|
Post by Noah on Mar 15, 2012 9:18:35 GMT 1
"Any day, any time."
Noah var overrasket over hvordan hun som en delfin der gispede efter luft, dukkede op fra dybet og ovarfaldt ham så han næsten fik rejsning igen. Han lod sig bare rive med og krammede hende intenst. Men nu det her spørgsmål og han forstod det godt. Men det vidste jo ingenting om hinanden. Og han var smigret, men det havde ikke været planen at finde en kæreste inden for en time.
"Men måske ... jeg kan virkeligt godt lide dig Selma, men vi skal måske fra nu af, gå lidt langsomt frem?" Det lød helt forkert.
"Nej det jeg mener er, jeg ved ikke helt hvem du er og du ved slet ikke hvem jeg er og jeg vil godt give det her mit bedste skud, men vi må bare være forberedt på at der vil være forskellige. Det må vi jo så bare le ad, right?"
Det lød bedre.
"Så ... altså jeg kender ikke stedet, men vil du se en film med mig? Ikke lige nu, men som en date sådan, skal vi sige imorgen?"
Hvad fanden? Niiice.
|
|
|
Post by Selma Åberg on Mar 15, 2012 11:37:09 GMT 1
Selma kyssede ham kort igen og smilede stort da han havde talt. Hun nikkede. Han havde ret. Det havde gået ret hurtigt. Det var faktisk lidt dumt... Men de kunne jo godt lide hinanden og de snakkede godt sammen. "Jeg vil gerne på date med dig i morgen..." Hun lagde sit hoved på hans brystkasse og pillede lidt ved hans hår. "Men... Jeg havde faktisk en aftale med Jonnah. Ved ikke om han hellere vil være sammen med Annie nu, men ellers siger jeg til..."
|
|
|
Post by Noah on Mar 15, 2012 12:24:43 GMT 1
Åh nej. Noah havde glemt den danske ungdoms mentalitet at man kun sagde ja til man fik et bedre tilbud. Han hadede at det ikke bare var et klart ja eller nej. Det skulle altid være sådan lidt ... ja til jeg ikke kan mere. Men han gad ikke diskutere det nu og det kunne jo også være fordi de lige var kommet og hun havde sine gamle venner hun skulle snakke med.
"Klart. Klart."
Han nussede hendes hår og gabte.
"Vi kan også gøre det i overmorgen, eller på søndag. I ain't got nothing to do," sagde han og lød som en negerkvinde med sin accent.
|
|
|
Post by Selma Åberg on Mar 15, 2012 19:53:41 GMT 1
Hun løftede kort hovedet og kiggede smilende på ham. "Jeg kan godt aflyse. Jonnah vil nok ikke tude over det, når han har Annie," mumlede hun. Hun burde seriøst ikke have sagt noget. Hun skulle bare have sagt, at hun godt kunne det og så bare sige til Jonnah, at de ikke kunne hænge ud. Hun kunne godt høre hvor kikset det lød, når hun bare trak i land... Fuck... Hun tænkte kort over, at hun ikke burde have drukket, og begyndte pludselig at fortryde rigtig meget. Hun måtte hellere brække sig så. Hurtigt. Hun drak ALDRIG øl - det var simpelthen noget af det mest fedende. Hun havde sikkert overskredet sit kalorie-tal ekstremt meget. Det gik bare ikke. Men nu var hun her... Det var ikke så godt. Slet ikke godt. Hun ville ikke tage sine kilo på igen. Hun mærkede, hvordan det nu forstyrrede hende. At hun ikke kunne tænke på andet end at de øller bare skulle ud af hendes krop. Meget hurtigt. Men hun kunne jo ikke bare brække sig... Han ville høre det og alt muligt. Det ville seriøst være pinligt.
|
|
|
Post by Noah on Mar 16, 2012 9:31:31 GMT 1
"Hold op." lo Noah. "Men altså ... jeg vil ikke gøre dig til en boring girlfriend. OG du har garanteret ikke set dem i lang tid."
Han lagde armene rundt om hende og krammede hende.
"Men jeg må nok tilstå," han gabte igen, "at jeg stadig har jetlag og ja, jeg vil bare gerne falde i søvn med dig i armene."
Lød det rigtigt?
|
|
|
Post by Selma Åberg on Mar 16, 2012 18:20:14 GMT 1
Selma smilede større mens hu betragede hans ansigtsudtryk. Hun bøjede hovedet lidt og gav sig til langsomt at kysse hans hals. Så løftede hun hovedet igen og kiggede på ham. Hun lo. "Jeg vil også gerne ligge med dig, men... Okay, kald mig bare mærkelig, men jeg bliver nødt til at børste tænder først," mumlede hun med latter i stemmen. Så kyssede hun kort hans læber mens hun formede ringe på hans brystkasse med sin ene finger.
"Lover du at du holder dig vågen til jeg kommer tilbage...?"
|
|
|
Post by Noah on Mar 18, 2012 14:09:42 GMT 1
Noah nikkede.
"Klart. Everything for you, my love."
Han kunne også godt selv bruge lige og børste de bisser. Han rejste dig og tænkte på hvor de mon havde smidt tøjet. Hans boxers hade været så heldige at lande lige der foran hans fødder og han trak dem på
"Men du må også gerne låne min."
Han tændte lyset igen og fandt toilettasken med tandbørsteetuiet. År med talrige rejser havde gjort ham organiseret på det punkt. Kun i tasken. Nja. Han hængte også sit tøj på bøjle faktisk. Det så pænest ud.
|
|
|
Post by Selma Åberg on Mar 18, 2012 21:11:02 GMT 1
Åh nej... Nu ville hun bare virke endnu mærkeligere, hvis hun afviste det. Hun lå lidt under den varme dyne. Hun kunne stadig mærke varmen fra hans krop, da hun lige rykkede lidt mod den plet han havde ligget på. Han var virkelig et brød. Med hans muskler på ryg og arme. Synet fik et smil til at spille på hendes mund. Men hvad skulle hun nu sige? Hun måtte bare få det ud af kroppen. Ingen tid at spilde. Det kunne nå at sætte sig. Hun havde det næsten som om hun kunne mærke, hvordan fedtet satte sig. Hvad skulle hun dog gøre, hvis hun tog på igen? Hun tog dynen væk, satte sig op og tog trusser og kjole på. Bare så hun kunne gå til sit værelse. Hun lo som om han bare have lavet sjov. "Jeg er straks tilbage..." sagde hun langsomt mens hun lod en hånd stryge hans brystkasse på vej til døren.
//forlader tråd og går direkte til værelse 4 inden Noah ved af det, hehe...
|
|
|
Post by Noah on Mar 19, 2012 9:05:31 GMT 1
Noah rystede lidt på hovedet. Piger. Man havde lige haft sin tunge alle steder og til sidst i hendes mund og alligevel ville hun ikke dele tandbørste med ham. Nå hvad fanden. Han ordnede sengen åbnede vinduet og gik ud på badeværelset, hvor han børstede tænder. Da han kom tilbage var værelset natkøligt og han lukkede vinduet og lagde sig på sengen, med åbne øjne. Han burde læse lidt. Men han var bange for at det ville gøre ham for træt.
|
|
|
Post by Selma Åberg on Mar 19, 2012 23:31:05 GMT 1
//indtræder i tråd med mintånde
Hun åbnede langsomt døren og stak hovedet ind. Der var lys ved hans seng. Hun smilede og trådte ind. Han var stadig vågen. Langsomt og så lydløst som muligt lukked hun døren og gik hen til ham. Han så flot ud som han lå der. Hun trak kjolen over hovedet og kravlede ind under dynen ved siden af ham. "Hey... Skyndte mig," smilede hun og kyssede ham kort på kinden.
|
|
|
Post by Noah on Mar 20, 2012 11:26:12 GMT 1
Noah mumlede og rykkede sig så hun kunne være der og så han kunne lægge armen rundt om hendes små skarpe skuldre.
"Du dufter, godt." sagde han langsomt og stak næsen ned i hendes hår.
Noahs øjne var allerede lukkede. Man kunne mærke at han praktisk talt sov, men alligevel gjorde sit for at vågen overfor sin nye kærester der lige var kravlet ned til ham, på den sødste hamster-agtige måde. Noget han lidt havde savnet at nogen bare gjorde. På den anden side have minuttet lagt sig. At de bare var blevet tiltrukket af hinanden, knaldet og snakket, nu havde der været afstand og han tænkte over om det var gået for hurtigt. Ikke at han havde noget imod det, men alligevel.
|
|
|
Post by Selma Åberg on Mar 20, 2012 21:34:04 GMT 1
Hun lo lavt og lagde sin ene arm om ham. Han var dejlig varm at ligge op af. Det var et ret godt sted at sove. Men hun kunne stadig ikke fatte, hvor hurtigt det var gået. De havde lige mødt hinanden. Men på den anden side havde de længere tid sammen så. Et helt år. Hun havde ikke været direkte billig... Måske nærmere... Hurtig til at opdage kvalitet! Og god til at gribe fat i det og tage initiativ. Ja! Hun havde jo også været fuld, men hun vidste ikke længere om det var skyld i det her. Hun havde nok haft temmelig meget indflydelse selv. Hun kiggede lidt på ham. Han så ud som om han virkelig anstrengte sig for at holde sig vågen. "Skal vi sove nu?" hviskede hun med et smil.
|
|
|
Post by Noah on Mar 22, 2012 16:21:13 GMT 1
"mmm." var Noahs halvsovende svar. Han sukkede og åndede allerede tungt. Han kunne sove alle steder og med et sekunds varsel.
|
|
Marc
Junior Member
Elev - 2. G
|
Post by Marc on Apr 14, 2012 23:23:59 GMT 1
//: Ankommet til tråd efter Noah og Selma er gået.
Han burde måske tage et bad, bare for at være sikker på at han ikke stank af søvand, men det havde ikke været slemt nok til at han gad. Han hev den fugtige t-shirt af og smed den hen i kufferten der fungerede som midlertidig vasketøjskurv. Eller nok permanent på et tidspunkt, for sidste år havde han ikke fundet nogen bedre løsning. Men så kunne han også skubbe den under sengen og væk. Så lå det ikke og flød over det hele. Han rodede op i håret med et smil på læberne. Selv om han gerne havde blevet og tjattet med Pernille og David, så var han sgu ven nok til at lade David nyde bare lidt. Pernille havde fået drengen til at smile oprigtigt og så kunne hun måske også lede tankerne væk fra Amanda for ham.
På gulvet lå lidt tøj, der bestemt ikke så ud til at være Noahs eller Antons, og kun Noah havde noget med en pige lige nu, så det var ikke svært at finde løsningen på regnestykket. I det mindste stod hans seng uberørt og så kunne han ikke klage. Det var det eneste krav, næsten, han havde for sine roomies, at sex blev holdt i sin egen seng. I et lille skab der var tilegnet til hver beboer på værelset fandt han noget rent tøj. En plain t-shirt og en rød skovmandskjorte uden over, som han trak ærmerne op på. Imens gik han og nynnede en melodi fra hans ynglingsband: The Beatles. Marc var fortabt i sin egen verden og lod tanker vandre til melodien i hans hoved, men han havde alligevel styr på at der var et kvarters tid til at timerne startede.
|
|
|
Post by Noah on Apr 15, 2012 10:45:41 GMT 1
//: ankommer til tråd fra le badeværelse
Noah åbnede døren og lagde med det samme mærke til Marc. Han smilede og så med det samme Selmas tøj på jorden. Nå, det måtte han hellere lige aflvere inden han skulle til time.
"Hey dude," sagde han højt og åbnede sit skab. Han havde pakket ud fordi det var lettere for ham at styre. Inde i Noahs hoved fuldendte han sætningen 'Where's my car?' Men i stedet sagde han: "Undskylder rodet, jeg skal nok ordne det."
Han tog rent undertøj på og ellers samlede han sit tøj op fra gulvet og tog det på. Det var jo fuldstændigt rent og der var intet i vejen med det. Han så jo pisse godt ud.
|
|