|
Post by Emil Beyer Adamsen on Jun 30, 2013 17:29:22 GMT 1
Jeg smutter til Sydfrankrig nu, og er hjemme om to uger! Vi ses dejlige mennesker (Og jeg er ked af at jeg ikke fik svaret på Lea) Emma
|
|
|
Post by Anton Sommer Engström on Aug 5, 2013 20:19:43 GMT 1
Det er måske ret overflødigt af mig at skrive herinde, eftersom jeg har været mere eller mindre fraværende hele sommeren. Men nyttesløshed eller ej, tillader jeg mig at skrive, at jeg i morgen drager mod Edinburgh og ikke er at finde i lille Danmark igen inden den 15. Håber I alle har haft en rigtig god sommer!
|
|
David Bundgaard
Full Member
Elev - 2. G
Yeah, det' mig The, du ved.
|
Post by David Bundgaard on Aug 6, 2013 18:20:59 GMT 1
LOL.
|
|
|
Post by Noah on Aug 25, 2013 9:06:25 GMT 1
Jeg har rusuge i den kommende uge og derefter skal jeg lige flytte, så jeg er nok ikke aktiv her de næste to uger. Mest fordi den første uge har jeg ikke internet og den næste vil jeg ikke være forpligtet. Ugen fra 9.-13. September er jeg heller ikke brugbar. Generelt er jeg ikke klar over hvordan det hele kommer til at se ud med uni, arbejde og aktiv selvboning. Men mon ikke jeg dukker op med en strid kommentar på chatten
|
|
|
Post by Marius Emil Lundqvist on Aug 25, 2013 10:33:30 GMT 1
Hm. Jamen, pis af med dig, NV. (Sagt på en meget Xazal-agtig måde, men syntes bare, at Marius skulle skrive det - fordi det var mest nærliggende... Eller han er jo også lidt ... *Piv*). Held og lykke med alt det dér travle liv og så'n. Jeg kommer nok til at plage dig med herre-mange (?) spørgsmål, når/hvis du engang lander. Yup, for jeg er jo misundelig på det studie. xD (Bortset fra, at jeg godt ku' have fået noget lignende, hvis jeg valgte gymnasierettet tilvalg, men kan ikke se mig selv som gymnasielærer. ) Røv og nøgler, jeg ævler. Sov godt, NV. - X Marius: (Ryster på hovedet)
|
|