|
Post by Xazal on Jul 8, 2012 9:41:10 GMT 1
Hej!
Fandt det en smule aktuelt at oprette en sådan i sommerperioden, da det er helt uforudsigeligt, om vi er til stede eller ej i længere perioder, hvilket uvægerligt resulterer i stopklodser hist og her.
I kan jo benytte den, som I vil - annoncerer, når I er væk i længere perioder (ligesom Emsen gjorde på chatten). Med længere perioder tænker jeg min. 3 dage. Eller er det bare mig, der har et hjerte af smør? Hvad det så end går ud på - det metafor med hjertet, altså.
Anyway. Peace og fjongness. ;D
|
|
|
Post by Xazal on Jul 8, 2012 9:52:49 GMT 1
... og selvfølgelig oprettede jeg tråden af ganske egoistiske årsager. Sorry, mennesker, krapyleksistenser og andet habengut (tyske rester) for ikke at glemme elverskidt og godtfolk! Okay, jeg udenomssnakker og kalder jer søde ting, fordi jeg er et ringe barn fra slutningen af det 20. århundrede, LIGE indtrådt i min ungdoms vinter i starten af det 21. århundrede, og jeg tror stadig på, at insekter ikke kan leve længe i mine sokker, når jeg står op. Fuck! Jeg ville bare sige, at jeg er fraværende fra i morgen mandag d. 9. juli 2012 (ja, selvfølgelig havde jeg ikke grund til at nævne årstallet) til mandag d. 30. juli 2012, da jeg befinder mig i Tyrkiet på ... en ferie, jeg i grunden ikke har lyst til at være på. Især, når jeg ikke ved, om jeg kan få min computer med til at skrive - jeg er ligeglad med internettet. Jeg har brug for at skrive. Jeg er kun delvist tilstedeværende fra 1.-16. august (eksamenslæsning). Hav det godt, alle sammen. --- NB: Relevansen i denne meddelelse gælder selvfølgelig mest Signe, Tenner og Kristina, da de har en interaktion i gang med hhv. Marius, Pernille og Louisa. Kristina: Hvis du vil, kan du viderebygge din Sine-besked med, at Louisa ikke siger så meget og tøver ved hendes spørgsmål og nikker halv-interesseret, mens du trækker hende med dig rundt i manegen. Tenner: Det samme kan jeg næppe sige om Nille-barnet. Jeg kan prøve at nå et indlæg i aften. Men det er ikke sikkert. Signe: Det var min hensigt at vente, til Emsen og Licentia havde skrevet lidt med Eva og Frida, så jeg ikke dukker op som en "når man taler om solen"-engel, inden Eva når at svare. Mmh. Derfor har jeg ventet så længe med Marius-knøsen. //X
|
|
Lærke
Full Member
Elev - 1. G
Spillet af JosephineNV
|
Post by Lærke on Jul 8, 2012 11:38:16 GMT 1
Så øhm ... ja Jeg tager også på ferie (eller :S) Men det gør jeg fra den 9.juli (imorgen) til den 6. august. Altså hvis I fortsætter til aftenhyggen kan I evt. sige med ALLE mine at de kom til at spise af tunen, som ikke havde en god dag (ingen kritik af køkkenet, men af dåsen med den forkerte label) så de sidder på toilettet og hader deres liv
|
|
Signe
New Member
|
Post by Signe on Jul 8, 2012 17:58:26 GMT 1
Nej hvor fint... Så må jeg hellere også skrive mig på listen over fraværende...
Jeg tager af sted på interrail på torsdag d. 12. juli og kommer hjem senest d. 2. august (måske lidt før – det kommer an på så meget)
Og så for lige at toppe den op med mere drys af fravær på den støre fraværssorbet, tager jeg på camp med ATU mandag den 6. august og kommer hjem d. 11. igen.
Men ellers må I have nogle gode ferier allesammen... Jeg kan ikke udelukke chancen/risikoen (you choose) for at jeg tager et kig ind i den næste tid hvis jeg finder et lille WiFi-hotspot et sted i det varme syd.
|
|
|
Post by Selma Åberg on Jul 8, 2012 18:53:19 GMT 1
Jeg tager til Sverige på tirsdag. Tror jeg nok. Og jeg ved ikke hvor lang tid jeg er væk. (kan I høre hvor meget styr jeg har på hvad der sker omkring mig? XD)
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Jul 8, 2012 19:11:08 GMT 1
Jamen jeg bliver så bare her hjemme i Danmark, as the loner i am og arbejder hårdt for penge... Suk. Vil også ud og rejse D:
|
|
|
Post by Jonathan Bailey Smith on Jul 9, 2012 17:50:06 GMT 1
Jeg tager til Berlin på fredag eller lørdag, alt efter om jeg får mig snøvlet færdig til fredag. Og så er jeg nok hjemme igen mandag eller tirsdag. No big deal
|
|
|
Post by Freya Kasgaard on Jul 16, 2012 0:19:00 GMT 1
Nu er jeg kommet hjem fra to uger i Frankrig, så nu må i andre også gerne komme hjem, så vi kan få lidt gang i lyngvig... Hvilket også minder mig om en lille historie jeg har til jer. "Da jeg kørte på motorvejen på vej hjem fra Frankrig, så jeg en bil, en tilfældig bil. Blå var den, med en masse buler. Men det sjoveste ved bilen var nummerpladen. Et lille hvidt skilt, som viste at dem der så fornemt sad i bilen var fra LV, hvor det så end er og ligger. Det første jeg tænkte da jeg så- og hørte (min søster siger altid når hun ser en ny slags nummerplade, med nyt land-ting)- var Lyngvig. LV- L for Lyng, og V for Ving. Så dermed har jeg - tillad mig at sige det - bestemt at det er Lyngvis nummerplade ting." Nok om det- nyd jeres ferie, men kan ikke anbefale Danmarks sommervejr. Det består nemlig af regn, regn og atter regn. Men det finder i jo ud af når i kommer hjem
|
|
|
Post by LicentiaPoetica on Aug 6, 2012 14:07:05 GMT 1
Jeg tager til Island i nat og er hjemme på mandag Håber The, Kris og Ems hygger sig i Brønderslev og I andre hygger jer her i Danmark eller hvor I nu er henne i verden ;D Vi ses snart mennesker <3
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Aug 24, 2012 19:12:48 GMT 1
På trods af at jeg nu ikke har noget steder at skrive her inde, vil jeg alligevel høre folk opmærksom på at jeg drager til en ukendt lokation imorgen på Rustur og der er annonceret at der er ringe mulighed for at lade mobilen op og i det hele taget ikke i orden at sidde med den fremme med mindre det er højst nødvendigt. Hvilket rpg desværre ikke hår under, selv om vi syntes det er livsvigtigt haha. Men vi ses da på onsdag muligvis, og hav nogle dejlige dage indtil da
|
|
|
Post by Freya Kasgaard on Oct 13, 2012 11:59:05 GMT 1
HEJ FOLKENS! Jeg vil bare lige gøre jer opmærksom på at jeg tager en uge til Italien, og kommer først hjem lørdag d. 20. Æhm.. Derfor kan jeg foreklarligt nok ikke skrive indlæg, og skrive med jer Så alle jeg skriver med i øjeblikket... I må bare finde på et eller andet- en naturlig grund til at forlade min sølle karakter. Æv, havde ellers glædet mig til hyggeaftenen Men... Ja... God efterårsferie!
|
|
|
Post by Eva Lund Jensen on Feb 8, 2013 17:19:00 GMT 1
Hej! Jeg tager til Frankrig i en uges tid, for at stå på ski. Hvis der er internet dernede, så kan de være jeg kommer på og hilser. Ha en dejlig ferie alle sammen! Emma
|
|
Signe
New Member
|
Post by Signe on Feb 8, 2013 18:52:14 GMT 1
Jeg kan sige det samme som Emma bortset fra at min destination er Østrig. Men jeg er lige blevet fortalt at vores lejlighed har wi-fi
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Feb 12, 2013 21:04:16 GMT 1
Ikke at det får den store betydning rigtigt, føler jeg også behov for at bekendt gøre at jeg tager til Østrigs herlige Alpbach imorgen (helt alene i flyet...) til og med lørdag, så hvis jeg skulle forsvinde sporløst, så ved i at det var fordi jeg ikke kunne finde vej og vandre rundt et eller andet sted i europa
|
|
Signe
New Member
|
Post by Signe on Mar 8, 2013 14:22:16 GMT 1
Jeg vil bare lige informere her om at jeg har planer om at drage på studietur klokken fem imorgen tidlig og er væk indtil torsdag aften. Men helt slipper I nok heller ikke for mig, jeg kan jo ikke lade være med at hilse på herinde indimellem. Men ellers skal jeg jo være sammen med min dejlige klasse og høre en masse god musik (og sandsynligvis i Zoologisk Have!! XD)
See ya sometime
|
|