|
Post by Xazal on Apr 18, 2012 10:48:00 GMT 1
Hmmmh, er der ingen, som har saaaamfuuuundsfaaaag? *Grin* Anyway, jeg kunne godt tænke mig at prøve at starte en lektion - bare for at se, hvor'n det kommer til at gå... Og er der virkelig ingen, som vil prøve kræfter med flere lærere? XDXD Jeg har en spirende idé til en ny lærer-personlighed, men den kommer nok ikke til at gå før i næste uge... IRL-verdnen kræver min opmærksomhed. Ellers er det en dansklærer, jeg har i tankerne. *Brummer*
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Apr 18, 2012 10:51:21 GMT 1
Haha den havde jeg ikke tænkt på xD selvfølgelig skal der være samfundsfag !
Men jo vi burde have nogle flere lærer, ved bare ikke om jeg dur til at være en o.o
|
|
|
Post by Selma Åberg on Apr 18, 2012 11:02:14 GMT 1
Altså som du skrev så kan det godt blive lidt kedeligt i længden, men vi kan jo bare både lave tråde til timerne og så en tråd til frokost, så kan man selv skifte over eller noget? o: For begge dele kunne være lige sjovt... Hvad synes folk ellers?
Jeg har sådan mega travlt med projekt-ting-ting, så undskyld jeg er mega inaktiv... o.o
|
|
|
Post by Noah on Apr 18, 2012 12:00:01 GMT 1
Altså jeg kan godt være Ludvigs kollega ! Hvis altså nogen tænker en lærer mere er et behov Eller fordi ... jeg godt kan
|
|
|
Post by Selma Åberg on Apr 18, 2012 12:27:46 GMT 1
Det skal du være velkommen til, Jose!
|
|
|
Post by LicentiaPoetica on Apr 18, 2012 16:56:57 GMT 1
Anton(s klasse) har altså historie i 2. blok (den første efter vandpjaskerier), det har jeg skrevet hele tiden men vi behøver ikke spille det xD
|
|
|
Post by Eva Lund Jensen on Apr 18, 2012 20:42:23 GMT 1
Altså jeg kan lave hindbærsnitte-Flemming (Eller hvad fanden han nu hed.. xD) som lærer... Det burde ikke være så svært at spille ham... -Er også ked af ikke at have været super aktiv her på det seneste.... Så beklager de mange løse tråde, som jeg har skabt rundt omkring... Skal prøve at se, om jeg kan følge op på dem
|
|
|
Post by Selma Åberg on Apr 19, 2012 12:23:22 GMT 1
Okay, hvad så med at vi aftaler at vi springer for nu af? Eller noget? Og vi så skriver at de bare alle sammen spiser frokost og laver flashbacks? For ellers tror jeg det bliver for rodet, hvis nogle af os skriver direkte til frokost og andre skriver en skoletime... Såååååeh...? o:
|
|
|
Post by Lasse Juul on Apr 19, 2012 12:29:26 GMT 1
I agreeeee. Det ville være fedt at starte på noget nyt, så jeg også kunne få gang i Lasse.
|
|
|
Post by Eva Lund Jensen on Apr 19, 2012 14:36:22 GMT 1
For min skyld kan vi godt springe over til frokost....
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Apr 20, 2012 8:58:28 GMT 1
Okay... Jeg har hermed, med mine admin krafter, bestemt at vi springer over til frokosten. Eller ihvertfald dem der vil. Dem der har nogle steder de lige mangler lige at få afsluttet skriver bare der, men ellers er klokken nu 13 og der er frokost i spisesalen. Kom glad folkens
|
|
|
Post by Louisa Frost on Apr 20, 2012 23:11:39 GMT 1
Det giver mening i forehold til den tid, Marius og Amanda befinder sig i. *Thumbs Up til Admin-rights*
((Xazal her - som ikke lige gad ændre konto...))
((Louisas debutindlæg out of character - HURRA))
((Xazal - over and out... jeg stener altid, når jeg har været for meget oppe og har indtaget sodavand.))
|
|
|
Post by LicentiaPoetica on May 15, 2012 19:40:32 GMT 1
"NU SPRINGER VI KRAFTSTEJLEME!" (Citat: anonym). I kraft af min superdiktatormagt *muhahaha* som admin, vil jeg bare lige give jer et lods i r*ven, og bekendtgøre ovenstående. SÅ.. Få jeres små venner til at mande sig op, kaste det sidste mad i skrutten og skride ad h.. til. Eller nej - smid dem til time (det spiller vi ikke xD) og derefter ud af nyde livet og sommeren! Dem der skal til valgfag smutter til valgfag (det kunne man efter min mening godt spille, hvis der er nok der skal noget? men det må I om?) Og de andre kan chille i parken, ved søen, i skoven, på værelserne eller de kan hygge i pejsestuen og læse bøger og snakke eller hænge ud i aktivitetsrummet, hvor de kan spille bordfodbold, konsolspil, brætspil osv. Det er også muligt for eleverne at bruge hallen og fitnesscenteret i fritiden, undtagen når der er almen sport eller andre aktiviteter der bruger lokalerne. Let's get out and have som fun people! Jeg foreslår (men bestemmer selvfølgelig ikke) at vi evt. lader dem mødes i lidt større grupper, så de får hilst på nogle de ikke kender så godt endnu. Om aftenen er der hygge i pejsestuen, aftenkaffe med KAGE, og afslapning. Måske bliver der lavet lege og aktiviteter, samt film, i aktivitetsrummet, hvis folk har lyst. Brug gerne denne tråd til at aftale hvad jeres kære små skal nu
|
|
|
Post by Noah on May 16, 2012 7:48:15 GMT 1
Hej Lic.
Hvordan kan valgfag allerede starte når det først er annonceret i dag? Er det ikke bedre at de ting først starter næste mandag? Bare så vi holder det real. De fleste har jo travlt nok med deres første timer og sådan. Men ja du er stor og styg Admin du bestemmer
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on May 16, 2012 11:22:29 GMT 1
Tænker også at det er mest realistisk at valgholdene først er i næste uge, når det lige officielt er annoceret. De gamle har selvfølgelig vidst de skulle kigge efter det på opslagstavlen, men de nye har nok ikke haft den store chance
|
|