|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Jan 18, 2012 23:20:41 GMT 1
Altså jeg tænker at når der er gået lidt tid, om vi så kunne lave noget fælles møde halløj for alle eleverne. Bare så de ikke render hvileløst rundt. Nok et for de nye, og så efterfølgende et for 2. og 3.g'erne for der er jo mange ting de nødvendigvis ikke behøver at vide.. Igen.
Og til dette fællesmøde tænker jeg at nogle enkelte elever fra 2. og 3.g kunne lave en eller anden præsentation eller forklare om et eller andet de har planlagt der skal laves i de næste dage for at ryste folk sammen. Fx en stor fest fredag aften med et eller andet tema og så skal 1.g'erne nok lave noget sammen for at lærer hinanden at kende. Det er trods alt dem der er de nye og om det så er lærer der smider dem sammen eller elever der gør det kan vi jo vedtage.
Det jeg tænker vi skal finde her inde er:
En der er inspektøren, som jo nok holder mødet for eleverne... og så hvem der skal af 2. og 3.g'erne skal præsentere forløbet
Temaet hvis der skal være en fest af en eller anden art.
Forslag til hvad der kunne fortages sådan for at smide folk sammen.
Det er det jeg har lige ind til videre haha. Så smed forslag folkens
|
|
|
Post by Jonathan Bailey Smith on Jan 19, 2012 13:21:14 GMT 1
Det er ikke lige det du skriver om, men kunne vi ikke lave det sådan. At under det møde stormer 2. og 3.g'erne pludselig ind, fanger 1.g'erne og smider dem i søen? Det tror jeg altså stadig kunne være rigtig sjovt XD Jonathan vil gerne melde sig frivilligt til at præcenterer forløb, forestiller mig at han er sådan meget.....hjælpsom. Kan ikke finde et ord, men han kan i hvert fald godt Temaet kunne godt være individuallitet, at det gjalt om at vise alt og alle hvem man selv var? Nogle smide sammen ting, kunne måske være at alle eleverne sov sammen i en stor sal eller noget de første par dage. Altså slæbte madrasser og alt muligt derind, og så måske sang karoke, og lavede konkurrencer og sådan?
|
|
|
Post by LicentiaPoetica on Jan 19, 2012 13:21:44 GMT 1
Synes det er en rigtig god idé. Jeg synes det ville være godt, hvis de holdt en fest for hele skolen bagefter, som start på det nye skoleår. Det kunne eventuelt være en grilfest, hvis det er lækkert sommervejr?
Synes også det er en god idé som Sakura siger, at de store elever kommer og smider de nye i søen og alt det :b
|
|
|
Post by Jonathan Bailey Smith on Jan 19, 2012 13:23:02 GMT 1
Grill er en god idé! Nede ved søen
|
|
|
Post by LicentiaPoetica on Jan 19, 2012 13:28:20 GMT 1
Enig! I princippet kunne det vel også godt være torsdag aften, for ellers bliver det måske en ret kedelig aften? Så kunne vi evt. spille det i morgen, medmindre alle er ude at feste? ;D
|
|
|
Post by Jonathan Bailey Smith on Jan 19, 2012 13:35:23 GMT 1
Jeg tror ikke vi kan regne med at være færdige i morgen, men så i løbet af weekenden måske I hvert fald er det fint med mig at starte i morgen
|
|
|
Post by LicentiaPoetica on Jan 19, 2012 13:47:47 GMT 1
Ja, det var også sådan noget jeg tænkte Synes også det var en god idé du havde med at de skulle sove sammen i gymnastiksalen de første par dage :b
|
|
|
Post by Xazal on Jan 19, 2012 14:10:12 GMT 1
Uh... fælles puttesøvn... <3 (som i hjerte).
|
|
|
Post by Freya Kasgaard on Jan 19, 2012 14:42:00 GMT 1
Synes det lyder som en god ide, det med at smide de nye 1.G'er i søen.... Det kunne være ret så sjovt! -Så vi starter altså med festlighederne i morgen (fredag) eller hvad?
|
|
|
Post by LicentiaPoetica on Jan 19, 2012 15:05:35 GMT 1
Ja, det tror jeg vi gør men det er torsdag aften i spillet, så vidt jeg ved xD Så man kan jo godt begynde at 'bygge op' til det, hvis man vil :b
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Jan 19, 2012 18:36:36 GMT 1
Hmm måske man kan sige at torsdag aften er der grill ved søen, som bare er hygge og fredag er der fest o.o.... Ellers skal vi hurtigt skippe til fredag når mødet er slut agtigt og folk er smidt i søen, så kan man starte med fredag morgen og på den måde gøre klar til den store fest fredag aften. 1.g'erne skal lave et eller andet crap med stjerne løb som lærerne syntes var hel fantastisk xD så de kan blive rystet sammen, mens 2. eller måske kun 3.g'erne gør klar til festen eller både 2 og 3. Det tænker jeg ihvertfald man ville gøre på en skole for 2. og 3.g'erne kender ligesom proceduren og folk, dog ikke de nye, men dem lærer de jo at kende torsdag aften. Ca.... Det blev meget rodet. Undskyld mine let rodede tanker
|
|