|
Post by Jonathan Bailey Smith on Jan 19, 2012 16:15:03 GMT 1
Yes, det kan muligvis blive et problem i spillet, når vi laver den slags specielle eventer, fx. velkomstfesten torsdag aften, at folk så er tvunget til at afbryde det de nu lige var midt i. Så vi tænkte på (mig og Licentia) at man jo godt kunne lave tråden for festen i morgen, og så bare sige, at folk jo kunne droppe ind når de lige havde færdiggjort deres velkomst og møde med hinanden? Det ville selvfølgelig også påkræve, at de der gik til festen med det samme, holdt tråden lidt kørende, og ikke bare gik i seng inden de sidste overhovedet var kommet..men det tror jeg næppe bliver noget problem So, what do you think?
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Jan 19, 2012 18:40:10 GMT 1
Altså... Vi behøver jo endnu ikke sætte et tidspunkt for hvornår tråden for festen skal holdes o.o... Eventuel vi kunne sige vi lige går over weekenden (ikke at jeg får meget tid og overskud) og så kunne vi begynde at snakke om det der. Og hvis fx man er igang med lidt, men ikke noget der er af hel vild betydning så kan man skrive et resume om hvad de har lavet sammen, selvfølgelig i overenstemmelse med den anden spiller xD Indtil vi kommer over introdagene, bliver der hevet lidt rundt hele tiden xD.
Men ellers kan vi ihvertfald aftale at vi gør det på den måde og så dem der gerne lige vil spille noget de lige skal have gjordt, kan så gøre det o.o og så smide dem ind når det er. o.o ellers kan man jo ordne meget af det til festen xD haha.
|
|