Adam Lyhne
Full Member
Elev - 1. G
Don't open the box... Don't open the box!
|
Post by Adam Lyhne on Feb 27, 2012 0:01:20 GMT 1
Lærke sagde ikke noget. Hvorfor ikke? Han kiggede på hende. Kun på hendes ansigt. Hun kiggede også på ham. Deres øjne mødtes. "Lærke, er du okay?" spurgte han langsomt som om han var optaget af noget. Hvilket han jo også var. Han var lidt optaget af hendes øjne. Det var som om deres øjne var låst fast på hinanden et øjeblik. Han kunne ikke slippe dem nu. Ikke nu hvor han havde stillet hende et spørgsmål. Men han nøjedes med at kigge på hendes læber, hvilket gjorde situationen endnu mere akavet, uden han det øjeblik kunne sige hvorfor. Okay, var alkohol nu så klogt...?
|
|
|
Post by Noah on Feb 27, 2012 0:04:00 GMT 1
"Girl!" Noah rakte amene op men stjal hurtigt et kys for at afbøde sit ord. "Du suger jo livskraften ud af mig og jeg har stadig jetlag, så hvad med at vi finder noget der forhindre mig i at dehydrere?" Han mærkede summen i hovedet. Selv efter en øl, men han drak generelt ikke ret meget vand og hver gang han fløj med flere tidszoner imellem så skete der det at han fik hovedpine. Det var irriterende.
"Hvis det kan lade sig gøre?" Men okay, på den anden side var det også fordi han vidste at han ikke ville kunne få så meget som en sodavand uden alkohol i og så skulle de tilbage til skolen, alene og det havde han ikke rigtigt noget imod.
|
|
|
Post by Selma Åberg on Feb 27, 2012 0:13:53 GMT 1
"Yeah, okay... Men..." Hun lo igen og kiggede hurtigt bag skulderen på ham, hvor hun kunne se en af barene, "Jeg tvivler på, at der er andet end alkohol her..." Egentlig var der sikkert en cola gemt et sted, hvis man spurgte eller ledte det rigtige sted, men nu var det jo sådan, at hun med glæde gerne ville gå den lidt halvlange vej der var til den nærmeste skolebygning. "Hvilket hus bor du på?" spurgte hun efter hun havde tænkt et par sekundet. Hun blinkede til ham.
|
|
|
Post by Noah on Feb 27, 2012 0:37:25 GMT 1
Noah blinkede tilbage.
"Ja det er et helt fantastisk spørgsmål, jeg tror måske det er noget med en ræv? Kan det passe? Faktisk har jeg ikke engang tjekket min roomie."
Han smilede, ventede på at hun ville føre. At vise at hun var villig til at være alene med ham. Der var ikke noget være end fyre der pressede og pressede, på en manipulerende måde. Selv om det måske nok var det Noah alligevel gjorde, men så det hele virkede som om det var pigens helt egen ide. Selma virkede nu som en med ben i næsen om en smule Kesha agtig bare med mørkt, bedre tøjstil og nogle fantastiske kraveben. Han strøg sin hånd let langs kanted med det højre.
|
|
|
Post by Selma Åberg on Feb 27, 2012 12:20:03 GMT 1
"Hmm... Vi kan da finde ud af det?" Hun tog hans ene hånd igen og begyndte at gå uden at vente på hans svar. Igennem menneskemængden mod skolebygningerne. Der var helt mørkt bortset fra månens svage lys, nu hvor bålene var længere og længere væk bag dem. Hun kunne stadig se ham svagt. "Så kan vi også finde noget vand der..." sagde hun smilende. Hun vidste egentlig ikke hvad der så skulle ske, men det tænkte hun ikke rigtig over. For det meste var hun bare den impulsive type, der bare sprang ud i tingene.
|
|
|
Post by Amanda Kjærsgård Holm on Feb 27, 2012 13:13:29 GMT 1
"Mega lækker! Og helt vildt fræk!" Amanda smilede og bed sig smilene i læben. "Årg, Så' La' da' vær!" Hun vrængede jysk ind, og lo højt. Det havde været stærk stads det der. "Hvad må jeg så kalde dig? Freysen!" Så greb hun hendes hånd og trak hende arm i arm med væk fra grillen og lidt væk. Hun vidste ikke hvor de skulle gå hen. Hun kunne også godt sove snart. Sove længe. "Jeg er faktisk en pisse god danser...vidste du det?"
|
|
|
Post by Freya Kasgaard on Feb 27, 2012 17:04:02 GMT 1
Freya skar en grimasse "Og fræk..." Amanda var utroligt god til jysk, lidt vildt. Freya selv kunne da også, det var dog mere sådan noget som 'det bor' dejli' og ligesom hende 'så' la' da' vær'... Men hendes ordforråd på det punkt var helt sikkert ikke lige så stort som hende...
"Find på noget... Mine andre venner kaldte mig for Frey, Babe, Freya... Find på noget, folk er virkeligt uopfindsomme!" Hun grinte lidt... De fleste af hendes venner kaldte hende Frey eller Babe.. Helt ærligt? Det kunne Snusken gøre bedre... Gud, hvor hun bare elskede det ord. Snusken, snuske...
"Nope, men det skulle ikke undre mig..." Freya smilede.. Hun kunne selv danse. Lidt. Det var bare altid endt med at en eller anden idiot troede at han skulle provokere. Hun hadede når folk provokede hende.
|
|
Lærke
Full Member
Elev - 1. G
Spillet af JosephineNV
|
Post by Lærke on Feb 27, 2012 20:57:45 GMT 1
Lærkes tanker var gået i stå, men ved lyden af sit navn var hun tilbage i den verden der ikke indeholdt Aragorn eller Dorian Grey, eller nogen anden figur, men simpelt indeholdt hende selv. Og Adam der stod foan hende og sprugte en smule alkohol-bekymret om hun var okay. Enhver af hendes nære venner ville kunne bekræfte at hun bare havde drømt sig væk til en helt der ville løfte hende op og forføre hende med kvalmende søde ord, som hun naturligvis ville falde for.
"Er du okay?" hviskede hun fordi hun ikek helt havde kontrol på sin stemme, hun smilede. "Adam."
Navnet kom lidt for sent, som skulle hun trække det frem mod ham
|
|
|
Post by Noah on Feb 27, 2012 21:01:37 GMT 1
Noah smilede og tog hendes ene hånd i sin. "Ja det kunne vi godt."
//: forlader tråd
|
|
|
Post by Amanda Kjærsgård Holm on Feb 28, 2012 9:21:50 GMT 1
Amanda gabte højlydt. Freya. Freysen. Freyie. Fred. "Jeg kalder dig Freddie." Hun lød meget bestemt, så grinede hun. Så meget at det gjorde ondt i maven. Hvad fanden havde der været i den der drik? "Du bar' så sød, at du ved det."
De havde efterhånden bevæget sig lidt op af bakken. Amanda kunne ikke huske hvorfor, eller hvilken vej de skulle gå for at komme nogen steder hen.
|
|
|
Post by Freya Kasgaard on Feb 28, 2012 17:39:59 GMT 1
Freya smagte lidt på navnet... Freddie... Det var i det mindste bedre end Babe eller Frey. Amanda var tydeligvis begyndt at blive lidt fuld, ikke at hun selv så anderledes ud. For det gjorde hun ikke. Helt sikkert ikke, konstaterede hun da en boblende fornemmelse af glæde fik hende til at grine.
"Arg, la' vær'" vrængede Freya med et grin. "Du er lige så sød!"... Det var hun, Freya mente det. der var ellers mange venner hun bare havde sagt det for at være sød... Men Amanda hun var sød. Rigtig sød, men på en uartigmåde.
De var begyndt at gå hen mod nogle bakker, det var det eneste Freya kunne Konstatere. Hun vidste overhovedet ikke hvor de var på vej hen, hendes stedsans var simpelthen så pisse dårlig. Alkoholen hjalp bestemt ikke. Men Freya var faktisk ligeglad, det var varmt og de kunne godt sove udenfor hvis det var... "Ved du hvor vi er, Snuske?" Spurgte Freya grinende. Det var egentligt lige meget, men hvis hun vidste hvor de var, ville det være en klar fordel når de skulle finde hjem... Eller det var måske der de var på vej hen?
|
|
|
Post by Amanda Kjærsgård Holm on Feb 29, 2012 16:32:09 GMT 1
Amanda spruttede af grin da hun svarede. "NO idea! Eller vent, jeg tror vi er her...du ved, sådan lige her. I nærheden af derover." Så slap hun Freddie og satte i løb op af bakken. Hun var ikke typen der var i god form. Ikke specielt. Hun havde måske også lidt fedt, men det var ikke noget hun gad gøre noget ved. Desuden var det klamt med sådan nogle anoreksibørn. Hun var god nok. Det havde hun i hvert fald fået bekræftet. Og hun kunne altså godt holde til at løbe op af en lille bakke. Selvom det gjorde lidt ondt i benene.
Da hun nåede toppen spredte hun armene ud til siderne og skreg. "I'm the king of the woooorld!" Så gled hun og landede på ryggen i græsset. Hun gad ikke lige rejse sig igen. "Freddie...Freddiiie.." Hun lå og kaldte lidt for sig selv, mens hun pillede i græsset foran hendes næse.
|
|
|
Post by Freya Kasgaard on Feb 29, 2012 18:27:12 GMT 1
Freya satte i en lidt slingrende spurt efter Amanda. Amanda var tydeligvis ikke i så god form, eller også var det alkoholen? Freya havde nu heller ikke en kondi der var værd at blive mindet om. Eller jo, hun hadede bare at løbe uden at have noget mål... Jo at tabe de skide kalorier var et mål, men det kunne man ikke se med det samme. Iøvrigt var hun slank, det var nok...
"Freddiiiie.. " blev der kaldt oppe fra bakken.. Freya havde forholdsvist hurtigt indhentet Amanda, eller det føltes i hvertfald sådan. Da Freya kom der op, sendte hun er hyper-agtigt grin til Amanda.
Da hun lagde sig ned ved siden af Snusken kiggede hun op på nattens stjerner, der lystigt blinkede flirtende til hende.
|
|
Adam Lyhne
Full Member
Elev - 1. G
Don't open the box... Don't open the box!
|
Post by Adam Lyhne on Feb 29, 2012 20:01:24 GMT 1
Han nikkede med et stort tandsmil. Hun så ud som om hun lige var vågnet fra en eller anden dagdrøm, hvilket gav gende sådan et sødt glimt i øjet. Han aede hurtigt hendes arm på en lidt akavet måde uden at vide med sig selv hvorfor. Så lo han lidt vagt. "Hygger du dig?" hviskede han. Det var som om larmen fra alle de festende, leende og snakkende mennesker forsvandt helt til en summende baggrundslarm og kun deres vejrtrækninger rigtigt kunne høres. Han stoppede et øjeblik med at trække vejret for at høre hendes vejrtrækning. Så trak han vejret dybt.
|
|
|
Post by Amanda Kjærsgård Holm on Mar 1, 2012 21:32:31 GMT 1
"Freddie...jeg vil ind. Her er koldt!" Amanda beklagede sig, og støttede sig derefter op at sidde med hænderne. "Freddie, vil du ikke gå med? Jeg tør ikke gå alene i mørket!" Det ville hun ikke have sagt, hun rødmede faktisk. Hun var bange for mørke. Ad helvede til. Men det skulle folk ikke vide. Normalt. Men Freddie ville ikke... "Du må altså ikke sige det videre, det' pinligt." Hun fniste, og rejste sig så op. Så rejste hun sig og hjalp Freya op. Så tak hun hende med hen mod nogle bygninger, som hun regnede med var skolen. Eller de der værelseshuse. Hvor var det nu hun boede? Hun tog i hvert fald det første til det bedste.
//Amanda forlod tråd, og gik ind på gangen i Rævehulen
|
|