|
Søen
Sept 26, 2013 21:16:58 GMT 1
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Sept 26, 2013 21:16:58 GMT 1
''hahaaa,''
Det var ikke rigtig en latter, med humor i, men fordi han med det aller første havde ramt klokke rent.
''Det er nemlig dét der var problemet. Det er meget lettere at blive venner med folk, så det kommer eller vent... Kom sjældent videre den gang, inden David.''
Hun lagde hoved lidt på skrå og virkede ikke hel så bitter over det, som det kunne havde lydt. Hun var ikke bitter over hvad der var sket før i tiden. Hun havde vel selv valgt at blive sat i vennezonen, fordi det var lettest at håndtere.
''Men jeg vil vove at påstå jeg er blevet lidt bedre efterfølgende.''
|
|
|
Søen
Sept 27, 2013 14:22:36 GMT 1
Post by Noah on Sept 27, 2013 14:22:36 GMT 1
Noah spærrede øjnene lidt.
"One of those," sagde han med en mine som om han forstod.
Det gjorde han også. Noah havde haft det på den måde da han var 10, hvorfor skulle han få venner for de tre måneder han kun skulle være der? Hvorfor skulle han i skole. Hvorfor skulle han noget. Så heller være sikker. Men sådan et menneske var han ikke. Han havde behov for folks opmærksomhed og venskab. Kærester også
|
|
|
Søen
Sept 28, 2013 20:34:09 GMT 1
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Sept 28, 2013 20:34:09 GMT 1
Amanda nikkede eftertænksom og så ud over søen et øjeblik. Det var ved at blive mørkere og også koldere, men hun bemærkede det ikke, trods hendes bare ben. Hun drejede hoved og sendte ham et smil.
"Jeg har aldrig kørt bil."
Hun rakte ham flasken med det samme. Det var den hun lige kunne komme i tanke om der kunne få Noah til at drikke men ikke hende. Men hun havde nu mange flere i ærmet. Men de kunne bare også være så upassende og hun vidste faktisk ikke hvad Noah syntes om sådan noget.
|
|
|
Søen
Sept 28, 2013 20:57:34 GMT 1
Post by Noah on Sept 28, 2013 20:57:34 GMT 1
Noah rystede på hovedet og drak af flasken. Tog en ordentlig slurk. Igen. Prøvede han at gøre sig selv mere fuld end Amanda? Og i det tilfælde, hvorfor? Han kunne sige nogle ret lave: Jeg har aldrig fået pik. Jeg har aldrig givet et blow-job. Jeg har aldrig haft en pussy. Men han gik vel ud fra at Amanda bare havde gættet at eftersom han havde boet fast i NY så havde han kørt bil og han var ikke helt så lav som sine tanker.
"Jeg har aldrig købt tøj andre mennesker har haft på."
|
|
|
Søen
Sept 28, 2013 21:49:50 GMT 1
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Sept 28, 2013 21:49:50 GMT 1
Amanda rystede på hoved. Det kom ikke bag på hende at Noah ikke købte genbrugstøj, men lige på det punkt var hun lige så snoppet som ham. Hun havde måske ikke råd til de aller dyreste mærker, for det meste af hendes påklædning var Gina tricot, H&M og sådanne mærker. Men enkelte dele af hendes tøj var altid en eller anden form for mærke vare. Ikke Gucci eller Loui Vitton, for det var alt for tacky. Det var i folkeskolen.
Men genbrugstøj ville hun aldrig gå med til. Ikke at hun nogensinde skulle nyde noget af at købe tøj hun ikke anede om hvem havde gået med før.
"Aldrig i livet."
Hun strakte benene. Tillod sig selv at lade den ligge over hans.
"Og havde jeg pengene ville jeg ikke handle i H&M nogensinde."
Men hun var ikke så heldig at være født med en guldske i munden som Noah.
"Jeg er aldrig... Blevet opdaget under sex." Den måtte hun selv drikke på
|
|
|
Søen
Sept 28, 2013 22:16:22 GMT 1
Post by Noah on Sept 28, 2013 22:16:22 GMT 1
Han tog flasken fra hende og drak. Så smilede han virkelig ondt.
"Jeg har aldrig ejet et stykke H&M tøj."
|
|
|
Søen
Sept 28, 2013 22:20:31 GMT 1
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Sept 28, 2013 22:20:31 GMT 1
"Fuck dig."
Lo hun og tog flasken fra ham og drak en tår af det sorte stads.
"Hvem opdagede jer?"
|
|
|
Søen
Sept 28, 2013 22:32:01 GMT 1
Post by Noah on Sept 28, 2013 22:32:01 GMT 1
Han blinkede til hende.
"Hvem gjorde ikke."
For sandt at sige, han havde gjort det en masse steder, elskede det impulsive sex, ikke det hvor man skulle ligge i en seng og så det ligesom blev forventet. I hvert fald ikke hver eneste gang. Og så fordi han havde delt værelse.
"Hvem opdagede dig?"
|
|
|
Søen
Sept 28, 2013 22:40:15 GMT 1
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Sept 28, 2013 22:40:15 GMT 1
"Av av av,"
Lo hun og lavede en mental note om at hun skulle være mere forsigtig med at gå ind på værelset fra nu af, så hun ikke bragede ind mens Selma og Noah havde gang i den. Hvis de altså havde haft det endnu. Sandsynligheden var stor, men sandheden var at Amanda ikke kendte Selma overhoved nærmest, andet end temmelig overfladisk og hun kunne jo godt være en af de dydige piger der ikke havde sex før ægteskab. Hun tvivlede.
"Min mor og hans fantastiske præstefar en anden gang. Sikke et ramaskrig."
Det havde ikke været så sjovt lige da det skete med Davids far, men nu kunne hun ikke lade være med at fnise af det. Hun frydede sig og hun vidste at det gjorde David også.
|
|
|
Søen
Sept 28, 2013 23:00:03 GMT 1
Post by Noah on Sept 28, 2013 23:00:03 GMT 1
Præstefar. Auch. Nu kendte Noah ikke nogen danske præster. Havde aldrig snakket med en, hvor ikke engang konfirmeret. Havde fået undervisning i forskellige religioner.
"Jeg ønsker næsten jeg havde oplevet det."
Han var engang blevet hevet ud af en bil af en meget sur far. Hvilket ikke havde været det bedste syn, med datterens hoved mod sit skød og Noahs bukser lidt for langt nede. Men det var nu sjovt at vide at Amanda kun var blevet opdaget to gange. Måske fandt hun bare ikke fryd i at gøre det på et bibliotek hvor man kunne blive opdaget, eller også så var hun så god hun aldrig blev opdaget.
"Jeg har aldrig faket en orgasme."
|
|
|
Søen
Sept 28, 2013 23:15:18 GMT 1
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Sept 28, 2013 23:15:18 GMT 1
"Det var ret vild. Men den mand kunne ikke rigtig lide mig, og det gav ham bare en undskyldning for at holde mig væk fra deres hjem"
Men det havde nu passet hende hel fint. Der var meget få gange de havde været hjemme hos David af mange gode grunde.
"Jeg har aldrig faket en orgasme."
En klassiker. Hun bed sig endnu en gang i læben og smilte brødbetynget til ham, inden hun tog flasken og tog en tår.
"Men det var ikke David" det var svært at forklare hvorfor hun havde et behov for at lægge hånden over ham, når nu hun så tydligt var sur på ham, men det følte hun bare. Hun havde ikke lyst til at sætte grimme rygter igang om ham. Det havde aldrig været hendes stil. "De Italienske fyre er ikke altid så gode, som de praler om."
|
|
|
Søen
Sept 28, 2013 23:20:50 GMT 1
Post by Noah on Sept 28, 2013 23:20:50 GMT 1
"Så David er fantastisk i sengen hver gang? Eller lader du bare være med at fake?"
For Noah havde prøvet hvor han ikke var kommet, eller selv måtte afslutte hvad var påbegyndt. Han var ikke en der tværrede i hovedet på piger: Jeg kom ikke på grund af dig, for i første omgang var det hende der havde tændt ham og det i sig selv var allerede en god start.
Men hvorfor lade som om noget skete når det ikke gjorde. Alle havde ikke deres bedste præstationer hver gang. Selv om Noah var noget nær.
|
|
|
Søen
Sept 28, 2013 23:34:33 GMT 1
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Sept 28, 2013 23:34:33 GMT 1
"Ikke hver gang."
Hun trak på skuldrene kort og kom hurtigt med en forklaring.
"Ham kunne jeg bare sige det til"
Men det var ikke sket overraskende mange gang. De fleste gange havde været når de havde været alt for fulde og bare ikke rigtig kunne. Så havde hun sagt fra og David havde overraskende nok været forståelig. En gang var han blevet sur, men det havde ikke været lang tid. Hun hvilede albuen på bænkens ryglæn og lod hoved hvile mod hånden. Hendes fødder vippede hun lidt op og ned, var efterhånden vældig beruset, så hun slet ikke havde tænkt noget da hun havde lagt benene over Noahs.
"Jeg har aldrig," hun så indgående på ham, som om det kunne afsløre noget for hende om ham. "Det er jo ret svært når man ikke ved alt om hinanden. Kunne let finde en masse om mig selv. Hmm ... Jeg har aldrig haft sex på en strand."
|
|
|
Søen
Sept 28, 2013 23:47:03 GMT 1
Post by Noah on Sept 28, 2013 23:47:03 GMT 1
"Skinny dipping er mit mellemnavn, skat," sagde han, klemte hendes ben og drak af flasken.
"Men du ret. Only thing i mit hoved er alt det jeg selv har gjort og det er ikke meningen det skal med, vel? Jeg kunne sige at jeg aldrig har været blond, men det har jeg og don't ask, det var min Eminem tid hvor jeg bare ville gøre oprør og troede afbleget og baggy bukser var sagen. Det varede en uge."
Han kunne ikke lade være med at le af sig selv. Det var også morsomt. Hvor langt ude havde man lov til at være?
"But I have never, ever ever seen an hole episode of X-factor."
Han løftede øjnebrynene og nikkede, som var det noget der var svært at tro
|
|
|
Søen
Sept 29, 2013 0:02:35 GMT 1
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Sept 29, 2013 0:02:35 GMT 1
Amanda kunne heller ikke lade være med at le ved tanken. Noah som afbleget. Det måtte havde været hæslig, specielt hvis det skulle minde om Eminem. Men han var i det mindste kommet hurtigt til fornuft, når det kun havde varet en uge.
"Hvis du har et billede af det, så må det næsten være min ret at se det. Og dine forældre er ret vilde til mellemnavne."
Hun ville aldrig indrømme det, men det gav et rart gys da han klemte hendes ben. Det ville være så let at flirte hel bevidst med ham, men hun kunne ikke få sig selv til det. Det ville være tarveligt over for Selma. David og hende selv havde godt kunne klare at de flirtede med andre, helt uskyldigt... Men de havde haft en klar grænse og om Selma kunne tolerere det anede Amanda ikke. Desuden virkede Noah nu heller ikke mere end bare venskabelig sød og det var rart.
Hun tog flasken og drak.
"Quilty pleasure. Selv om jeg ikke har set de sidste to sæsoner. Okay..." Hun rystede flasken lidt. Den havde været næsten fuld da hun tog den og nu var der lidt under en fjerdedel tilbage. "Mest pinlige oplevelse? Hvis du har sådan nogle Mister Handsome."
|
|