|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Feb 28, 2012 10:17:38 GMT 1
Jeg ville hører hvad folk var mest til omkring hvad der skal ske efter sommerfesten er slut. Ikke at det sker endnu, vi er jo næsten lige startet. Men ville hører om vi bare skal tage dagen efter, eller rykke et par dage frem så tingene er faldet en smule på plads. Jeg er frisk på begge dele, men bare så vi kunne nå til en enighed.
|
|
|
Post by Jonathan Bailey Smith on Feb 28, 2012 12:20:10 GMT 1
På et tidspunk snakkede vi vist om, at bare ligesom spille..fra "event" til "event" ligesom fx sommerfesten. Men altså, vi skulle jo også gerne have nogle hverdage med. Jeg ved ikke...jeg synes næsten vi skal starte på 1. skoledag, fordi så kan vi sende 1.g'erne og andre nye elever ind til et møde, og så kan alle de andre løbe ind og overfalde dem og smide dem i søen! xD
|
|
|
Post by Selma Åberg on Feb 28, 2012 13:33:04 GMT 1
Jeg er sådan ludt.... Jeg vil gerne lige se, hvad der sker i mellemtiden xD
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Feb 28, 2012 13:35:08 GMT 1
Det med at spille fra event til event lyder også fint nok, for hvis man skulle spillede hver eneste dag, så ville det blive lidt kedeligt i længden, for at for mange hverdage på rpg kan hurtigt blive ensformet o.o...
Men syntes det ville være fint at springe til den første skoledag, som vidst er hvis jeg husker rigtig mandagen efter sommerfesten. Altså 4 dage efter o.o det er torsdag nu ikke? eller husker jeg hel forkert.
|
|
|
Post by Noah on Feb 28, 2012 15:54:11 GMT 1
Superhjerne O.o !!! Det er det jeg siger! Synes også event er fint
|
|
|
Post by Selma Åberg on Feb 28, 2012 15:58:52 GMT 1
Jeg kan mærke at det ikke bliver anderledes... XD Det er mere fordi jeg tænker på, hvordan det udvikler sig med mine karakterers story-line med andre, men det kan vel aftales indbyrdes xD Men jeg håber da også der kan være bare normale dage en gang imellem... Måske også når de går i skole og sådan xD så det bliver vel noget, hvor vi spiller når for eksempel de drikker på værelserne (kan ikke huske om de må det, men så i hvert fald hvor de skjuler alkoholen hver gang der kommer voksne forbi XD), når de går på bar, når der er fester og alt det der fis?
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Feb 28, 2012 16:08:49 GMT 1
Haha *like*
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Feb 28, 2012 16:24:27 GMT 1
Altså selvfølgelig skal det også nogle almindelige dage ind i xD ellers ville det blive lidt ensformigt hvis det aldrig var de normale dage hvor de bare gik rundt og snakkede. Problemet hvis man kører fra dag til dag på sådan et hverdags rpg her, er at spillet hurtigt kan kører død, hvis man ikke laver nogle forskellige ting... Selvfølgelig kunne det også være sjovt at prøve at lade dem have en time, eller idræt, eller fremlæggelser. Men hvis det bare skal være dansk, matematik og biologi største delen af tiden bliver det temmeligt enformigt xD
|
|
|
Post by LicentiaPoetica on Feb 28, 2012 16:25:52 GMT 1
Synes det er en god idé med event til event. Og så aftaler man bare indbyrdes hvad der er sket i mellemtiden og skriver det evt. i flashbacks. Det behøver som sagt ikke være store 'events' alle sammen, men små privatfester, byture og skoledage også selvfølgelig :b
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Feb 28, 2012 16:45:08 GMT 1
Jaah... men så tænker jeg.. Hvad kører vi frem til efter sommerfesten? o.o mandag, første skoledag og det store fællesmøde for 1.g'erne ?
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Feb 28, 2012 16:46:24 GMT 1
Og det med flashback, tænker at vi kunne lave sådan en lidt alla sms-centralen o.o om vi så skal lave en tråd for hver vores karakter for hvad der er sket, eller for de indbyrdes forhold eller hvordan ved jeg ikke lige vi skal xD
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Feb 28, 2012 16:48:26 GMT 1
Eller... Nu hvor jeg lige har tænkt over det og lige kan spamme, kan vi bare lave en tråd der hedder
''Efter sommerfesten''
og så skrive hvad der er sket med ens karakter op til af ting der er vigtige at fortælle. Hvis man fx er faldet lidt mere i snak med nogen, fundet sammen med en eller har opført sig på en bestemt måde, sådan så tingene er samlet.
Selvfølgelig sådan at man aftaler med den respektive ejer af den karakter man har lavet noget med, kind of o.o.. håber jeg gør mig forståelig
|
|
|
Post by Anton Sommer Engström on Mar 16, 2012 17:16:06 GMT 1
Jeg tænker også, at vi lige kan skrive herinde, når vi er klar til at gå videre. Sådan at vi går videre når alle er klar, i stedet for at folk bliver ved med at holde liv i det, fordi de tror de venter på nogen andre Anton og Jonathan er i hvert fald klar til at gå videre, når I andre er, vi holder bare liv i samtalen indtil da, så vi også har noget at lave :b Mattie er også færdig med festen, medmindre der sker noget nyt og spændende ;D Tror også Frida er mere eller mindre klar til fortsættelsen, men det kommer jo også an på hvad tenner synes
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Mar 16, 2012 19:58:43 GMT 1
Jo, vil sige at Amanda nok også er klar til at gå videre... Marc og David vil jeg ikke sige noget om, men hvis The ikke har nogen problemer med det så vil jeg sige at det er okay at Marc også lige bliver kastet videre
|
|
|
Post by Anton Sommer Engström on Mar 17, 2012 13:36:14 GMT 1
Det haster ikke jeg tænker bare man skriver sig klar herinde når man er klar :b
|
|