|
Post by Selma Åberg on Aug 27, 2012 16:42:58 GMT 1
Okay, er jeg den eneste der synes det går ekstremt langsomt? Og at der er meget inaktivt? Jeg foreslår vi springer til i aften. Selvfølgelig kan vi spille ud med nogle af karaktererne hvis der er behov for det, men... Hvem stemmer for? XD
|
|
|
Post by Jonathan Bailey Smith on Aug 27, 2012 20:37:57 GMT 1
Hørt!
|
|
|
Post by Gud over Lyngvig on Sept 1, 2012 9:22:35 GMT 1
Der foreslåes en springning!
Alle der kan gå ind for dette forslag rækker en hånd op!
(Se lige, lyngvig har en demokratisk gud!)
|
|
|
Post by Noah on Sept 1, 2012 12:14:49 GMT 1
Jamen så spring da bare! Ingen gider jo at skrive hvis vi alligevel skal springe! Så just do it, ikke?
|
|
|
Post by Xazal on Sept 1, 2012 15:17:13 GMT 1
Blot for at give mit besyv med i tråden: I forehold til eftermiddagskagen, synes jeg, at et tidspring er lidt 'dårligt' hop lige nu, fordi jeg af egoistiske årsager synes, at Frida lige skal have sit "input". For Marius dukker op (som Eva så fint siger: som et tegn fra himlen), lige så snart, Frida har nævnt ham, og for Frida er det lidt ... lidt essentielt, når hun har fattet interesse for ham. MEN! Hvis der er flertal, kan jeg dårligt modsætte mig, og så må jeg planlægge en anden kæk situation. ;D Jeg forestiller mig også, at hvis vi laver et 'tidshop', så skal vi forsøge at få vores andre karakterer med. Jeg ved fra min egen side af, at jeg nok skal få mine tøsebørn i gang igen. Dertil kommer, at jeg er ærgerlig over, at der ikke skete mere med Adam og Lærke i Parken (også lidt Marc og Pernille. - som er min egen skyld).
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Sept 1, 2012 15:48:34 GMT 1
Jeg må sige mig enig med Xazal omkring frida og dem nævnte jeg vidst også i chatten. Men hvis Frida lige fik reageret eller noget, kunne vi godt springe videre. Når det så er sagt, så må jeg lige komme med en lille kommentar. Jeg, personligt, syntes der bliver fortaget mange tidspring her inde fordi folk helt stopper med at skrive med deres karaktere fordi de keder sig. Det kan ske, men det er lidt svært når samtaler mellem karaktere hele tiden bliver stoppet så de ikke lærer hinanden at kende. Vi er mange her inde og der er mange karaktere så det er svært at lade alle følges ad. Men man må også gerne arbejde lidt for det i stedet for altid at tage smutvejen og springe frem. :/ Men ellers så er sommer ferien jo slut for alles vedkomne og det er lang tid siden noget rigtigt er sket her inde, og derfor syntes jeg at hvis vi skal springe frem skal det være mere end blot et par timer. Mit forslag er at vi tager frem til Selmas fødselsdag, så der er gået et par dage og folk er en smule inde i skolerytmen. Ved ikke hvad i siger til det, men har på fornemmelsen at hvis det blot er et par timer så hænger vi hurtigt fast igen som nu.
|
|
|
Post by Kristina igen on Sept 1, 2012 16:04:40 GMT 1
Nu kommer alle de kloge ord jo frem! ej, seriøst, undskyld... Jeg er enig med Katrine med at det er en skam at folk stopper med at skrive hvis der ikke liiige sker noget, det er, som hun også siger, nok lidt en bieffekt ved at vi netop ikke bare spiller ud i en køre. Og well, ja, hun har ret, det må vi lige arbejde på og tage os sammen folkes! Xazal har sådan set også ret, det er lidt synd når man ikke får de finurlige små samtaler ind, som også er en bieffekt til at vi holder op så nemt, fordi, well, de er sjove..det er sjovt at skrive også selvom man ikke liiige ved hvad der skal stå i starten. Jeg er frisk på at prøve at forbedre de punkter, men..anyway. Frida skal være så hjerteligt velkommen til at skrive for mit vedkommende også Medhensyn til det med at springe til Selmas fødselsdag ved jeg ikke om det vil have den ønskede effekt, men det kan godt være at det vil gøre det nemmere, det må andre lige kommenterer på også...Asta og jeg havde en lille ting der skulle smides ind i aften, men vi kan bare lave en "tidslomme-tråd" (Også kaldet en TT fra nu af ) til drengene, fordi det er egentlig også ret egoistisk og mest fordi jeg i lang tid har arbejdet på et mere..."kunstnerisk" indlæg som jeg gerne vil have lov at fyrer af. Men som sagt, det er ikke noget problem, vi laver en TT, hvis det er (xD) Peace out..
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Sept 1, 2012 16:16:07 GMT 1
Men at lave en "tidslomme" noget er det så ikke bare lidt ligesom PM rpg'erne ? Men kam godt se at hvis der er noget der er planlagt til om aftenen så er det surt at springe frem. Problemet er bare at det er sådan vi har kørt og det har ikke fungeret. Jeg har selv været rigtig dårlig til det. Vi aftaler indbyrdes hvad der skal ske mellem enkelte karaktere og så er man lidt tabt når det er overstået. Endnu sværer er det for dem der ikke har noglenindbyrdes aftaler. Det bliver hurtigt kedeligt. Skal selv lade være med det. Men det er det jeg tænker at hvis vi springer frem til den fest er alle "lige" så at sige og hvis man så havde lavet nogle aftaler om hvad der skulle ske om aftenen og de ikke påvirker andre end ens egen karakter og den andens, så er man velkommen til at lave den tidslomme der. Bare den ikke tager over det rigtige rpg så andre sidder og venter al for lang tid, hvis man kan sige det sådan. En af charmen ved rpg er også at det udvikler sig i uforudsigelige mønstre fordi alt ikke dr aftalt på forhånd. Vi mangler en Admin på siden fordi der ikke er et egentlig plot at arbejde sig imod. Dette giver enormt frie tøjler og derfor skal vi alle arbejde på at holde det kørende også når det bliver lidt kedeligt. for det er på de tidspunkter at de små herlige detaljer kommer frem og man lærer og udvikler sin karakter.
|
|
|
Post by Freya Kasgaard on Sept 1, 2012 16:31:52 GMT 1
Angående dette tidsspring til Selmas fødselsdag, er jeg lidt tabt... Jeg er med på at der skal ske noget nyt, som ikke er aftalt på forhånd. Men her er jeg så i en sideklemme, Asta og jeg har aftalt at Freya og Sam, skal lære hinanden at kende til eftermiddagshyggen (eller hvad vi nu kaldte den). Selvfølgelig kan vi også bare rykke den, og sige at de mødes til fødselsdagen, men det ville ødelægge de små tegn, vi har sat forskellige steder rundt omkring. Udover det, synes jeg også at Frida, skulle have lov til at svare før vi rykker hele skidtet.... Men hvis der er flest stemmer for at vi bare rykker til fødselsdagen, føjer jeg mig også.
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Sept 1, 2012 17:00:49 GMT 1
Freya og Sam kan jeg godt forstå, for det er essentielt senere hen for Sophia også. Men at springe frem til fødselsdagen var også bare for at ryste posen og starte en smule forfra. Ellers skal vi springe til aften og arbejde for at der ikke springes frem om to måneders tid, med mindre det virker naturligt
|
|
|
Post by Noah on Sept 1, 2012 20:20:17 GMT 1
Okay jeg vil også være ked af Adam og Lærke og helt sikkert også Noah der udfordrer Selma til is-duel. Jeg har intet mod at spille ud. Jeg elske hele dette vi-lærer-hinanden-at-kende og festen ville også være ærgerlig at springe over (den 'i aften') fordi der er så mange akavede situationer der er sket 'i dag' som gør folk lidt ... Ja.
Men jeg er en gæv vindblæst kælling som godt kan omstille mig. Nu har jeg jo heller ikke nogen i klemme. Men ville gerne høre mere om BØSSE Dennis og om rosafarvede Frida og om generte Eva og frække Pernille og trunterne i parken og se hvilke ting min Liam kan forpurre! Og hvad fanden med Lou?
|
|
|
Post by Anneli Voss Karlsson on Sept 1, 2012 20:56:11 GMT 1
JEG VIL GERNE SE OM JEG MED MINE BEGRÆNSEDE EVNER KAN SKRIVE ET INDLÆG MED SELMA! MEN MINE EVNER RÆKKER IKKE SÅ LANGT AT JEG KAN FORTSÆTTE MED ADAM (HVIS JEG SKAL VÆRE HELT ÆRLIG) FOR JEG ANER IKKE HVAD HAN SKAL GØRE D: HAVDE SELV GRAVET MIG NED I ET HUL AF REN OG SKÆR USIKKERHED. - THERESA Men jeg vil gerne lige tilføje, at jeg på en gang synes det kunne være fedt at springe helt til Selmas fødselsdag fordi jeg har pretty mange planer med den weekend, men på den anden side ville jeg gerne spille den her aften, for jeg gad godt at se med S'erne og hende... *fnys* Freya... (XDXD) Og sådan... Desuden kunne det være bare LIDT hygge at få lidt indblik i Selmas og de to bøssers forhold, you know... OG jaaaeh... også med de andre... Selvfølgelig også dem hvor jeg ikke er involveret, men det var lige det jeg kunne komme i tanker om.
|
|
|
Post by Anton Sommer Engström on Sept 2, 2012 14:48:14 GMT 1
Før var jeg helt klar på at springe, men nu bliver jeg jo helt i tvivl. Tror I har ret at det ikke kommer til at fungere, hvis vi springer hele tiden og ikke spiller tingene ud. Samtidig tror jeg det bliver svært at spille hele vejen igennem, for så skal vi have den indholdsløse aftensmad med og få folk til at være klar til de forskellige tidsperioder ca. samtidig. Det kan godt blive besværligt. På det punkt er det nemmere at springe til håndfaste tidspunkter. Under alle omstændigheder ville jeg være ked af at springe hygge i aften over, både fordi der skal ske en del, og fordi det egentlig er de nyes første officielle sociale sammenkomst.
Men nu hvor I siger det, vil jeg da såmænd også gerne bruge lidt mere tid på at udforske blandt andre Frida, men jeg kan ikke benægte at jeg synes det går lidt trægt. Men sådan skal det måske være.
|
|
Kristina igen igen igen
Guest
|
Post by Kristina igen igen igen on Sept 3, 2012 8:10:09 GMT 1
Okay, så er der en småbred enighed om at vi skal passe på ikke at springe for meget og vi egentlig gerne vil høre lidt mere som det er nu? Fordi så er det vel bare et spørgsmål om at vi ikke springe men så bare tager os lidt sammen og sætter skub i tingene? Jeg er i hvert fald villig til at det går lidt hurtigere, og men jeg ikke rigtig ved hvordan vi skal få det til at ske. Nogen forslag?
|
|
|
Post by Noah on Sept 3, 2012 8:40:09 GMT 1
Jeg kan sige et ord: Liam
Ej nej nej. Nu hvor The ikke kan med Adam kan jeg også få Lærke til at joine tha Party, men ellers er det vel blot at en vælter og smider kage på en anden hvilket udvikler sig til en krig!
Lige hvad min hjerne tænkte 'å
|
|