|
Post by Noah on Dec 9, 2013 17:01:00 GMT 1
Hej fælles lyngvianer.
Først lade mig sige at jeg virkeligt godt kan lide jer alle sammen. I er nogle dejlige mennesker og jeg har virkeligt nydt at læse med og skrive med jer. Der er mange latterfremkaldende tekster og mange smil der har foregået foran den her skærm. Men når alt kommer til alt så har jeg ikke skrevet med andre end Tenner og Xazal siden d. 14 oktober. Jeg ved ikke hvem Tenner sidst skrev med ud over mig her på siden. Tenner og jeg (små sladretanter) har snakker om at vi efterhånden ikke rigtigt har lyst mere før. Hende og jeg skriver sammen andre steder. Jeg har mistet følingen med både Lærke og Larsen. Liam er jeg ved at slå pænt meget ihjel og Noah er min nemme fyr. I bund og grund så søger hverken Tenner eller jeg et rollespil hvor vi er de eneste der skriver sammen på ugebasis. For ja det synes jeg lidt det kræver for et velfungerende board at man skriver en gang om ugen. OG det er slet slet ikke fordi vi synes I er kedelige, irriterende eller ikke må have en masse i gang med jeres egne liv, for lad os da være ærlige at sige det virkelige liv er super lækkert, skal nydes og frem for alt leves. Men vi går bare og ærgrer os sygt meget over den ikkeeksisterende aktivitet der foregår herinde. Jeg gider ikke rigtigt 'bare' at skrive med Tenner og omvendt. Vi gør det allerede med fire andre par og det er jo så vores valg, helt enig, men alt vi gør her på Lyngvig virker efterhånden som desperate forsøg på andre gør noget. Vi sidder fast i en hyggeaften der har varet et år og jeg ved ikke om det skyldes aktiviteten eller fordi vi ikke har nogen egentlig retning. Eller måske nogen admins der ikke bare tager en beslutning som resten af os må følge.
Ja når alt det er sagt så handler det jo i bund og grund om at Tenner og jeg ikke gider mere. Gider er nemlig ordet fordi det føles som en bitter eftersmag at tjekke herinde og se der bare heller ikke er sket noget i den her uge. Og Tekøkkenet har virkeligt været en solstråle i oktober og november har budt på NaNo for flere. Men her er bare ikke noget.
Og jeg holder stadig på et Lyngvig get together, lægger gerne hus til, men Tenner og jeg er bare sådan: Både Emma og Xazal skriver vi allerede med. (Ikke at vi har snakket med dem) Og jer andre: Det er jo ikke fordi vi ikke vil skrive med jer, jeg har haft tråde med jer alle sammen: Men der sker bare ikke noget. Ingenting. Og jeg ville elske at skrive mere med jer, men hvor bliver det så af? *suk*
Og det er heller ikke nogen kritik. Selv om det sikkert lyder sådan. Men vi vil bare gerne skrive. Vi kan ikke uden. Vi er en smule latterlige og en hel del krævende. Uden tvivl.
Så ja. Men er der er mere på Lyngvig for os end hinanden, ud over chatten? Og det tror jeg Tenner og jeg svarer nej til.
Med rigtig mange tanker for og imod, rigtig meget tvivl og fortvivlede snakke JosephineNV
*Admin note: Tråden er blevet gjort synlig på alle boards som announcement - just in case. Det er faktisk en relevant problematik (ikke for denne bruger specifikt). Og tusind tak for indlægget, JosephineNV - tak. - Admin: Xazal[/size]
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Dec 10, 2013 23:15:00 GMT 1
Jeg kan ikke lade Josephine være ene om at komme med dette, da jeg jo som sagt er lige så stor en del af udtrækningen som hun er. Hun skrev det bare langt bedre end hvad jeg nogen sinde ville kunne. Som sagt er vi ikke sure eller vrede, for det er forståeligt at man ikke har tid til RPG. Og det kan jo ske for selv den bedste at man mister inspirationen til at skrive. Det eneste som jeg er ked af over, er at folk ikke skriver farvel, eller at man er væk på ubestemt tid i stedet for bare at forsvinde. Det er nok det der giver den bitre smag munden når man kommer på siden med et lille bitte håb om at nogen skulle have skrevet. Men som Josephine så fint skriver, så skal livet leves og nydes og RPG skal ikke være en sur tjans, men noget man nyder at gøre. Men sig lige pænt farvel i stedet for bare at forsvinde. Jeg har ihvertfald haft det sjovt her inde og kommer da til at savne det. Så jeg vil gerne sige farvel til jer og håber stadig at der måske kunne ske noget når folk igen kommer frem, eller at vi ihverfald kunne sige hej ude i den virkelige verden. Tak for alt og på gensyn måske. Tenner
|
|
|
Post by Selma Åberg on Dec 12, 2013 9:18:50 GMT 1
Hej, dejlige elskværdige mennesker! Jeg kan kun tale for mig selv, og det ville knuse mit hjerte, hvis jeg helt skulle stoppe med at spille rollespil. For jeg har faktisk ikke spillet rollespil siden engang i oktober, og jeg kan ikke huske sidste gang jeg spillede ordentligt rollespil med ordentlig ping pong. Det er ganske enkelt fordi der sker enormt mange ting i mit liv. Jeg er startet på gymnasiet, og jeg skulle i lang tid (skal selvfølgelig stadig) fokusere på at få det godt socialt og tilpasse mig gymnasiets standart i undervisningen og lektier. I november havde jeg SLET ikke tid til noget andet end skole og skrivning, så der kunne jeg slet ikke overskue andet. Og lige oven i det fik jeg lige en kæreste, og han fylder også en del tid, men han rejser til Indien i februar i et halvt år, og til den tid vil jeg slet ikke vide, hvad jeg skal bruge al min fritid på! Så jeg vil VILDT gerne spille rollespil med jer søde mennesker (og enormt gerne før februar, hehe)! Jeg holder enormt meget af jer alle sammen og det store arbejde vi har lavet herinde med vores højt elskede karakterer.
Måske er det bare ikke Lyngvig vi skal stræbe efter? Jeg vil til hver en tid kunne vende tilbage til alle mine (mange) karakterer, men jeg ved ikke om I andre ville kunne? Desuden er jeg rigtig frisk på måske at starte noget nyt? Der er mange der aldrig er aktive herinde alligevel (mig inkluderet, men jeg har fået ny rollespilsinspiration, så det vil der snart blive gjort noget ved), og der ville være mange huller, fordi halvdelen af karaktererne slet ikke bliver brugt herinde. Så jeg ved ikke med jer.
Uanset hvad, synes jeg ikke at vi der kan lide at spille rollespil skal stoppe. For jeg elsker at spille med jer! Så skal vi ikke finde en god løsning?
Jeg turde ikke at blande mig i jeres spil her på siden, fordi jeg ikke ville sinke jer. Jeg er rigtig frisk på at spille, og jeg ville gerne have joinet jer, men jeg ved at I skriver meget ofte, og det kunne jeg ikke. Der var mange planer der aldrig blev ført ud i livet og mange planer var med folk som ikke er aktive herinde og ikke har været det i evigheder. Men jeg ved ikke hvad vi gør. Jeg vil bare ikke have at det ender i at vi slet ikke spiller mere. Og uanset hvad er jeg mega frisk på space opera. Jeg er vildt obsessed med scifi. x)
|
|
|
Post by Xazal on Dec 12, 2013 13:45:24 GMT 1
Hey, hey. Der er ikke faldet brænde ned endnu. Jeg læser bestemt ingen anklage i hverken Josephines eller Tenners indlæg overordnet set. Du behøver ikke at undskylde, Theresa; vi har vist været spredt for alle vinde alle sammen, og det ville næsten være synd og skam, hvis denne tråd avlede undskyldninger på undskyldninger. Jeg ved godt, at det er lidt kynisk af mig at sige det på den måde (note: jeg vil til en hver tid aflaste jer for dårlig samvittighed og høre på andre finurlige livsbegivenheder, skulle I have brug for at tale om det). Det er også usandsynligt, at en konflikt kommer på tale, men jeg vil alligevel forebygge det ved at sige, at jeg ikke håber, at det her ender med anklager mod de andre - og frem for alt også heller ikke anklager mod sig selv, fordi rollespil er noget, vi gør af lyst og ikke af pligt. Derfor vil jeg også være næsvis og komme med en tvær bemærkning til NV's post: Det var ikke særlig taktisk at skelne mellem Emma og Xazal - og "jer andre"; jeg ved godt, at du benægter det som værende kritik, selvom det lyder sådan - og det ved jeg, at du mener helhjertet, så selvfølgelig vil jeg ikke klandre dig for det med Guds straf og alt det dér; jeg vil bare, at vi alle står lige i det her. Det er selvfølgelig virkelig irriterende for os alle sammen - især dem, der løbende er aktive - at der hersker usikkerhed omkring, hvem der er med og hvem, der ikke er med længere, fordi vi alle helt naturligt tager hensyn til karakterer, som ikke er i spil længere. Det er fedt, at I skriver, at I stopper. Så ved vi, hvor vi står. Godt, godt, det var det diplomatiske. Theresa - du er helt klart med på at finde en løsning, nice. ;D Du kan til enhver tid skrive et indlæg uden fare for at sinke nogen - eftersom fart ikke er noget, vi kan prale af. Jeg bliver her.
|
|
|
Post by Selma Åberg on Dec 12, 2013 14:17:35 GMT 1
ME TOO ): Men hvis nogen er interesserede, så er jeg mega game på scifi
|
|
|
Post by bjarke on Dec 12, 2013 18:37:51 GMT 1
også mig ;(
|
|
Signe
New Member
|
Post by Signe on Dec 14, 2013 17:15:14 GMT 1
Hm, jeg må vel også hellere slå et par smut med mine sten i denne her samtale. First of all, jeg bliver her gerne til verdens ende eller min egen død, whatever comes first (og de siger jeg overdriver... tsk). Nej måske ikke så lang tid i så en ekstrem grad, men jeg er tålmodig og venter gerne. Nogle gange skulle man tro jeg var et dovendyr så længe jeg kan vente og lade vente. Og jeg ser ingen grund til at jeg skulle "stoppe" fordi jeg kan ikke se hvad stor forskel det skulle gøre andet end potentielt øv. Jeg mener, hvis det bliver ved med at stå stille som det gør nu (fred være med det) er der jo ingen grund til aktivt at stoppe for der er ikke noget at stoppe fra, og hvis det pludseligt går i gang igen, så ville jeg muligvis føle mig en smule dum over at have stoppet og komme kravlende tilbage med halen mellem benene (for jeg har gudskelov ingen stolthed at prale af Jeg har altså ingen trang til at stoppe, for jeg har ikke noget mod at vente om det så er på det ene eller det andet. Jeg er til gengæld også helt åben for muligheder og forslag og hvis jeg synes om dem bare en my vil jeg gå med på det. Jeg kan godt lide at spille med jer venner Jeg trooor det var det... (Det var det sikkert ikke, for hvornår kan jeg holde op med at snakke anyway?)
|
|
|
Post by Anton Sommer Engström on Feb 4, 2014 23:58:31 GMT 1
Det er måske for sent at komme med indspark nu, da jeg ikke ved hvor mange der tjekker siden efter så lang tids stilstand. Jeg gør i hvert fald sædvanligvis ikke..
Jeg er selv en af de personer, som ikke har været aktiv herinde i umindelige tider og som ikke rigtig gav besked på det, det erkender jeg blankt. Med det sagt, vil jeg så også sige, at hvis nogen har lyst er jeg helt med til at fortsætte på en eller anden måde, hvis der er stemning for det, eller begynde noget nyt som Theresa foreslår. Jeg er nemlig også lige kommet ud af en meget travl tid, men har nu en masse fritid. Og I er jo herlige mennesker. De bedste jeg nogensinde har lavet rollespil med i hvert fald.. Så.. I fald nogen stadig læser med herinde, vil jeg gerne melde mig tilbage på banen, hvis det har interesse på nogen måde.
..men er ikke game på sci-fi ;D
|
|
|
Post by Xazal on Feb 7, 2014 9:59:50 GMT 1
Hej. Jeg er - som nævnt engang - altid frisk på at fortsætte. Jeg er ikke villig til at give afkald på nogle af mine karakterer sådan uden videre, når de først lige er født. Jeg vil hellere fortsætte med dette end at etablere noget helt nyt, fordi her er der skabt setting og karakterer. Vi kan altid lave nye "events"... og vi kan ændre på nogle karakterers personligheder, hvis der er stemning for det. (Sci.Fi. er da sjovt! )
|
|
|
Post by Lic som gæst on Feb 7, 2014 13:50:02 GMT 1
Jeg er frisk på at fortsætte på et nyt sted i 'historien', hvis vi kan få samlet nok mennesker til det ;D
(hver sin smag xD)
|
|
|
Post by Xazal on Feb 7, 2014 19:15:17 GMT 1
Så prøver jeg at samle tropperne.
|
|
|
Post by JosephineNV - :D on Feb 11, 2014 10:47:48 GMT 1
Okay - nu kom jeg ind for chatten men så en sjælden opdatering. Jeg har jo også sagt jeg gerne vil igen, også selv om The og jeg lidt har oprettet netop sci-fi (awesome Lic, kan du sige awesome) fordi I jo godt ved jeg elsker jer og især mig selv.
Men jeg synes i det tilfælde om vi skal arbejde med flertråderi!
Kys kys.
|
|
|
Post by Xazal on Feb 11, 2014 15:01:13 GMT 1
NV: Flertråderi har jeg også tænkt på. Det gør ikke noget, hvis man skaber sine egne tidslommer. Vi har jo lidt forsøgt at rykke rundt på spillerne til deres egne sektioner af hyggeaftnen, hvor noget går hurtigere og langsommere, men det gør ikke noget, hvis det ikke når lige langt.
Jeg tænker, at vi skal blive bedre til at skrive, hvilke plots vi gerne vil prøve, og så at *host host* vi Admins (av!) plus andre erfarne udlægger et event, som vi skal spille (som fx. det her hyggeaften) ind i mellem, så der kommer noget fremgang.
I har jo haft success med Private Messaging, nogle af jer, og det er også helt fint at få fortiden udpenslet på den måde.
Jeg er heller ikke modstander af, at det ofte bliver de samme mennesker, som skaber plots sammen, hvis det er tryggest.
For det vigtigste er jo, at der er noget at læse (og jeg læser det hele).
Men variation er for det meste fjong.
|
|
Kristina (forgot her password)
Guest
|
Post by Kristina (forgot her password) on Feb 11, 2014 21:37:53 GMT 1
#jeg-vil-også-bare-gerne-være-med Det blev påpeget at jeg burde kaste et blik på hvad der rørte sig her inde - og det er jeg godt nok glad for at jeg gjorde - Uden alt for megen omsvøb, så ville jeg også helt sikkert været interesseret, i at fortsætte på den ene eller den anden måde. Lige som Xazal synes jeg vi har fået bygget nogle rigtig godt setting op her, og er egentlig rimelig fortrøstningfuld, omkring hvorvidt det kan fungere, hvis man flyttede det til et andet tidspunkt - Et eventuelt forslag kan være at vi flytter det til engang i næste skoleår, og som I siger, gør noget ud af flertråderi (og andre imput som kunne få det til at glide bedre - hey - learning by doing, ikk?) Min tanke er at hvis vi flytter det frem på den måde, kunne man eventuelt også få lov at kaste de karakterer op i luften som man ikke følte sig connected til længere og skabe nye - og 3.g'erne er jo i det tilfælde i hvert fald gået ud (men hvis I ikke vil af med dem kan vi vel også få det til at fungere..hvad ved jeg...I hvert fald vil jeg gerne prøve at holde fast i Lyngvig, eventuelt på nye præmisser, hvis der er interesse Jeg ved ikke om overstående er en god idé...men det kan vi jo se på Kys og kram(jeg skal nok kigge herind noget oftere fra nu af - i hvert fald når jeg finder mine passwords) - fra Kristina
|
|
|
Post by Xazal on Feb 12, 2014 0:10:00 GMT 1
Personligt er jeg ikke så game på at springe et år frem i tiden - hverken for Pernilles (for så er hun ude), Louisas, Nishays eller Marius' vedkommende, for jeg har en helt masse jeg gerne vil prøve. ... men det er jo bare mig. - Og jeg er ikke klar til, at Marius meget sandsynligt bliver Mr Popular fra 3. G sammen-med-et-par-andre... selvom hans generation sikkert vil være mindre "kramme-agtig" end Selma-Anton-Jonathan-kliken (ikke, at der er noget galt med dem - det er bare en sjov social forskel).
OOOOG!!! Jeg vil under ingen omstændigheder acceptere, at Anton ikke længere går på skolen.
... igen: Det er bare mig. Hvis jeg bliver nedstemt totalt, så må vi gøre det.
Til gengæld har jeg leget med tanken om, at vi springer til inden-juleferien (-agtigt?)... Så er der gået et halvt år, de fleste kender hinanden mere eller mindre, og der er julestemning og drillenisse-pjat, og folk vækker hinanden klokken lort for at bage cookies etc... eller spille jazz!
Og Ludvig skal holde en tale om Liam, der døde... Ej... xD
Og jeg SKAL have Preben med... just saying!
|
|