|
Post by Xazal on Mar 6, 2012 9:28:18 GMT 1
Hey!
Der burde måske være en tråd, hvori man proklamerer sit fravær. Eller måske burde man bare være mere pligtopfyldende end jeg. Never mind, jeg har vel næppe kunnet forudsige IRL-hændelserne, der forårsagede mit lange, lange fravær - uansvarligt!
Så... PLOT SØGES! Der er både afholdt sommerfest og ppåbegyndt noget efter. Er der et sted - no matter where - hvor Marius, den jazzglade bastard kan springe ind? Eller usikre Nishay? Eller er det bare sådan noget, hvor man kommer med sin karakter ind i et rum og spørger: "Hvad laaaaver I? Må jeg være med?"
Oh, yeah, og så poppede en idé lige op i mit hoved, som jeg vil prøve at realisere.
- Xazal
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Mar 6, 2012 10:09:21 GMT 1
Altså Amanda og David er jo gået hver til sit nu, så de render rundt og gøgler... Så er der Licentias Mattie og Frida der ikke laver noget heller lige nu
|
|
|
Post by Freya Kasgaard on Mar 6, 2012 18:23:45 GMT 1
Tilføjer lige til Tenners gode forklaring at Freya og Amanda Kjærsgaard Holm er på vej ind i et the rum..Noah og Selma skal man nok ikke lige spørge sådan med om man må være med... Men det er jo lidt en anden sag (LOL) -Og jeg tror bare du kan springe lidt til hvor det nu skal være...
|
|
|
Post by Selma Åberg on Mar 6, 2012 19:37:24 GMT 1
Selma og Noah er ved at knalde lidt... og Lærke og Adam står lidt afsides og... ved faktisk ikke helt præcis hvad der sker for dem xD Og nu er David forever alone, og han går vist en tur xD
|
|
|
Post by LicentiaPoetica on Mar 6, 2012 19:43:19 GMT 1
Som tenner sagde er jeg også faldet lidt 'bagud' her på det sidste, så Mattie og Frida er begge nede ved søen uden noget at lave Dem vil jeg da gerne have med igen :b
|
|
|
Post by Xazal on Mar 7, 2012 13:52:36 GMT 1
LOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!! "Noah og Selma er ved at knalde lidt ..." o.O XDXDXDXDXDXD
Okay, jeg finder mig lige lidt tid til at læse det sidste nye hist og her, og så prøver jeg at springe til. XD Jeg kan huske, at Marius' sidste aktivitet var at snakke med Jonathan og Anton. ;-) Jeg prøver at stykke en realistisk form for flashback og what-has-happened-since-last-time-dims sammen.
|
|