|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Mar 11, 2012 13:49:47 GMT 1
Amanda lyttede mens hun tog en kiks mere. Hun var ikke sulten mere, og havde heller ikke været det. Mest var det for at stoppe sig selv i at ville afbryde Frida midt i det hele. Pigen spurgte om hun var glad for at Jonathan og Anton havde fundet sammen igen. Det var det vel. Hun havde ikke helt deltaget i at de ikke var sammen mere, for hun havde selv sit at rode med. Først havde hun kun haft øjne for David og efterfølgende havde de været uvenner hele tiden. Jo det var rart for dem at de fandt sammen, hun skulle jo være iskold for ikke at syntes det. Men et stik af misundelse ramte hende alligevel. Hun kunne havde slået sig selv på stedet.
''.. Er det ikke?''
Spurgte Frida pludseligt. Amanda havde været optaget af sine egne tanker og så forvirret på Frida, før det gik op for hende hvad hun mente.
''Jo... Det er noget af det bedste når det fungere... Men også det værste når det ikke gør.''
Hun børstede kikse krummer af dynen ned på gulvet.
''Men hvad så med din pige? Hvordan skete det så?''
Måske lidt for direkte, men nu var det spurgt.
|
|
liam
Junior Member
Elev - 1. G
|
Post by liam on Mar 11, 2012 13:55:39 GMT 1
//: indtræder
Liam åbnede døren, knipsede smilede, blev glad for at det ikke var endnu et bøsseværelse, men et med piger. OG lesbiske ... HOT. Men det kunne han nu ikke helt se.
"De damer ..." Han bukkede og tog kasketten af og smilede så til dem. "Har I set min søster, omkring så høj med en bob-cut."
Han hånd kørte rundt og lige omkring hans næse eller lavere. Han smilede.
|
|
Frida Jensen
Full Member
Elev - 2. G
Elev 2.g (Spiller: Licentia)
|
Post by Frida Jensen on Mar 11, 2012 18:47:32 GMT 1
''Men hvad så med din pige? Hvordan skete det så?'' spurgte Amanda. Frida havde ikke noget imod at opmærksomheden blev rettet mod hende lidt også, det var vel bare fair. Da hun havde fået det spørgsmål af sin nye værelseskammerat Amanda, havde hun svaret, at det vel ikke var så svært at regne ud. Men det var ikke det rigtige svar her, det spørgsmål her var sværere. "Altså han var.. eller er.. han er bare en fyr fra min kirke, så.." hun smilede til pigen overfor der spiste flere kiks, men hun kom ikke længere før de blev afbrudt af en ret så beruset fyr, der mente han ledte efter sin søster.
"Neeej, hende har jeg godt nok ikke set" grinede hun til beskrivelsen, som kun inkluderede højden og så noget der hed en 'bob-cut'. Hvad end det var vidste Frida ikke. "Du må nok hellere være lidt specifik, hvis vi skal kunne hjælpe dig." Hun tog ikke fyrens efterlysning særlig seriøst. For det første kendte de nok ikke pigen, eftersom de ikke kendte fyren og for det andet ville han jo nok finde hende før eller siden. Hvis ikke andet så i morgen.
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Mar 11, 2012 20:39:06 GMT 1
Amanda kunne ikke skjule at hun blev forskrækket. Havde bestemt ikke regnet med at nogen pludselig ville dukke op, men hvad havde hun regnet med? Folk var fulde og begyndte at finde sammen. Det havde hendes nabo ihvertfald gjordt... Det havde hende og Frida ikke kunne overhører.
Hun kendte ikke fyren der dukkede op i døren. En af de nye putter måtte han være. Hun rystede på sit lyshåret hoved.
''Nope, hun siger mig ikke noget, men måske vil lidt mere forklaring hjælpe os som Frida siger.''
Højde og hår gav ikke meget.
|
|
liam
Junior Member
Elev - 1. G
|
Post by liam on Mar 12, 2012 8:46:54 GMT 1
Liam vippede lidt på fødderne, klemte øjnene sammen og lyttede til deres afvisninger på hans spørgsmål.
"Fisser," hvislede han og lo derefter på en lidt grov måde, med et kæmpe smil.
Så lukkede han døren med et smæld og man kunne høre hans løbende fødder.
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Mar 12, 2012 9:33:43 GMT 1
Amanda var ikke lang tid om at reagere på hans underlige opførsel og gav ham fingeren. Hvad meningen med det var, var ikke til at sige, men hun gad ikke løbe efter ham. Hvad fanden skulle hun så også gøre? Han måtte passe sig selv.
''Idiot''
Sagde hun, egentlig med et smil på læberne da hun så tilbage på Frida. Hun gad ikke tage det så tungt.
|
|
Frida Jensen
Full Member
Elev - 2. G
|
Post by Frida Jensen on Mar 12, 2012 11:30:51 GMT 1
Frida smilede også overbærende da fyren forlod værelset. Så kunne hun ikke lade være med at fnise lidt.
"Slet ikke beruset, ikke det mindste" grinede hun. Hun tog en kiks mere fra pakken og sad og legede med den mellem sine fingre. Hun vidste ikke hvordan de skulle komme tilbage på sporet nu. Eller om de skulle, eller om de skulle skifte emne. Det kendte hun ikke Amanda godt nok til, men hun håbede at det virkede naturligt nok og hun ikke virkede helt håbløs.
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Mar 12, 2012 15:56:38 GMT 1
Amanda slog en latter op.
''Det godt at det er os i år der ikke er de nye mere, vi var da i det mindste en smule søde over for de ældre elever''
Ikke hun, men det var jo fordi Thomas' venner altid var efter hende alligevel og så måtte hun jo svare igen. Men det havde nu altid kun været kærlig dril dog og David havde måske også lidet lidt under det.
|
|
Frida Jensen
Full Member
Elev - 2. G
|
Post by Frida Jensen on Mar 12, 2012 19:00:42 GMT 1
"Du var da ikke," drillede hun. "Ej, jeg tror også vi er søde. Men det er dem i år sikkert også, jeg har i hvert fald ikke mødt andre end ham der, der har været lidt.. sådan specielle. Og han er da sikkert også god nok når han er ædru."
Hun havde mødt en del af de nye elever i dag, da hun stod i bar, og de virkede søde og glade. Men de skulle nok også lige vænne sig til at måtte drikke alkohol på skolen, der var altid lidt problemer med meget fulde elever til de første par fester, før de vænnede sig til omgangstonen.
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Mar 12, 2012 20:08:31 GMT 1
''Pfft''
Lo Amanda. Hun have jo desværre ikke ligefrem været kendt som en af de rolige 1.G'er som Frida var, men det passede hende nu også fint nok.
''Det var kun fordi de selv bad om det''
Det var sjovt som Frida altid så det bedste i folk, uanset hvad. Amanda selv var nok langt fra den bedste til det og hun var bestemt heller ikke en der var god til at sætte sig ned og have lange dybe samtaler, med mindre hun virkelig havde stolet på personen. Hvilket kun var sket meget få gange. Hun måtte nok se og tage ved lærer af den flotte rødhåret pige foran hende. Høflig, ikke snagende og god til at snakke og lytte til folk. Men det var bare sjældent Amandas natur... Alligevel. Havde det ikke været sådan en lorte aften, var hun nok sprunget op og hevet Frida med ud og drukket sig fuldstændig i hegnet med et stort smil. Men det var ikke det hun følte for lige nu. Det var hyggeligt bare at ligge her og selv om varmen var ved at blive for meget af dynen og den store trøje fjernede hun ikke noget af det.
''Men... Inden ham idioten afbrød, var du ved at forklare om Viola. Altså du må sige til hvis jeg snager for meget, eller du har sagt det for mange gange eller sådan noget men. Hvis han er en fra din kirke. Altså er det ikke sådan noget med at i skal giftes først og alt muligt inden, alt det andet?''
Det var tydeligt at Amanda vaklede lidt på hvordan hun skulle spørge. Hvis hun ikke passede på kunne hun nok lyde fornærmende, hvilket hun ikke ville have blinket over for en anden person, men Frida havde været så sød at sætte sig ned og lade hende tale. Ikke presse hende til at fortælle noget, og selv om det ikke havde været meget Amanda lukkede ud. Så havde det alligevel føltes lettere overvældene.
|
|
Frida Jensen
Full Member
Elev - 2. G
|
Post by Frida Jensen on Mar 12, 2012 20:55:07 GMT 1
"Nej, nej det er helt fint. Jeg kan da godt lide at tale om Viola. Det gør jeg måske bare ikke altid, fordi folk ikke skal tro jeg er alt for nørdet. Jeg er jo meget mere end nogens mor," smilede hun. Det var vist den generelle opfattelse, at hun var lidt nørdet. Men hun bildte sig da også ind, at folk også godt kunne lide hende alligevel. Det håbede hun. Hun kunne i hvert fald godt lide de fleste på skolen.
"Men jo, det burde vi egentlig. Eller det syntes hans forældre i hvert fald, men vi var jo ikke forelskede. Og vi havde kun været sammen en enkelt gang og vi var heller ikke gamle nok. Så det nægtede jeg altså" grinede hun. "Men jeg er sikker på han havde været med på den, hvis jeg ville. Så kunne vi have levet verdens kedeligste liv i verdens dårligste ægteskab. Nej, det her er meget bedre. Nu kan vi også begge være unge OG forældre på en gang, det er næsten luksus." Det syntes hun faktisk. De var heldige. For han så jo også Viola. Han havde hende hver anden weekend og så så tit han ville i hverdagen, men derudover kunne han jo også slappe af og være ung og sammen med kammeraterne. Meget bedre end ægteskab.
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Mar 12, 2012 22:40:36 GMT 1
Amanda kunne ikke skjule sin overraskelse. Jo hun havde da fået af vide at Frida var kristen, men med den oplysningen havde hun også en masse fordomme om kristne. Det var underlige, bestemmende, snerpede og forventede at unge mennesker kunne lade være med at have sex. Davids far havde ihvertfald været voldsom speciel og Amanda havde følt sig fuldstændig malplaceret de gange hun havde mødt hans forældre. Havde David mindet bare en smule om sin egen far, så havde hun nok aldrig indvilliget i at ville lærer ham at kende. Hvilket hun jo nok alligevel fortrød nu... Lidt.. Måske. Fuck.
Men Frida virkede ikke til at passe ind i de fordomme. Hun havde jo ikke engang sagt at gud ville passe på dem alle sammen og sørge for at de alle ville blive lykkelige, eller i det hele taget bare nævnt noget omkring gud... Hun var sgu da meget cool Frida, sådan at være en lille smule rebel over for de voksne og troende.
''Men var det din første gang og alt muligt eller hvordan skete det hele hvis i ikke var forelsket?''
Hendes første gang havde været med massere af følelser, så hvorfor vælge at gå i seng med en, hvis man ikke har følelserne med alligevel... Med mindre de selvfølgelig ikke var første gang og man bare ville have noget sex.
|
|
Frida Jensen
Full Member
Elev - 2. G
|
Post by Frida Jensen on Mar 12, 2012 22:52:49 GMT 1
"Ja det var min første gang. Altså jeg var sgu ikke særlig gammel," grinede hun. 14 år havde hun været. "Og nej, jeg var ikke forelsket i ham. Altså ikke på den måde vi har snakket om, som dig og David og alt det, men jeg kunne da godt lide ham. Og vi var lidt fulde og på lejr med kirken og det var hyggeligt og spændende og alt det der. Altså jeg fortryder ikke, selvom det måske kan lyde mærkeligt."
Det gjorde hun virkelig ikke. Det havde været meget overrumplende at være blevet gravid efter sin første gang, og det havde da også været dumt, at de ikke havde tænkt på prævention, men sex var altså ikke noget man talte om i deres kredse, så det havde de ikke lige i bevidstheden. Man talte i hvert fald ikke fortroligt nok om det til at snakke om sådan noget. Eller jo, hendes mor ville sikkert have gjort det noget senere, hun troede nok bare ikke det var nødvendigt endnu.
"Og jeg elsker Viola, og det gør han også. Og vores forældre er rigtig gode, efter de lige vænnede sig til det. Så det fungerer jo. Hvad med din første gang? var det David?" hun var lidt nysgerrig. "Altså du behøver ikke svare hvis det er for personligt" skyndte hun sig at sige. Amanda skulle ikke mene hun var for påtrængende.
|
|
|
Post by Amanda Dagmar Carstensen on Mar 12, 2012 23:13:07 GMT 1
Kristne, fulde på lejr og så sex... De to sidste ting kunne Amanda slet ikke få til at hænge sammen med det første. Måske var de ikke så sort og hvide sådan nogle troende nogle, som hun gik og troede. Frida var ihvertfald ikke. Det var bare ærgerligt at det var gået galt første gang... Eller ikke gået galt det var ikke pænt at sige, men endt ud med en graviditet. Det sidste Amanda lige nu ville, var at blive mor. Hun havde frygtet det en enkelt gang, men havde heldigvis sig at være falsk alarm. Men skulle det endelig ske, og hun valgte at få barnet ville hun nok også elske det som Frida gjorde.
Da Frida spurgte om hendes første gange nikkede hun først som svar. Og selv om David måske ikke var farvorit emnet lige nu kunne hun ikke lade være med at smile svagt ved tanken.
"Ja. Det var lige efter jeg kom tilbage fra USA"
|
|
Frida Jensen
Full Member
Elev - 2. G
|
Post by Frida Jensen on Mar 13, 2012 17:30:24 GMT 1
Frida smilte til Amanda. Det var hyggeligt at sidde sådan og tale sammen midt om natten. Også selvom der var fest udenfor, og man burde være med. Det her var bedre. Som Amanda sagde, der kom jo flere og sikkert bedre fester.
"Har du haft andre kærester end David så?" spurgte hun. Det kunne hun vel næsten ikke have haft, de havde jo næsten lige slået op. Men man vidste jo aldrig. "Og hvordan var USA?" Det var hun om muligt endnu mere interesseret i. Alt hun kunne finde ud af om verden udenfor Danmark syntes hun var spændende.
|
|