindegaard on Jan 12, 2012 15:24:35 GMT 1
Det synes jeg ærligtalt ikke vi behøver. Find nogle billeder der nogenlunde ligner din karakter og smæk dem op på siden hvis du har lyst, mere kompliceret sunes jeg ikke det behøver at være
|
|
Adam Lyhne
Full Member
Elev - 1. G
Don't open the box... Don't open the box!
|
Post by Adam Lyhne on Jan 14, 2012 18:45:31 GMT 1
Det var skam også ment som valgfrit... Det er bare så ens karakter har det samme udseende som en bestemt berømt person, Xazel
|
|