|
Post by Freya Kasgaard on Mar 13, 2013 14:43:47 GMT 1
OH SIGNE for filan! Det minder mig om at jeg skal have skrevet med Emil!
|
|
|
Post by Anton Sommer Engström on Mar 16, 2013 9:59:23 GMT 1
Som sagt drager jeg mod Kenya i morgen ;D Jeg kan se at Xazal spurgte på chatten hvad jeg monstro skulle gøre der, og svaret er - lave kunst med gadebørn, have workshops med lokale kunstnere og også en lille safaritur (: Det er med mit linjefag (kunst, som I nok har gættet) her på højskolen. Så skal vi se om vi kan sælge alt det vi har lavet med børnene bagefter, så vi kan sende penge til det center og de mennesker, som bruger al deres tid og energi på at hjælpe drengene. Det bliver lidt spøjst denne gang, for skolen har været dernede 12 gange, men det er første gang vi skal være sammen med nogle drenge som mødes for første gang og lige skal til at flytte ind på centeret. De kan stadig være på lim og alting... Og så har der lige været præsidentvalg, hvor krigsforbryderen vandt.. Men ja,.. det gider I nok ikke høre mere om. Konklusionen er at vi først skrives i påsken.
OG OG OG! Nu har jeg mødt den rigtigt Anton. DEFINITIONEN af Anton. De andre har været falsk alarm. Ham her (Magnus, som jeg desværre ikke har nogle billeder af endnu) ER Anton. Ligegyldigt om I andre er enige når I ser ham. Han er en omvandrende Anton i alt - hår, udseende, tøj osv. Desværre har han en pigekæreste og er mere stille og tilbageholden end Anton nogensinde ville være, men det er også det.
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Mar 16, 2013 10:12:56 GMT 1
Okay, hvad med Frida og Sam? Lyder som en Faboules tur (og højskole er fantastisk i sig selv)
|
|
|
Post by Anton Sommer Engström on Mar 16, 2013 10:24:38 GMT 1
Altså at skrive med dem? Jeg skal se om jeg kan nå det i dag ;D det tror jeg godt jeg kan. Hvis det er i forhold til at have set dem, så går Sam her også. Han er bare blevet palæstinenser i stedet for, hvilket er lidt ironisk. Men han (Musse (Mustapha)) ligner ret godt (ikke perfekt, men det bedste jeg har set) og dyrker lige så meget motion hele tiden som Sam. Så det passer ret fint.
Det håber jeg også det bliver. Ret spændende, når jeg aldrig har været uden for Europa. Og ja, det er super! Tiden går bare alt for hurtigt.
Edit: så havde jeg allerede glemt, at jeg havde skrevet med Sam xD så det er bare Frida-tøsen. Og Julløh hvis hun skal i spil, men det orker jeg næsten ikke. Hun har ingen funktion..
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Mar 16, 2013 10:40:18 GMT 1
Mere bare hvad vi gør med dem mens du er væk, hvis det pludseligt skulle blive aktivt? Ö Anton listede du ud. Bare om vi må guide dem lidt hvis det bliver nødvendigt. (Tvivler på det bliver tilfældet, but you never know)
|
|
|
Post by Anton Sommer Engström on Mar 16, 2013 10:46:40 GMT 1
Selvfølgelig må I det (; I må gøre hvad I vil med dem faktisk, for begge står til at man må referere uforbeholdent. So use them. Haha.
|
|
|
Post by Emil Beyer Adamsen on Mar 16, 2013 10:48:00 GMT 1
WE WILL! MUHAHAAHHA
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Mar 23, 2013 18:24:07 GMT 1
Okay, jeg rejser imorgen tidlig til Cuba, så jeg forsvinder i en uges tid. i må have en dejlig Cuba og få lige styr på vejr situationen imens ikke? Gider ikke sne mere
|
|
Signe
New Member
|
Post by Signe on Mar 23, 2013 21:17:35 GMT 1
Jeg ved ikke helt hvordan vi skal have en god cuba, men jeg skal da helt klart prøve xD God ferie
|
|
|
Post by Xazal on Mar 24, 2013 0:45:37 GMT 1
HVAD? *Stemmen knækker grangiveligt over* Tenner vil ikke have mere sne... WHUUUUT?! Dét er sandelig nye tider, vi løber i møde. XD Men god ferie. Whoa, Cuba... Jeg vil også til Cuba... eller... noget mere spændende end... I don't know.
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Mar 24, 2013 7:19:43 GMT 1
Jeg ved det, det gør ondt i mit hjerte at hade sne, men nu har jeg fråsset siden slut November og gider ikke mere. Er lidt træt af ikke at kunne mærke mine tær på trods af at jeg har tre par strømper på om dagen x)
Men vi ses folkens.
|
|
|
Post by Eva Lund Jensen on Mar 25, 2013 8:07:47 GMT 1
jeg tager i sommerhus i dag, så jeg skriver nok ikke før jeg er hjemme.. Måske lurer jeg lidt i chatten.
Rigtig god påske til jer!
|
|
Signe
New Member
|
Post by Signe on Jun 27, 2013 21:13:56 GMT 1
Hej vensebasser! (Really, Signe, really? (Og begynder du allerede på parenteserne, det skal nok blive langt det her)) Jeg drager af sted på en god lang roadtrip (jaja, som ganske vist starter og slutter med flyveture) med mine forældre til det forjættede land USA og Canada (I må sgu selv afgøre hvilket der er mest forjættet) Det vil altså sige at jeg er væk i tre en halv uge fra den 30. Juni til den 25. Juli. I slipper nok ikke heelt for mig for "hvor der er internetadgang..." So long suckers (ment i den allerkærligste forstand) PS. Video om USA's og Canadas grænse som er noget sært sjovt stads xD www.youtube.com/watch?v=qMkYlIA7mgw
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Jun 27, 2013 21:45:29 GMT 1
Må også lige komme med mit fravær. 29 juni - 7 juli Roskilde festival 10 Juli - 21 Juli Berlin og Italien. god sommer folkens.
|
|
|
Post by Jonathan Bailey Smith on Jun 27, 2013 21:47:12 GMT 1
Have a good trip to The States (and Canada) gurl! ;P (Really, Jonathan, really?) Anyway (*skifter personlighed tilbage til Kristina*) det lyder rigtig spændende, hav en god tur og hold dig endelig ikke tilbage for at holde os opdaterede <3 Jeg selv smutter den 1. til London. Dog "kun" en uge, så mig får I hurtigt på nakken igen. Anyway, god tur, Signe-mussi-pussi. (Jonathan: Baaah...so long, sucker (også ment i allerkærligste forstand, han er bare for snobbet til at indrømme det )) Redigering: (Fordi Tenner er en ninja der postede før mig *tsk*) Du må også have en rigtig god tur, og rigtig, rigtig god festival, og hey, hvis du render ind i en høj, ranglet fyr med ti centimeter høje sko og lilla/hvidt puffy hår, så hils fra mig og sig han skal skynde sig hjem til Jylland Anyway, hyg dig!!!
|
|