|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Oct 16, 2013 23:51:37 GMT 1
Det var så fantastisk smittende hans grin, at det var lige før hun fik tåre i øjnene. Ondt i mave musklerne også. Filmen kørte videre selv om de lå og lo, men hun kunne den nu også. Ikke uden ad som nogle af de andre Disney film, men hun havde set den et par gange.
"Aldrig om jeg nogen sinde skal have et boob job. Heller ikke for at kunne snakke med dig."
Hun rakte tunge af ham og så tilbage på skærmen, hvor Milo fumlede rundt. Hun var mindst lige så klodset som ham og Noah ramte plet ved sin udtalelse.
"Ja da. Alle piger har en svaghed for søde, klodsede nørder."
Hun smilte lidt og vendte sine blå øjne mod ham. I den virkelige verden ville hun nok aldrig finde en type som Milo synderlig interessant. Men der var altid et eller andet når det kom til tegnefilms figure. De blev lige det sødere.
|
|
|
Post by Noah on Oct 17, 2013 16:53:05 GMT 1
"Hey," grinede Noah. "Jeg har talt med dig fra første dag uden at vide om du havde fået dem ordnet eller ej."
Desuden var der noget ved falske bryster. Jo de så godt ud klemt i en stram kjole eller struttende i en bikini. I hånden var de pludselig akavede. Falske. Det rørte ikke kvinderne at man rørte dem. De havde mistet nerverne og hvad var så det sjove ved bryster?
"Desuden ser jeg ikke dig her med ham cap-fyren der har for meget swag." Han mente Liam. Han var nørdet. På den vildt akavede måde.
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Oct 17, 2013 17:58:34 GMT 1
Hun puttede sig lidt og trak benene så godt op, som hun nu kunne med den trange plads der var i den lille seng. Men det var nu rart at ligge tæt med Noah, selv om det blot var et spirende venskab der var mellem dem. Med Marius ville hun ikke have blinket med at lægge det ene ben over ham og putte sig op af den høje dreng. Om han havde en kæreste eller ej. Men det var ligesom om at det ikke helt skulle gøres med Noah. Hun lo lidt.
''Så kan jeg da afsløre for dig at de ikke er blevet ordnet og jeg bestemt heller ikke har planer om det.''
Hun så videre på filmen og det tog hende et øjeblik før hun fattede hvem Noah snakkede om.
''Ad snakker du om ham der, der spiller så smart hele tiden?'' Hun vendte hoved igen mod ham og så på ham med et blik der tydeligvis viste at Liam på ingen måde var hendes smag.
''Nej ham ville jeg aldrig nogensinde gå efter. Han er jo ikke sød-nørdet som Milo. Til grillfesten kom han ind og ledte efter hans søster og da jeg ikke kunne svare på hvor hun var, kaldte han os fisser.'' Hun vendte hoved væk igen og mumlede. ''Idiot.''
|
|
|
Post by Noah on Oct 17, 2013 22:59:15 GMT 1
Noah rynkede brynene. Kørte tungen langs indersiden af sine tænder.
"Jeg er bange for at lyde stupid," sagde han og skubbede til hende med albuen. "Men fisse er det, det samme som cunt?"
Der var en del slang på dansk som han ikke forstod. På ferie her havde han nogen gange ladet som om han kom fra England, eller noget andet. Simpelthen for ikke at lave en 'årh ja det lyder bare mega fun' når cool var in den sæson. Men Amandas latter var god.
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Oct 17, 2013 23:16:52 GMT 1
Amanda rodede en smule op i sit lyse hår, med den raske arm, mens hun tænkte kort over Noahs spørgsmål. Det overraskede hende et øjeblik at han spurgte, fordi han i nogen øjeblikke virkede så dansk, at hun ikke tænkte over det. Men det virkede som om at han havde brugt mere tid ude for landet ind i selve Danmark.
"Jo det er vidst meget rigtigt."
Hun var ikke hel sikker, men det passede meget godt med hendes egen opfattelse af det.
"Det er vidst sådan noget man lidt kalder ... Snerpede piger."
Hun havde en rynke mellem brynene.
|
|
|
Post by Noah on Oct 17, 2013 23:22:32 GMT 1
Han fløjtede ud i luften.
"Det er så rart at der findes flere curses for kvinder end mænd."
Dickhead, gay, faggot, girl. Piger havde bare et større ordforråd af skældsord hvor mænd primært kaldte hinanden for piger. 'Kan du lide at shoppe!!!!!!! BØSSE.' 'Vent er det en frugt du spiser? Homo.' 'Går du op i om den farve klæder dig. Skal jeg kalde dig Naja?'
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Oct 17, 2013 23:31:22 GMT 1
Hun betragtede filmen lidt og så så undrende på ham. Hun var normalt ikke langsomt opfattende, slet ikke. Men med hendes berusede hjerne og filmen der fangede hendes opmærksomhed, skulle det lige trænge ind.
"Hvad mener du med det?"
Men hendes undrende blik ændrede sig derefter til et grin, og hun fik en lille rynke over næsen som hun smilte.
"Jeg kan da snildt lære dig nogle nye af sådan nogle ord, hvis det er. Både til piger og drenge. Eller fyre... I er vidst mere fyre på vores alder nu end i er drenge."
|
|
|
Post by Noah on Oct 19, 2013 11:56:23 GMT 1
"Bring it on."
Han puffede sig lidt op. Sad lidt højere, fordi han prøvede at skulle lytte. Han var god til sprog. Lærte hurtig. Han var charmerende og nem at tale med. Men han var også en flirt der hurtigt rejste. Passerende. Det han havde at tage med var det nye sprog. De nye ord. Det nye han kunne lære.
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Oct 19, 2013 14:15:20 GMT 1
Amanda flyttede lige så på sig, så hun støttede på albuen mod puderne og så på ham.
"Altså en klassiker hos mig hvis du er sur på en, men ikke gider rigtig være uvenner er at sige" hun trak vejret ind. "Bøsse-Fisse-homo-pik, for folk finder de sjovt og så har du kaldt dem lidt det hele. Men ellers er der Fede Idiot. Det godt ..."
Hun så tænkende mod filmen et øjeblik.
"Men du kender nok det alligevel. Ellers .... Kusse er lidt ligesom fisse... Bare lidt mere mod ikke så snerpede piger. Sådan hvis du forstår."
Amanda lagde sig med ryggen mod puderne igen, fordi det gjorde ondt i den dårlige arm at ligge sådan.
"Pik-nar, idiot-spadser. Alt sådan noget. Men jeg tror egentlig min bror er bedre til det."
|
|
|
Post by Noah on Oct 19, 2013 21:56:09 GMT 1
Noah grinede så det gjorde ondt i hans mave. Så skærmen ikke stod stille og så han kom til at skubbe lidt til Amanda.
"God dammit, Amanda," hikstede han og måtte lige tørre sig under øjnene. Han rystede på hovedet. Hendes faktuelle måde at sige det op gjorde bare at han virkeligt havde lyst til at grine, en gang til.
"Hvis jeg ikke lide havde bedt om det ville jeg tro du dirty talke ... eh, haha, til mig."
Der var ikke en snert af noget erotisk eller seksuelt i det, men det var virkeligt sjovt. Og hun var meget sjov. Han hev hende let i det lyse hår og rettede på skærmen. Hun forstyrrede ham midt i Atlantis. Han var lige gået glip af uhyret der angreb ubåden. Ikke den bedste del men stadig en virkelig sjov scene.
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Oct 19, 2013 22:18:24 GMT 1
Noahs latter smittede, men hun havde alligevel overskud nok til at holde på Noahs computer, som lå på hans mave og hoppede som han lo. Hun elskede at få folk til at le. Også når de ikke forventede det. Kommentarer der kom uden at tænke over det, samtaler hvor hun kunne sige de mærkeligeste ting. Og som nu hvor hun var fuld var hun aller bedst til det. Eller det syntes hun ihvertfald selv. Men at grine med folk var undervuderet. Det var næsten lige så godt som at have sex med folk. Eller bare fyre i hendes tilfælde. ''Så skulle du bare opleve dirty talk fra mig ... Jeg er bedste venner med Jason Derulo.'' Hun rakte tunge af ham, da han hev hende let i håret og der lå ikke noget i hendes ord. Om han så ville forstå hvorfor Amanda pludselig hev den sanger frem, vidste hun ikke. Hun var ikke en musik nørd som Marius og knap så kritisk med sin musik smag, så hen over sommeren havde hun fået et lille crush på Jasons lille sang ... Og ønsket at hun kunne danse som han også gjorde i musikvideoen. Ikke som pigerne der blot var til for at ryste røv. Hun rettede sig til igen og prøvede at følge med i filmen, selv om der lige var misset lidt af den. (sangen Amanda tænker på: www.youtube.com/watch?v=RbtPXFlZlHg )
|
|
|
Post by Noah on Oct 20, 2013 0:00:32 GMT 1
Noah trykkede hende i maven. Kendte Jason Derulo, men var ikke sikker på hvor meget Dirty Talk der faktisk lå i det. Hans hjerne fandt ikke lige den sang frem, men selv hvis den havde forbandt han heller ikke det med dirty talk. Uvilkårligt kom han til at gabe. Han var så dårlig til at komme over jetlag. Det var pinligt men sandt. Han havde været oppe det meste af nætterne, ikke sovet fordi hans system bare ikke fattede en lyd af hvad der skete. Og så havde han nok fået så hatten passede hvilket nogen gange bare gjorde ham træt. Han holdt sig for munden, drejede ansigtet lidt væk. Han var vel en gentleman.
"Men jeg har nu ikke tænkt mig at kalde dig for skank, kun fordi du kan lide det," sagde han pludseligt efter stilhed.
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Oct 20, 2013 8:45:15 GMT 1
Amanda krympede sig en smule sammen da han trykkede hende på maven. Både fordi hun var kilden og så fordi det kom hel uventet fra ham. Men det var nu ikke hårdt eller noget , bare uventet. Som da han havde trukket hende drillende i håret. Det var sådan noget man gjorde som rigtig gode venner jo ... Ikke når man næsten ikke kendte hinanden. Eller de havde jo så lært hinanden rigtig godt at kende her til aften. Hun tog sig ikke af at han gabte. Der var ikke noget værre end at folk absolut skulle kommentere på det, når man var træt. Og som de lå i sengen kunne hun da også mærke at hun selv blev sløv. Men at sove her inde ville nok ikke være den bedste ide ... Tænk hvis Selma kom ind og så dem.
Hendes øjne lå på filmen, men hendes tanker var alle andre steder end den. Først da Noah åbnede munden blev hun hevet tilbage.
"Jeg vil nu heller ikke blive kaldt Skank eller noget i den stil." En rynke trådte frem mellem hendes bryn, men hun var nu heller ikke sur på Noah, for det var jo bare i forlængelse af hendes egen joke. Men hun kom til at tænke på alle de ting David havde kaldt hende. Udemærket klar over at hun på ingen måder var en luder eller noget i den stil. Store idiot.
|
|
|
Post by Noah on Oct 20, 2013 17:37:14 GMT 1
Noahs bryn skød i vejret.
"Jeg mente det ikke," sagde han langt mere alvorligt end han egentlig burde. Anede ikke at han havde ramt et ømt punkt, men ville ikke en anden gang sige det, heller ikke for sjov. Hvis han huskede det. "Jeg kunne aldrig finde på at kalde dig noget i den stil."
Også det mente han. Det kunne ikke falde ham ind uanset hvor sur han var at sige sådan noget om nogen pige og da slet ikke en som nogenlunde var en skank.
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Oct 20, 2013 21:09:05 GMT 1
''Tak.''
På trods af deres begge fuldskab og Noahs let svømmende øjne, vidste hun at han talte sandt. Han var ikke typen der kalde piger alt mulig lort uanset hvor vred han blev. Han kunne garanteret godt give den kolde skulder, lade som om man nærmest ikke eksisteret, men at kalde en pige for skank eller luder, virkede bare ikke til at være Noahs style. Ikke ligesom David, der smed om sig med fornærmelser og som havde såret hende så dybt. Hans ord prellede for det meste af på hende, men han vidste præcis hvilke knapper han skulle trykke på for at komme igennem hendes panser. Den værste havde endnu været den han fyrede af til grillfesten, om hende og Thomas der havde et incest forhold med hinanden. Åh! Hun kunne blive så vred på ham!
Øjeblikket mellem hende og Noah virkede så alvorligt, som om det havde været hel forfærdeligt det han havde sagt, hvilket det slet ikke var. Han behøvede ikke at undskylde jo. Hun lagde en blid hånd mod hans overarm og klemte den venskabeligt.
''Du er en sand gentleman.''
Hun smilede til ham. Løsnede op for den alvorlige stemning.
|
|