|
Post by Xazal on Mar 6, 2012 9:40:39 GMT 1
Hej!
Indtil videre er navnet på denne overskrift ikke videre flatterende eller særlig tiltrækkende. Idéen er ellers som følger:
En gang om måneden kunne man skrive - eller få én til det - noget af sladderen, der er på Lyngvig - også løse rygter. En slags sladderpamflet om - fx. skænderiet i skoven. Det skal være meget kort - eller måske lidt skole-blad-agtigt, men stadig med få artikler... som eleverne måske selv står for og ikke nødvendigvis en præfekt, elevrådsrepræsentant o.lign. Men jeg ved ikke, hvordan ... idéen kommer til at arte sig, hvis vi prøver.
NB: Det kan bare være en gang om måneden i IRL-verdnen, selvom der måske kun er gået en uge herinde... Måske kommer det også til at fungere lidt som en opfrisker af begivenhederne.
Hvad mener I?
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Mar 6, 2012 10:05:23 GMT 1
Syntes det lyder som en vildt god ide! så kan man også være med hele tiden
|
|
|
Post by Selma Åberg on Mar 6, 2012 10:46:47 GMT 1
Rigtig god idé
|
|
|
Post by LicentiaPoetica on Mar 6, 2012 19:47:55 GMT 1
Synes også det er en god idé Vi kan lægge den under 'opslagstavlen' evt.
|
|
|
Post by Xazal on Mar 7, 2012 13:44:54 GMT 1
Jep, tænker også på noget i retningen af at lægge den under opslagstavlen. ;-) Uha, det er altid godt ikke at blive afvist efter et lidt kejtet comeback... Jeg skal prøve at samle mit sind og manglende overskud til at lande herinde og sætte lidt fut i sagerne igen... ;-)
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Mar 7, 2012 14:12:12 GMT 1
selvfølgelig ville du ikke blive afvist Xazal
|
|
|
Post by Xazal on Mar 25, 2012 13:17:33 GMT 1
Jeg melder mig på at skrive det første gossip-bavl (men det skal nok ikke hedde noget så jysk som bavl, vel?); skal det hedde noget bestemt og smartass-agtigt?
Og så tænker jeg på, om der skal være nogle bestemte punkter/overskrifter i pamfletten, samt, om der både skal indgå løse rygter - og "rigtige" rygter om begivenhederne (løse rygter - dem, som eleverne selv spreder indbyrdes).
Og så ville jeg gerne være så fri at lave sådan nogle Anden-teasers: "Bliver John og Tonny rigtigt kærester igen, og begynder de at dele tandbørster ligesom før i tiden? Får Lærke nogensinde sin vandpibe smuglet til Lyngvig, og beslutter Mattie sig for at blive klippet? Følg med i næste nummer af ..." *Flad*
|
|
|
Post by Selma Åberg on Mar 25, 2012 14:49:42 GMT 1
*Synes godt om Xazals teaser* XD
|
|
Frida Jensen
Full Member
Elev - 2. G
Elev 2.g (Spiller: Licentia)
|
Post by Frida Jensen on Mar 25, 2012 14:50:50 GMT 1
Hahaha når du er så god til det tror jeg det er svært at bede om at være fri for det xD Nu får vi jo lyst til at tvinge dig til at lave dem! ;D genialt.
|
|
|
Post by Marius Emil Lundqvist on Mar 25, 2012 14:57:06 GMT 1
((Xazal her - i skikkelse af Marius - oops! Dovenskab længe leve, og det bliver også KUN denne gang.))
((Ej, Marius skal lige sige noget først)): "Der er ikke noget, der hedder tvang, Frida-pigen."
((Xazal's back)): LOL! XD Jeg stener... XD Men så kan jeg vel lave et udkast, før jeg giver det en endelig publikationstitel og alting. ;D
|
|