|
Post by Anton Sommer Engström on May 16, 2012 19:10:15 GMT 1
Det er en aftale ;D Nu spørger jeg lige fra Tony profil, om der er nogen der har lyst til at lave noget med Frida denne skønne eftermiddag? Og Julie skal for den sags skyld også have et eller andet at lave..
|
|
|
Post by Freya Kasgaard on May 16, 2012 21:21:32 GMT 1
Eva kunne godt bruge noget underholdning... Her tænker jeg på Frida ;D Hvis hun altså vil hænge ud med en 3'Ger
|
|
Mattie
Junior Member
Elev - 1. G
Spillet af Licentia
|
Post by Mattie on May 16, 2012 21:38:45 GMT 1
Det kan jeg bestemt godt forestille mig at hun vil xD Tror du de kender hinanden lidt i forvejen? det gør de vel nok? skolen er jo ikke så stor, og når Frida så også er i elevrådet og sådan? :b
|
|
|
Post by Eva Lund Jensen on May 19, 2012 18:11:10 GMT 1
Haha.... Det lyder godt xD Vi siger bare at de har snakket lidt i forvejen..
|
|
|
Post by Xazal on May 20, 2012 11:55:47 GMT 1
For min part (jeg ved ikke med Signe), må Frida og Eva godt komme over og snakke lidt; vi skal bare lige have noget interaktion i gang med Marius og Lea først - som i, at Marius får hende til at fortælle sin livshistorie, mens han bare sidder og lytter. Marius kan godt lide bare at lytte, men folk vil altid have ham til at sige noget. (Eller han kan nok heller ikke holde kæft, når/hvis der gives anledning til en spydig/sjov kommentar). - Og hendes livshistorie bliver det nok ALDRIG! XD Men ligesom med Frida - hvor han bare lyttede til hende fortælle om sin søster og sådan noget ved morgenmaden. Dét vil jeg se, om jeg kan lokke ud ad Lea også (men nu ved du det jo, Signe, så nu kan du spolere det hele. ) Argh - jeg ville bare sige: Eva og Frida må godt joine os. (Eva har valgt samme valgfag som Marius. XD)
|
|
|
Post by Freya Kasgaard on May 20, 2012 12:41:52 GMT 1
Jamen det lyder jo som en af dine bedre ideer, Xazal... (Ikke fordi dine andre ikke er gode.... Men... Du ved nok hvad jeg mener XD). Jeg ved ikke med Asta, men jeg er sikker på at Frida og Eva gerne vil 'joine' jeres lille.... Hvad det nu er... Er det altafgørende at Eva har valgt samme valgfag, som Marius har? *DAG* xD
|
|
|
Post by Anton Sommer Engström on May 20, 2012 13:08:48 GMT 1
Synes det lyder rigtig fint hvis de joiner dem
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on May 20, 2012 13:14:19 GMT 1
Haha Marius bliver omsværmet af kvinder
|
|
|
Post by Xazal on May 20, 2012 13:19:36 GMT 1
Jamen det lyder jo som en af dine bedre ideer, Xazal... (Ikke fordi dine andre ikke er gode.... Men... Du ved nok hvad jeg mener XD). Jeg ved ikke med Asta, men jeg er sikker på at Frida og Eva gerne vil 'joine' jeres lille.... Hvad det nu er... Er det altafgørende at Eva har valgt samme valgfag, som Marius har? *DAG* xD Haha, slet ikke afgørende. Bare værd at bemærke - kender de hinanden fra tidligere musikaktiviteter, eller hva'? Eller turde Eva først dukke op i 3. G, fordi hun fik bugt med lidt af sin generthed først da? Haha, hvis muligt, kunne det som sagt være lidt smart med lidt interaktion mellem hende den nye Lea, men ellers - hvis jeres karakterer bare leder efter en bænk, så er der plads anytime. Amanda/Tenner: Nu skal du ikke komme for godt i gang! Marius ER en pige - det er dér, hunden er begravet (ved ikke lige, hvorfor man bruger det udtryk - især ikke lige nu og her *DAG*)
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on May 20, 2012 14:25:45 GMT 1
Jeg vidste bare at Marius var for feminin til at kunne være en dreng.
<----- sagt af Amanda
|
|
|
Post by Freya Kasgaard on May 20, 2012 16:37:59 GMT 1
Asta: Finno, så gør vi vel bare der xD
Xazal: Hehe... Det vidste jeg godt, kom bare sådan til at grine da jeg så den sætning... Du skrev den bare, som var det forklaringen på at de skulle joine dem... Haha! Eva var også på valgfaget sidste år (Da hun gik i 2.g altså xD) Så de kan da godt kende hinanden lidt...
|
|
|
Post by Xazal on May 20, 2012 16:56:18 GMT 1
Emsen: Okay, så er der lige nogle facts, Eva skal vide:
- Sidste års sammenspil havde de en totalt arrogant fyr som guitarist, som var lidt dominerende og altid ville spille rock, fordi han godt kunne lide at blære sig med sine bløde krøller og sit guitar-talent. Han var teknisk dygtig, men ikke så eksperimentel. (Anton blev sikkert totalt irriteret på ham, men totalt glad, når han endelig selv fik lov at klimte lidt guitar og noget af sit. XD) - Marius var ret stille sidste år; og han var 15 (i hvert fald indtil 25. januar); så han var givet vis den yngste; og Marius spillede bare dét, han blev bedt om uden rigtigt at gøre indvendinger (ydmyg, høj, men ung... XDXDXD).
... bare, så Eva husker ham som et-eller-andet. XD
|
|
|
Post by Xazal on May 20, 2012 17:04:07 GMT 1
BTW (ja, jeg gad ikke lige redigere i min post - sorry): Den arrogante guitarist hed Jonas - gik i Amanda C.'s storebros klasse.
Og det er viden, jeg har fra noget NPC-agtig event i et Marius & Amanda-flashback. XD Man kan læse det i "Vagtlægen i Lyngvig og turen til Aarhus Skadestue" på de sidste sider. XD Hvor Marius prøver at overtale Amanda til at være med. XD
|
|
|
Post by Emil Beyer Adamsen on May 20, 2012 17:11:30 GMT 1
Ham... Jonas... Han lyder, som en irriterende en.
|
|