|
Søen
Sept 25, 2013 18:00:34 GMT 1
Post by Noah on Sept 25, 2013 18:00:34 GMT 1
Hun så på ham. Sådan så på ham.
"Gud fri mig vel," sagde han. Den slags han læste og elskede at sige når muligheden var der. "Hvad tror du om mig. Mig en cheater. Aldrig i livet!"
Han tog sig til brystet, men smilede så.
|
|
|
Søen
Sept 25, 2013 18:07:39 GMT 1
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Sept 25, 2013 18:07:39 GMT 1
Amanda kunne ikke lade være med at fnise af hans ordvalg og fordi hun var glad for at han ikke drak. Selvfølgelig kunne han sidde og lyve, det var hun ikke naiv for, men man kunne jo også sidde og overanalysere det hele altid ... Det var der tid til når man var gammel. Hun løftede begge hænder.
''Jeg sagde ikke noget,'' Hun kunne ikke lade være med at smile. Kunne mærke at alkoholen var ved at gå i blodet. Hun havde nu heller ikke spist så meget til aftensmaden og kage havde hun heller ikke nået.
''Jeg har aldrig kysset en fremmede til en fest, bare fordi jeg syntes vedkommet var smoking hot.'' Hun tog flasken og måtte selv drikke på den.
|
|
|
Søen
Sept 25, 2013 20:01:54 GMT 1
Post by Noah on Sept 25, 2013 20:01:54 GMT 1
"Det havde været bedre hvis det var butt fat ugly," sagde Noah inden han selv drak af flasken. Han gjorde det så sent som grillfesten.
"Jeg har aldrig brugt sut," se den var lav.
|
|
|
Søen
Sept 25, 2013 20:05:42 GMT 1
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Sept 25, 2013 20:05:42 GMT 1
''Nej, for så tvivlede jeg på at du ville drikke.''
Amanda så på ham med et kækt smil, men med hans næste måtte hun også drikke og tog flasken.
''Du har måske aldrig brugt sut?''
Hun skar en grimasse over den stærke drik og rakte ham flasken.
''Eller du var for cool til det som baby?''
|
|
|
Søen
Sept 25, 2013 20:49:16 GMT 1
Post by Noah on Sept 25, 2013 20:49:16 GMT 1
Noah rystede på hovedet og skubbede flasken mod hende.
"Min mor mente at det gjorde børn afhængige og uselvstændige, hendes ord ikke mine."
Hans mor var af og til lidt af en hippie. Det frie sind, den frie vilje. Bla bla bla. Han var ikke helt enig i alt hun sagde, men hun var heller ikke enig med ham altid. De skændtes aldrig rigtigt. De diskuterede. Han så på Amanda. Hendes tur.
|
|
|
Søen
Sept 25, 2013 20:56:39 GMT 1
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Sept 25, 2013 20:56:39 GMT 1
''Det er godt nok første gang jeg hører den.''
Hun gned sin næse lidt. Et tydeligt tegn på at promillen var på vej op.
''Men hvis det er sådan vi spiller,''
Et øjeblik så hun på ham, hendes øjne en anelse smalle og hun bed sig lidt i underlæben, mens hun tænkte noget frem. Havde hun vidst lidt mere om Noah og hvad han havde gjordt havde hun let kunne finde ting kun han havde gjordt. Men det var ikke tilfældet lige nu.
''Jeg har aldrig haft en sixpack.''
|
|
|
Søen
Sept 26, 2013 8:50:42 GMT 1
Post by Noah on Sept 26, 2013 8:50:42 GMT 1
Noah sukkede skyldbetynget og løftede op i sin T-shirt, så på musklerne der stod ud og viste vaskebrættet som han havde. Måske derfor at han ikke drak øl, for meget oppustethed. Dårlig hud. Og han havde ikke fundet en dermatolog endnu, så hvordan skulle han få urenheder ordnet nu? Han havde god hud, den ville ikke spasse ud, men han var også 18´, den slog ud.
"Guilty," sagde han. Lignede en regulær Flynn Rider med dét udtryk før han tog en ordentlig slurk af flasken. Han kunne taget et plat og sige han aldrig havde haft en vagina, men den var lige lav nok.
"Jeg har aldrig fået en tatovering."
Han måtte tage en slurk selv. Men dét han gerne ville vide var om Amanda havde nogen.
|
|
|
Søen
Sept 26, 2013 15:55:56 GMT 1
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Sept 26, 2013 15:55:56 GMT 1
Amanda kunne ikke lade være med at smile og hel bevidst bed hun sig i underlæben. Hun lavede sjov, men ubevidst var der et skælmsk glimt i hendes blå øjne. Og Noah vidste tydeligvis hvilken reaktion han fik af piger. Det kunne man se i hans øjne.
"Jeg har aldrig fået en tatovering."
Hun så på ham med løftede øjenbryn og måtte selv drikke en tår inden hun kunne spørge til hans.
"Hvor henne?"
Hun havde ikke bemærket nogen, så den var ikke på et vildt åbenlyst sted. Men hun nu heller ikke kigget vildt meget efter.
|
|
|
Søen
Sept 26, 2013 18:06:35 GMT 1
Post by Noah on Sept 26, 2013 18:06:35 GMT 1
Han løftede op i de karkifarvede bukser og lod hende se den runde tatovering lige ved anklen.
"Aldrig få en bedste ven mens du er i Asien."
Ying og Yang tegnet var faktisk ikke særligt stort, men det var der. En rigtig hipster tattoo erhvervet i en alder af tretten da han flyttede fra Hong Kong til Tokyo.
"Hvad med din, dine?"
Nogen ting var bare nemmere på engelsk. Yours var både din og dine.
|
|
|
Søen
Sept 26, 2013 18:41:51 GMT 1
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Sept 26, 2013 18:41:51 GMT 1
Amanda bukkede sig lidt ned for at se hans tatovering, da han viste den frem og hun var lige ved at spilde lakrids shots ud på bænken imellem dem. Hun var vidst det man ville kalde en smule tipsy allerede. Det var farligt med det sorte stads. Men hun fik reddet den og kiggede op på ham igen. Fanget i hans nysgerrige øjne.
''Jeg har en her,''
Hun vendte sin højre hånd og viste den lille fjerd på hendes håndled. Den hun havde fået med sin bror, som havde en identisk på ved hans ribben i højre side.
''Men din er yndig.''
Det var kærlig drilleri og hun smilede til ham, med en lille rynke ved næsen.
|
|
|
Søen
Sept 26, 2013 18:53:25 GMT 1
Post by Noah on Sept 26, 2013 18:53:25 GMT 1
"Yndig siger du," siger han.
Han greb fat om hendes håndled, mens han med den anden holdt fast i flasken. Hun bragte det helt op til hans ansigt.
"Din er jo ligefrem nydelig," sagde han og gav slip.
Hun var let at snakke med. Ikke at han kendte hende rigtigt, de havde ikke snakket så meget om hvor de kom fra og hvem de var. Han vidste hun havde en bror og boede på Sjælland. Det var derfor at hun gik her. På grund af broren. Okay hun vidste også noget om ham.
Han smilede, ventede på hun ville spørge.
|
|
|
Søen
Sept 26, 2013 19:03:30 GMT 1
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Sept 26, 2013 19:03:30 GMT 1
Hun kunne ikke andet end bare at følge med da han tog hendes hånd og nærstuderede hendes tatoo. Den kom bag på hende at han pludselig gjorde det, men hun havde nu ikke noget imod det. Hun var jo stolt af den.
''Du er alt for sød.''
Lo hun og brugte ikke lang tid om at tænke over sit næste spørgsmål.
''Jeg har aldrig haft mere en én kæreste.''
Den skulle hun ikke selv drikke på, men hun regnede kræftigt med at Noah skulle. Han kunne umuligt have været single indtil nu og indtil han havde mødt Selma. Så havde der været langt flere gnister mellem de to, end hun havde set, hvis hun havde været den hel rigtige... Men hvad vidste hun.
|
|
|
Søen
Sept 26, 2013 19:08:05 GMT 1
Post by Noah on Sept 26, 2013 19:08:05 GMT 1
Noah beholdt flasken og drak.
"Seriøst har DU kun haft én kæreste!"
Han forstod bedre at hun så var ked af det med David. Den første kæreste var altid sværest at miste fordi man ikke havde prøvet det før.
|
|
|
Søen
Sept 26, 2013 19:20:22 GMT 1
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Sept 26, 2013 19:20:22 GMT 1
Hun forstod ikke helt hvorfor det kom så meget bag på hende at hun kun havde haft David. Pigen hun havde været tidligere, den usikre, buttede pige var så indgroet i hende at det var fordi Noah kun havde set hende som nu. Godt nok havde hun kæreste sorger, men hun havde styr på sit udseende og hvordan man var selvsikker over for andre. Inden Florida. Inden David og for bare tre år siden havde hun aldrig nogen sinde kunne snakke med en som Noah. Eller jo, det havde hun nok men kun venskabelig og han havde aldrig været overrasket over lige netop det. Hey, det var sgu da også kun venskabeligt nu.
Men tænkte ikke rigtig det. For hende var det helt naturligt at hun kun havde haft en kæreste. En hun havde turde stole på og ikke bare ladet sig selv falde i vennezonen hos. Så hun smilede til Noah med et træk på skuldrene.
''Jep. Kun David. Er det så overraskende?''
Hun lagde hoved lidt på skrå, var faktisk nysgerrig for hvorfor han sagde sådan noget. Var hun ikke sløret i sine tanker på grund af alkoholen, så havde hun nok fattet bedre hvorfor.
|
|
|
Søen
Sept 26, 2013 20:24:07 GMT 1
Post by Noah on Sept 26, 2013 20:24:07 GMT 1
Var det det?
"Du virker bare som en der hurtigt bliver venner med folk, det er bare often dem der har en kæreste fra kindergarten."
Hendes venlige ansigt, at hun gerne ville snakke med ham allerede til grillfesten, at hun hjalp ham tidligere i dag. Det var den slags piger som fyre blev venner med og så kærester. Han tænkte lidt om hende og Marius havde noget kørende. De virkede tætte.
Måske kom det også af at have boet det samme sted hele livet. Når han flyttede var det svært at blive ved med at være kærester. Han ønskede nogen gange ikke noget seriøst. Bare en flirt.
|
|