|
Post by Anton Sommer Engström on Feb 21, 2014 17:02:48 GMT 1
Jeg tror altså vi ryger ind i nogle af de samme problemer igen, hvis ikke vi springer videre.
Derudover må vi også finde en måde at gøre tempoet hurtigere på.. medmindre selvfølgelig at flertråderi/koneri ordner det hele, men det har jeg alligevel mine tvivl om xD
|
|
|
Post by Emma on Feb 21, 2014 18:24:49 GMT 1
Hej folkens! Der er måske nok en anelse sent jeg begynder at sige at jeg stadig er med, men well.. Det er jeg så. Og jeg har ikke været aktiv i rigtig lang tid, og det er træls, for jeg savner sådan at læse om alle de vildt seje og forskellige personligheder der er på Lyngvig. Og jeg savner at skrive med mine egne karakterer (egoistiske mig haha). Frem for alt så savner jeg at skrive med jer, for I er nu så hyggelige alle sammen! Nå men, jeg tror det jeg vil sige er at jeg er med på flertråderi, og jeg er med på at vi springer i tid. Jeg er sådan set med på alt det, som får rollespillet til at glide nemmere. Og hvis Emil og alle andre 3.G'ere skal lade livet, fordi vi rykker det et helt år frem, så ville det være totalt ærgerligt. Men hvis det er det, der skal til, så skal det hverken mig eller Emil (som om han har noget som helst at skulle have sagt xD) som sætter en stopper for det. (Jeg håber dog inderligt ikke at I faktisk har tænkt jer at springe SÅ langt frem haha ) Nå men det var sådan set det. God fredag alle sammen
|
|
Adam Lyhne
Full Member
Elev - 1. G
Don't open the box... Don't open the box!
|
Post by Adam Lyhne on Feb 21, 2014 18:48:54 GMT 1
Hallo, flertråderi kan netop gøre sådan at man bare kan skrive i forskellige tidslommer. Hvis jeg vil skrive mens det stadig er sommer, kan jeg da bare skrive mens det stadig er sommer, så snakken om at springe er vel lidt ligegyldig. Eller er jeg bare stået helt af og har misforstået konceptet?
|
|
Adam Lyhne
Full Member
Elev - 1. G
Don't open the box... Don't open the box!
|
Post by Adam Lyhne on Feb 21, 2014 18:52:40 GMT 1
Desuden synes jeg at flertråderi er en mega god idé, fordi man bare kan sige "fuck it (for Chris), jeg gider ikke den lortehyggeaften" og bare lige lave et scenarie. På den måde kan vi eksperimentere meget mere med vores karakterer i stedet for at følge noget slavisk. Vi kan jo bare gøre præcis hvad vi vil. Synes I ikke at det er bedre end at man gør det over PM i stedet? Vi kan sørge for at man gør det på selve siden og der ikke er noget man skal binde sig til. Kan I se appealen?
Synes det er en langt bedre form for rollespil end den hvor man utålmodigt venter 2-3 måneder på at den næste svarer. Og jeg har selv været mega slem til at svare på ting, men det har udelukkende været fordi det ikke har interesseret mig at spille i det her langsomme tempo.
|
|
Signe
New Member
|
Post by Signe on Feb 21, 2014 19:34:55 GMT 1
Er det bare mig der tænker at det at springe et helt år frem og ofre 3.g'ere (ceremoniel ofring er jeg sikker på) ville virke decideret modsat på spillelyst? I dunno, men jeg holder af 'gamle kendinge' og der er flere (for ikke at sige alle) af 3.g'erne som det ville være trist at miste. De siger kill your darlings, men det er vist for at skrive gode bøger og ikke spille hyggeligt rollespil. Det er bare det jeg tænker om et årsspring, men jeg ved heller ikke hvor seriøst/vigtigt forslag det var da det blev sat ud. Et halvt år kan jeg godt gå med, hvis vores flertråderi som Theresa foreslår indeholder retten til tidslommer fordi jeg egentlig gerne vil se hvordan mine karakterer (som ligesom alle er nye in-game på skolen) falder til og lærer folk at kende og derudover hvis der er andre ting der passer sig bedst før juletid. You know sådan lidt loose og behageligt og indbydende til bare at skrive og spille. Jeg er ret enig med Theresa i at det nok vil være flertråderi/tidslommer der kan hjælpe på tempoet fremfor at springe nødvendgivis
|
|