|
Post by Xazal on Mar 26, 2012 22:36:17 GMT 1
Hej mennesker. Det her er stedet, hvor I kan quote hinandens karakterer for, hvad de har sagt, hvis I synes det er mega-cute, helt afsindigt, tænderskærende morsomt eller bare så forbandet genialt, at ... JA, HVORFOR SKAL DET ALDRIG GENTAGES? ;D ... Og vi ved jo, at piger bare elsker at quote, quote, quote, quote ... xD Ydermere er det stedet, hvor I kan gøre grin af jeres egne fejl og fnise af mærkelige sprogkonstruktioner, hvis I er nørd ligesom mig. Det bli'r fjong! - Xazal
|
|
David Bundgaard
Full Member
Elev - 2. G
Yeah, det' mig The, du ved.
|
Post by David Bundgaard on Mar 27, 2012 8:12:59 GMT 1
Hvad var det hun havde prøvet at sige. Der var så mange ting hun gerne ville sige, men ord var fattige og hvis hun ikke passede på.. Hvis hun bare lod det hele overtage ville hun fortryde imorgen. Hvem prøvede hun at snyde? Var det ikke det hun ville? Bare at lade alle hendes følelser styre hende, alle dem der var kommet til overfladen på grund af det her. Men hun ville fortryde det imorgen, det vidste hun... Men kunne hun ikke bare sige hun var fuld. Hun var jo fuld... Men det var hende der styrede sig selv nu, ikke alkohollen. Nej... Hun kunne ikke, muren mellem dem var for stor og hun kunne ikke. Hun ønskede det. Ønskede at mærke ham i mere en bare en omfavnelse, men var det tidspunktet? Hun ville fortryde det. Alt ville være tabt, ville det ikke? Hun kiggede på sin hånd der lå mod hans bryst. ''Jeg savner dig...'' Hun hviskede det. Vidste at hun egnetlig havde sagt det før, men det var jo det hun gjorde. Hun savnede ham. Så inderligt. Hvorfor skulle han også havde kysset med hende pigen? Hvorfor skulle pigen også havde været der. Hun var ingenting hende pigen, men havde kilet sig mellem dem. ''Meget.... Hele tiden.'' Hvor ville hun hen med alt det her. Var hun ikke bare en stor fed idiot lige nu der lod sine følelser løbe over. Omfavnelsen havde åbnet for et eller andet i et øjeblik. Pludselig var det som om hun så dem stå sammen, ude fra sin egen krop, da hun pludselig hev fat i hans t-shirt og hev ham ned. Ned til hendes læber. Men alligevel var hun hel til stede da hun gjorde det. Hans duft, hans varme og musklerne under t-shirten, var hel tydelige de var virkelige. Og fucking dejlige. Hun var fandme for dum. Hun faldt tilbage og måtte tage sig sammen. Men hun savnede ham så meget og selv om hun hadede ham var følelserne for ham ikke forsvundet. Følelserne af hans læber mod hendes var som om hun fik ilt efter alt for langt tid. Man kunne ikke få nok af det og det gjorde ondt i lungerne... Nu var det bare hjertet i stedet for, for hun vidste det var dumt. -Amanda C *hyper* Okay, skulle bare lige poste noget her... For... Eller... Jeg synes det er sødt det her, selvom de er mega vrede på hinanden og sådan... Men... <3 (HAHA! Det er ironisk nok tilfældigvis Davids bruger jeg poster med HAHAHA!)
|
|
|
Post by Xazal on Mar 27, 2012 10:00:28 GMT 1
'"Jäkla bög" (skide bøsse) grinede Anton og kyssede ham på paden. De var virkelig ikke snullerbassegøj-typer. Men han lagde alligevel opgaven til side et øjeblik og fokuserede på sine to bedste venner. "Sovet godt?" gabte han, mens han åbnede sin banan.' - Anton S. Engström, LicentiaPoetica, Post: lyngvigkostgymnasium.proboards.com/index.cgi?action=display&board=spis&thread=80&page=5#1146LOL! LOL! LOL! Aldeles, forbandet, afsindigt, helt vildt lungegribende, sindsoprivende, lårklappende og vriden sig i skrivebordet LOL! Og ikke at forglemme LOL! Jeg er - og var - og er stadig tilbøjelig til at udsætte folk for fare, når jeg ser det indlæg, fordi jeg flækker så meget... xD Især: "Sovet godt?" gabte han, mens han åbnede sin banan. 'Amen, arltså ... XDXDXDXDXD Hvor er :rofl:-smiley'en, når man skal bruge dén! XDXDXD
|
|
|
Post by LicentiaPoetica on Mar 29, 2012 23:52:03 GMT 1
Den søde Theresa frembragte lige et genialt citat:
'"Du bliver bollefed..." mumlede hun frem for sig. Bolle... Fed. Dårligt ordvalg måske efter det sted hendes tanker lige havde bevæget sig hen, men man blev vel inspireret.' - Sophia Blake til Samuel ved morgenmaden
LOL! ;D
|
|
|
Post by Jonathan Bailey Smith on Apr 5, 2012 21:45:23 GMT 1
Nishay prøvede at stridte imod, men den atletiske fyr grinede bare til hende - og var det svensk, hun hørte ham mumle ét eller andet på. Han følte, at han bare havde fucking svensk bøsseret til at kyle hende ned i den sø, selvom hun pænt havde takket nej og sat sig til modværge, da fyren insisterede.
- Nishay, putternes dukkert i søen første skoledag, i protest mod Antons hårdhændede metoder.
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXD GENIUS!
|
|
|
Post by Nishay M. Asran on Apr 5, 2012 21:48:50 GMT 1
Nishay prøvede at stridte imod, men den atletiske fyr grinede bare til hende - og var det svensk, hun hørte ham mumle ét eller andet på. Han følte, at han bare havde fucking svensk bøsseret til at kyle hende ned i den sø, selvom hun pænt havde takket nej og sat sig til modværge, da fyren insisterede. - Nishay, putternes dukkert i søen første skoledag, i protest mod Antons hårdhændede metoder. XDXDXDXDXDXDXDXDXDXD GENIUS! I can't help laughing. For HELVEDE! LOOOOOOOOL! *DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG* ((Xazal her))
|
|
Samuel
Junior Member
Elev - 3. G
Spilles af Licentia
|
Post by Samuel on Apr 28, 2012 1:39:30 GMT 1
Sidder lige og læser den søde tråd med Anton og Jonathan i køkkenet efter sommerfesten, da jeg støder på et genialt citat, som bare MÅ fremhæves: 'Fandens irriterende type. Det var da helt ekstremt. Ekstremt højt og utrolig tæt på at John sparkede ham ud derfra med hovedet først.' Johns irritation over den fulde Liam som afbryder dem i køkkenet. Selv når han er sur og halvfuld tænker han i søde, nørdede litteraturreferencer! Epic!Read more: lyngvigkostgymnasium.proboards.com/index.cgi?board=rv&action=display&thread=72&page=3#ixzz1tI6daozm
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on May 4, 2012 13:13:27 GMT 1
Må lige citere Marius lille digt:
"As a blind lizard, eyes moving in different directions So does your soul touch the others, feeling their beauty And I know from myself that Legoland wasn't built of love So who fucking cares about friendship when there's a chance of meeting a shaved llama?"
Skrevet af Marius på værelse 4 side 8.
|
|
|
Post by Xazal on May 4, 2012 17:38:33 GMT 1
LOL! Eeeej, altså! Det er et random digt, og det er ikke mig - det er Marius, som at der lissom har nedfældet det. Hahaha! ;D Hvor er du great, Tenner!
|
|
|
Post by Xazal on May 17, 2012 13:43:13 GMT 1
|
|
|
Post by Xazal on Sept 27, 2012 10:15:18 GMT 1
Når jeg kommer hjem, flytter jeg denne post til en anden form for citat-tråd, som er OOC og ikke har noget med Lyngvig at gøre.
Men JosephineNV, som ikke lige har Biblen - here goes:
NB:Vers 8-10 er omtalte fra chatten - om, hvordan ordet "onani" blev... til, hvad det så end betyder i dag. Bah!
Vers 1. På den tid forlod Juda sine brødre og tog ind hos en mand i Adullam, der hed Hira. Vers 2. Dér så han en datter af en kana'anæer, der hed Shua, og hende giftede han sig med. Han gik ind til hende, Vers 3. og hun blev gravid og fødte en søn, som hun kaldte Er. Vers 4. Hun blev gravid igen og fødte en søn, som hun kaldte Onan. Vers 5. Hun fødte endnu en søn, som hun kaldte Shela. Det var i Kezib, hun fødte ham. Vers 6. Juda tog en kone til sin førstefødte søn Er; hun hed Tamar. Vers 7. Men Er, Judas førstefødte søn, vakte Herrens mishag, så Herren lod ham dø. Vers 8. Så sagde Juda til Onan: "Gå ind til din brors kone, og udfør din svogerpligt, så du kan skaffe din bror afkom." Vers 9. Men Onan vidste, at det afkom ikke ville blive regnet for hans, så hver gang han gik ind til sin brors kone, lod han sin sæd gå til spilde på jorden for ikke at skaffe sin bror afkom. Vers 10. Det, han gjorde, var ondt i Herrens øjne, så Herren lod også ham dø.
- Kap. 38, Det gamle testamente
|
|
|
Post by Noah on Sept 27, 2012 11:26:03 GMT 1
Åh jeg er nær død af grin.
Biblen burde snart læses igen. Det jo et lækkert citat ! Hvor er du stødt på det?
|
|
|
Post by Anton Sommer Engström on Sept 30, 2012 21:27:44 GMT 1
"Lærke fornemmede den rødlæbede piges rising to the stars ved at flirte med høgenæsen."
- Lærkes tanker til hyggeaften i aktivitetsrummet xD
|
|
|
Post by Xazal on Oct 1, 2012 11:25:42 GMT 1
NV/Noah: Haha, det er episk! Jeg søgte på "Onan" - i den elektroniske udgave af biblen, som jeg har på computeren. I det gamle testamente, for regnede ikke med, det stod i Det Nye Testamente - ud fra min hukommelse. Ikke, at jeg har læst Biblen fra ende til anden. XD 1. Mosebog, Kap 38 - jeg tror, at man sagtens kan læse Biblen online også. Jeg har dem bare i Word-filer. Nåh, men nu - back to business: Men hvad fanden vidste han om hende. Ikke en skid. Og hun havde kneppet de regler hun skulle.
Hendes øjne var to smalle mistroiske streger der så på ham. Han havde morgensolen i ryggen. Klart. Han var svømmer. Klart. Han kendte hendes navn. Klart. Han havde lige tilfældigt grebet hendes hænder så hun lagde mærkelig hans lange hænder. Fingrer der var stærke og smukke. Damn.- Lærke, Første skoledag - Putternes dukkert, s. 2: lyngvigkostgymnasium.proboards.com/index.cgi?action=display&board=s&thread=94&page=2#1324Havde jo helt glemt, hvor nice det var. Eller hvor sjovt det var, måske. Bare hendes irritable beskrivelse af ham. Og hun skrev tidligere, at han mindede om Túrin. Aaaaw. Lærke! Det er så synd for hende - og ham. De hader hinanden fra første dag.
|
|
|
Post by Selma Åberg on Oct 23, 2012 21:37:37 GMT 1
|
|