Signe (som ikke loggede ind)
Guest
|
Post by Signe (som ikke loggede ind) on Feb 16, 2014 19:30:24 GMT 1
Hej venner, ARGH hvorfor skal verden altid bevæge sig hurtigere på alle områder når man ikke har internet. Jeg ser først nu at der har været lidt mere snak og jeg blev forfjamsket over manglende chat... (Chatten var en god ven, mand!) jeg har ikke lige tid til at læse jeres snak igennem på stående fod, men jeg vil gære det lige så snart jeg kan, jeg ville bare lige byde ind med mit umiddelbare budskab som er at jeg er meget game på hvadsomhelst så længe det er sammen med jer (quotes lige en sang som ingen af jer alligevel kender xD) og så skal jeg nok komme og kunne være kvalificeret og konstruktiv. En til ting, faktisk kun til Asta og Kristina: Jeg er MEGET utilfreds! Med at den bunke JA-ting jeg fik sluttede fucking lige der hvor det gjorde. Sådan gør man ikke ved mig, jeg går jo nærmest i koma... (Men ellers elsker jeg jo at hyggelæse det, som I nok har opdaget ved min entusiasme) For fuck's sake hvor begyndte jeg ligepludselig at savne Lyngvig, jeg ved ikke hvor det kom fra. Jeg dukker op igen inden længe
|
|
|
Post by Xazal on Feb 16, 2014 21:52:51 GMT 1
PS: Der skulle gerne være chat... Den var lidt on/off i starten. Burde nok lave en form for "Sådan fungerer det nye ProBoards"-tråd, når jeg selv bliver bedre til det. Welcome back.
|
|
|
Post by Noah on Feb 17, 2014 16:51:00 GMT 1
Mit mål vil så være at få Larsen med *griner*
Men jeg synes måske også at vi enten skal hoppe til lige før jul i indeværende skoleår eller lige efter juleferien. Jeg har intet ønske om at de nuværende 3.g'er skal ud, noget helt andet er hvis man ikke ønsker at spille en karakter mere i indeværende regi. Det sjove ved før jul er klart: Hvem er på gave med hvem, juleklipperi, tro, hvordan man fejre jul, julekalender, fællessang, advent og så meget mere.
Derudover synes jeg at en "mellemtids" tråd bør oprettes. Sådan at hvis dem der nu f.eks. havde planlagt Samuel og Freya vs. Samuel og Sophia kan spille det, hvis de lyster. Eller hvis Lærke havde noget specielt grimt at lange ud mod en i et tilfælde. (Ja, ja altid egoisten) Men det kan bare være nødvendigt.
Igen fordi kun Xazal har nævnt det: Flertråderi, jeg tror virkelig at en hvis ophævelse af tid og rum vil gøre gavn for vort sammenspil. Det gør at man potentielt aldrig har løst sin karakter, som netop har været mit problem med måden vi har spillet på. Man kan således have en tråd med nogen hvor der kun er et indlæg om måneden mens man med samme karakter har en tråd med en anden hvor det går hurtigere.
Jeg vil næsten gerne holde på at Liam er død grundet mangel på medspilleres interaktion. Men hvis flertallet er imod dette så skal jeg nok bøje mig.
|
|
Kristina (stadig uden password
Guest
|
Post by Kristina (stadig uden password on Feb 17, 2014 18:05:40 GMT 1
Jeg går 100 % ind for flertråderi, det lyder som en rigtig god idé, og noget vi ville kunne få glæde af. Egentlig synes jeg også forslaget om at spille før jul lyder ret fornuftigt, og som Jose siger, så kan man jo spille sine planer ud i andre tråde hvis vi indfører flertråderi.
Jeg må lige sætte mig ned og genoverveje hvilke karakterer jeg vil holde fast i, men under alle omstændigheder, så tror jeg godt vi vil kunne komme til enighed her.
Hele situationen med Liam var, og er, lidt surrealisk for mig - men det må være op til dig om han skal leve eller dø, Jose. I det tilfælde at han dør, så skal der vel næsten være en form for minde-ceremoni og noget krisehjælp til eleverne, som var til hyggeaftenen xD (om det så skal spilles eller bare ligge i deres baghoveder...)
|
|
|
Post by Katrine on Feb 18, 2014 7:18:10 GMT 1
Har læst med nu, fordi jeg lige blev gjordt opmærksom på at der skete noget her inde. Skulle Lyngvig komme op og kører igen er jeg selvfølgelig med, all the way...... Hvis i altså vil have mig med ;P Men syntes klar at det med fler-tråderi ville være en god ide, så ens karakterer ikke bliver låst et sted og man skal sidde og vente, for det var egentlig det jeg syntes der var det største problem før. Men jeg er med og håber at folk er friske Man kan jo ikke lade være med at savne lyngvig lidt.
|
|
|
Post by Xazal on Feb 18, 2014 9:23:20 GMT 1
Selvfølgelig vil vi (ikke) have dig med, Tenner.
|
|
|
Post by Anton Sommer Engström on Feb 18, 2014 12:31:35 GMT 1
Jeg er totalt med på Joses idé om at spille inden jul, men samtidig have tråde for hvad der er sket i mellemtiden.. Tror det ville hjælpe meget på flowet og mængden af det man kan få skrevet (åh nej, man risikerer jo at blive hooked igen og sidde herinde til 3 om natten som vi gjorde i starten ) Hvordan det helt praktisk kan ordnes, så man kan holde styr på hvad der er hvad osv., ved jeg ikke helt om jeg kan forestille mig, men det er værd at forsøge Xazal: Hvor blev jeg glad, da du skrev at du nægtede at acceptere, hvis Anton stoppede på skolen det varmer ens lille rollespilshjerte. Men samtidig har jeg det nok lidt svært med ham fordi han har overtaget pladsen fra alle mine andre karakterer, som egentlig mest er fyld (for mig) når jeg ikke skal skrive med Anton.. og fordi han også har udviklet sig en del i min bevidsthed (det er så ulempen ved pm-rollespil), så jeg skal pille mange lag af, for at nå tilbage til den 20-årige Anton på Lyngvig og hvordan han tænker, føler og agerer. Men det kan selvfølgelig også være en sjov udfordring og det er ikke helt umuligt.. det ser jeg på. Signe: Jeg er bare forundret over at du overhovedet har orket at læse alt det! Inklusive stavefejl, grammatikfejl, plotfejl osv., når du ikke engang selv har skrevet det. Hatten af for det! Du er sej! Det gør også en virkelig glad :b Nu ved jeg ikke hvor vi var nået til da du fik det tilsendt, siden det var så frustrerende, men hvis du stadig er 'hooked', så kan jeg da godt afsløre, at der er kommet mere til sidenhen Jose og tenner: Vil bare lige sige tak til jer, fordi I tog initiativet til denne diskussion. Nu ved vi jo ikke hvor den ender og om det overhovedet kommer til at fungere i fald vi får begyndt igen, men jeg synes det var vigtigt at snakke om, om vi egentlig bare vil lade det dø. For nogle måneder siden var jeg helt klar på, at det var slut med Lyngvig. Men da jeg læste den her tråd kom jeg til at tænke på, hvor relativt meget det alligevel har betydet. Vi har brugt en masse tid på det og selv hvis man ser bort fra selve rollespillet har vi lært en masse nye spændende mennesker at kende, og det betyder altså også en del. I forhold til at spille Sam-Freya/Sophia kom jeg til at tænke på om nogen ved hvor Emma står i forhold til alt det her spille/stoppe? Og om vi evt. skulle prøve at rekruttere nogle nye medlemmer inden vi starter igen? Eller dem som var med dengang og ikke havde tid alligevel, kan kun på stående fod huske July og jeg ved ikke hvem, der ikke havde lyst og hvem der ikke havde tid, men det er måske et forsøg værd?
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Feb 18, 2014 13:11:05 GMT 1
Er en bøv til de der koder man skal skrive som gæst, så den fuckede op og lavede lange dramatiske mellemrum mellem afsnittene.
Vidste bare at når du fik chancen, ville du få skubbet mig officielt ud Xazal........ ;P Men bliver her, selv om i (ikke) vil have mig med. Bum
|
|
|
Post by Xazal on Feb 19, 2014 13:05:36 GMT 1
Tenner: Fanden stå i det, jeg troede lige, at jeg kunne hamle op med dig med min Admin Power mod din, fordi jeg har min egen bruger. Men når det nu ikke kan være anderledes ... *Fornærmet* Nåh, tilbage til sporet: - Lic: Jeg kender selv følelsen af at have én hovedkarakter, og indrømmet: Jeg har også brugt Marius lidt meget udenfor Lyngvig-regi sammen med en anden god veninde, som slet ikke er inde i RPG-verdenen. Til gengæld ved hun alt om Marius, fordi jeg har fortalt hende alt muligt om ham og sendt hende uddrag og ageret som ham, når vi skrev sammen, hvis chatsamtalen blev for ensporet, og vi manglede en tredje person... (Oh, fjuck, hvor lyder jeg ...) - og haft ham indblandet i dialoger med andre karakterer, som slet ikke vil kunne være i denne verden (DAMIEN!!!). ... det var en synders bekendelser. Bortset fra dét: Jeg tror, at det er en fordel, at karaktererne udvikles i éns bevidsthed. Personligt får jeg det sådan, at jeg kan smide dem ind i alle kontekster, og at jeg kan pille et par elementer af og føje et par til karakterens personlighed eller skills, afhængig af univers og alder. Skal vi så ikke have Damien med heeeer, skal vi ikke? Jeg skal nok smide hans Magiker-gen i papirkurven (selvom det er en indgroet del af hans karakter og sindelag). Han bliver en gooood lærer, I promise!!!Xazal igen:Jeg har bare savnet at ævle lidt på skrift, sorry. Der er ikke noget konstruktivt svar i denne post. Men jeg håber på lidt spas. - og jeg tror, at vi sagtens kan lokke Emma til at titte herind igen. Men de andre, som var her i begyndelsen (July, Nara og Ida)... det har jeg mine tvivl om. Og Bjarke? Hm?
|
|
Signe
New Member
|
Post by Signe on Feb 19, 2014 16:04:16 GMT 1
Nogle gange siger jeg ting før jeg rigtig tænker over dem, og så meget var der ikke engang at læse da jeg lige kiggede ind, og jeg havde egentlig nok tid (overskuddet manglede dog lidt efter bustur i 22,5 timer) Jeg tror bare generelt jeg ikke har så meget at sige, som i hvert fald ikke allerede er sagt. Jeg er med på stort set alt, meget gerne også flertråderi (lyder i mit hoved lidt som flerkoneri) Jeg har lige fået et flip med at savne Lungvig og jeg er ikke helt klar over hvor det kom fra, men det føles som om jeg er kommet ud af en periode med lidt for stor tålmodighed, grænsende til apati omkring den stilståen der har været. Jeg vil jo bare gerne spille med jer Spring til juletid, med mellemtidsindlæg efter behov synes jeg også er en helt fornuftig ide som jeg også er med på. Det var vist det, tror jeg. Asta: stave- og grammatikfejlene var næsten hyggelige og til tider også umådeligt underholdende. Fordi jeg har en rigtig dårlig humor. Der var et tidspunkt hvor jeg lå på skiferien og grinede hovedet af fordi der stod Lotte i stedet for lotto. Mine veninder forstod ikke det sjove, og i hindsight gør jeg nok heller ikke helt. Men I kan ikke tage det fra mig at jeg elsker at fangrille (til det punkt hvor min mobils autocorrect har lært ordet xD) og jeg elsker de fucking to idioter lidt for meget. Argh xD
|
|
|
Post by Xazal on Feb 19, 2014 17:25:25 GMT 1
*Halvdød*
|
|
Signe
New Member
|
Post by Signe on Feb 19, 2014 18:30:50 GMT 1
Derudover de forskellige skift i sprog er også en gang imellem lidt spidsfindige... Jeg har en teori hvor der pludselig blev slået over i engelsk i andet end direkte tale et sted xD Ej sorry jeg skal nok holde op med at fable om JA herinde i denne dybt seriøse (og nu jubeltoptimistisk titlede tråd)
|
|
|
Post by Theresa Sofia on Feb 20, 2014 23:33:25 GMT 1
Exciting. Er spændt på om vi kan gøre det uden at det bare dør igen, men jeg er klar på at give det en chance.
Ville være ked af at miste halvdelen af mine karakterer bare fordi vi skyder spillet et år frem.
Og jeg stemmer for flertråderi.
Jeg må se om jeg kan finde tid.
Men hvis nogen skulle have lyst er Jose og jeg i fuld gang med at udvikle vores science fiction rollespil, og det bliver vist ret godt!
|
|
|
Post by Theresaaa on Feb 20, 2014 23:38:53 GMT 1
GÅR VIRKELIG IKKE IND FOR AT VI SPRINGER, JEG GÅR BARE IND FOR FLERTRÅDERI, FOR ELLERS BLIVER JEG LIDT KED AF DET
|
|
|
Post by Nishay M. Asran on Feb 21, 2014 10:17:40 GMT 1
Du er sådan lidt kær lige nu, Theresa... og jeg sidder og bliver sentimental, mens jeg skriver om sprogfilosofi... så undskyld, ik'? Men lad os da for fem flade flødebollers firskårne frejdighed få fingeren frem på keyboardet og starte noget skrivning for fuld firspring, før fanden får flipflapper på. *Fuldstændig færdig af grin*
Anyway, når jeg har afleveret min opgave, så... skal jeg nok være mere nærværende. xD
|
|